Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
    Nu må det da stå klart for enhver, at JH bare ikke har evnerne! Forstår bedre, at det skulle tage så mange uger, når det er sådan en "stjerne" han finder!!!
    hold kæft det er tyndt!
    Ville det være bedre at hente en eller anden østeuropæer, end en dansker der hurtigere kan integreres i truppen?

    Vi har ikke ret mange penge at handle for. Det indskrænker mulighederne fra de glade Brink-dage voldsomt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
      Ville det være bedre at hente en eller anden østeuropæer, end en dansker der hurtigere kan integreres i truppen?

      Vi har ikke ret mange penge at handle for. Det indskrænker mulighederne fra de glade Brink-dage voldsomt
      Man kan også spare sig til en nedrykning.

      Comment


        Vi er åbenbart tæt på Thomas Mikkelsen fra Fredericia.. Havde godt nok håbet på PM men han kan jo komme endnu..

        Comment


          Kan ikke li' det, der står om hans skadeshistorik. En ny lottokupon??

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
            Ville det være bedre at hente en eller anden østeuropæer, end en dansker der hurtigere kan integreres i truppen?

            Vi har ikke ret mange penge at handle for. Det indskrænker mulighederne fra de glade Brink-dage voldsomt
            Hvis det her er hvad manden evner at finde, og det tror jeg det er, så heller lade være, og bruge pengene til pandekager til den øvrige trup!!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              det er da, om ikke nyt, så dejlig konkret. Hvis du nailer Jeppe Kjær håber jeg da på at der kommer enten en stor "neger" og hjælper, hvis LBK ikke snart er møre 
              Som sagt var mit eget gæt Jeppe Kjær, men det kan jeg jo så næsten regne ud er forkert. Jeg fik bare at vide, at vi ville lande en angriber, ikke hvem.... Men helt ærligt, Thomas Mikkelsen fra Fredericia. Hvem fanden er han?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Valluga Se indlæg
                Hold da op - havde det så bare været PM eller MP, så kunne man ha' været tilfreds, men det her virker da helt skævt! Kan godt være han scorede ok for Fredericia, men come on....
                Jaja ham er de nok bange for på Vestegnen og i de andre superliga klubber ;-)

                Det kunne dog være sjovt, hvis han bare bombede løs og alle sad tilbage med WHATTTTTTTTTT :-) det må vi krydse fingre for :-)
                jeg opfatter ham som den "Jydske PM" dvs. på niveau med PM, men ikke nær så hypet. LBK vil tilsyneladende ikke overgive sig og sænke prisen som er en kende for stor for en uprøvet spiller på Superliga niveau. Jeg mener ikke købet kan stå alene og jeg forventer endnu en angriwer inden vinduet lukker.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  OMFG....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                    Ville det være bedre at hente en eller anden østeuropæer, end en dansker der hurtigere kan integreres i truppen?

                    Vi har ikke ret mange penge at handle for. Det indskrænker mulighederne fra de glade Brink-dage voldsomt
                    Men det hjælper jo ikke at hente en dansker, der ikke er brugbar? Så kan man da ligeså godt bare lade være, og så lade et par af de unge talenter spille...
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      Det er simpelthen håbløst! Jeg ser ikke mange af Fredericias kampe i løbet af en sæson, indrømmet. Men med den smule jeg har set til ham, så har jeg da aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig at han skulle være vores redningsmand til angrebet.. I så fald at han bliver signet, så skal han selvfølgelig ha' en chance og et "velkommen til". Men Jesper Hansen og hvem ellers der har med transfer at gøre må hver i sær få et stort, fedt "DUMPET" stemplet lige i førerhuset! Jeg er klar over at pengene er små og der ikke bare kan signes DD, Utaka og Carroll typer - men det her er fandeme for tyndt..

                      Comment


                        Nogen der kan forklare mig hvad der er så forfærdeligt ved at vi henter Thomas Mikkelsen? Er han på papiret ringere end fx AKJ, som AaB også hentede i Fredericia?

                        Giv dog manden en chance inden I maler fanden på væggen!

                        Comment


                          Det er jo det :-)

                          Comment


                            NU STOPPER GALSKABEN!!!!
                            Det er ganske enkelt til at få ekstra lange løg af, at sidde på sidelinjen og betragte vores håbløst uambitiøse SÅKALDTE ledelse ødelægge vores stolte klub og høje drømme på den her måde.
                            Og ja pengene er ganske givet små - men så må de overveje at benytte spillersponsorater, folkeaktier eller andre metoder, som jeg i bund og grund ikke er tilhænger af. Men hellere det end denne direkte målsætning om at ryge direkte ned!!

                            Comment


                              Det må ses som et klart signal om at vi har opgivet PM i lyngby - Thomas Mikkelsen står til at være 188 cm og veje 82 kg, jeg tror ikke vi henter to af den slags med de tilrådestående midler.

                              Comment


                                Hold da fast! Vi må gå ud fra, at Thomas Mikkelsen er femte-, sjette- eller måske tiendevalg. Så er der dælme mange, der har sagt nej til OB.

                                Det siger alt om klubbens plads i fodboldhierarkiet og det siger meget om den elendige økonomi.

                                Comment

                                Working...
                                X