Oprindeligt indsendt af guldtilob
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 3
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghvem er en mulighed
http://www.aftenposten.no/100Sport/f...d#.U-jfY2IaySM
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet burde du vide , det er da ham der ..
Har også hørt et rygte om vi kigger på et stk hankøn til en af de offensive pladser .
:-)Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægJa bum bum :-)
Lad os se hvad der sker. Han er stadig en mulighed.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghvem er en mulighedTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Hvis det er økonomien, der adskiller parterne, er det svært at se, hvordan vi skal kunne være med.
Det kan selvfølgelig være, at Molde har fundet en angriber, de hellere vil have, eller at MP har mistet interessen efter Molde røg ud af Europa Cup.
Så vidt jeg husker, havde han et positivt tweet om OB et godt stykke tid efter han sluttede her. Ved ikke hvor meget, man skal lægge i det. Men det indikererer da, at han var glad for sin tid her.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af marle Se indlægNåmen i dag hørte jeg, at vi skulle være ude efter Osama i AGF.
Comment
Comment