Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
    Jeg kan næsten allerede se det for mig -


    Tipsbladet har talt med sportsdirektør i OB, Jesper Hansen, som i forbindelse med salget af Emil Larsen siger "Nu er vi heldigvis i en situation, hvor vi ikke mangler spillere til midtbanen, så derfor skal han ikke erstattes direkte. "
    Vi har jo hentet Lucas Jensen ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
      Lyngby sidder i øjeblikket og trækker i håndbremsen i PM-handlen. De vil gerne finde en erstatning inden de sælger PM.
      Rent byt med Bodul .. tror nu nok han kan bombe en del ind på det niveau ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Sagde de ikke i en artikel omkring PM og OB, at hvis han røg, så havde de allerede plan B klar.
        Kan jo være en spiller der er handlet et andet sted ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #49
          Jeg er meget utålmodig"...... Krydser fingre

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
            Vito Hammershøy-Mistrati? Han er midtbane
            Bare han ikke er i familie med Miki Mistrati fra Ekstra Bladet. Så føler jeg i hvert fald med ham...

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Rent byt med Bodul .. tror nu nok han kan bombe en del ind på det niveau ..
              det vil vel bare betyde at vi mangler endnu en offensiv spiller som skal erstattes, og vores ledelse synes at være lidt handlingslammede pt.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #52
                Mangle en offensiv spiller ? 😁😁😁

                Comment


                  #53
                  Syntes jeg fornemmer en vis resignation her på siden... har folk mistet troen på 2 nye ansigter? Og fordi vi alle ved det bliver fra nederste hylde der bliver hentet.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    Syntes jeg fornemmer en vis resignation her på siden... har folk mistet troen på 2 nye ansigter? Og fordi vi alle ved det bliver fra nederste hylde der bliver hentet.
                    Tror bare vi er gået fra en tro om, at man ikke kunne lade Basse smutte uden der stort set var noget klar, til at have opdaget, at der er lang tid til den 1. september.

                    Men naiv som jeg er, så venter jeg da i spænding på klokken bliver ti igen i dag.

                    Comment


                      #55
                      bange for du blir grundigt skuffet ligesom resten af os med et stribet hjerte.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        Syntes jeg fornemmer en vis resignation her på siden... har folk mistet troen på 2 nye ansigter? Og fordi vi alle ved det bliver fra nederste hylde der bliver hentet.
                        2 nye kunne man godt fristes til at opgive troen på, men at der kommer en er der ikke tvivl om... Om det så bliver et godt regulært køb, eller et middelmådigt lejemål/kort kontrakt, er det jeg frygter mest... Det skal ikke undre mig at vi venter hele sommeren, kun for at det så ender ud med en gang lunken urin der løber ned af låret...

                        Vil heller ikke blive overrasket hvis vi går all-in på at vente og så satse på landskampspausen til at hente forstærkninger, og så kan JH drøvsnakke folk i koma indtil da...

                        FREAKSHOW!!!
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #57
                          Der sker intet før i sidste øjeblik, dage eller timer før vinduet lukker, jeg hælder mest til timer. Ledelsen forregnede situationen omkring kadrii salget, nu handler det om damage control

                          Comment


                            #58
                            Ja jeg må da også indrømme, at jeg stille og roligt tænker tilbage på da vi manglede en central forsvarer, og vi alle sad i dagene/ugerne/aftenen op til vinduets lukning og ventede, men intet skete der, før næste morgen, hvor vi stod op til nyheden om at Jonas Troest blev hentet tilbage igen, efter et ophold i Tyrkiet, der vist mest af alt endte som en dårlig ferie... Intet ondt om Troest, men det var sgu en flad fornemmelse at sidde med, en fornemmelse jeg frygter...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #59
                              Jeg er overbevist om, at der bliver arbejdet på højtryk for at få minimum 2 spillere ind. Desværre er det jo ikke op til OB alene - der skal jo min. 2 til at danse en tango. ;o)
                              Desuden så det her jo ikke Football Manager - hvor man bare byder på den spiller man gerne vil have - og vupti! - så er han en del af truppen...
                              Og da OB heller ikke rigtig kan bryste sig af at være en klub som Real Madrid, der bare rundhåndet smider over 700 mill. kr. til højre og venstre i hvert transfervindue (på een spiller vel at mærke) - ja, så kan det vel ikke undre det helt store, at det trækker lidt i langdrag...? ;o)
                              Vi er allesammen utålmodige - men mon ikke de mest utålmodige er sportschefen og træneren? Heldigvis har de forhåbentlig mere is i maven end os herinde og ikke bare tager det første og bedste - men vitterligt prøver at købe det bedste, for de midler og muligheder, som en klub som OB har lige pt.?
                              Alle spillerkøb er en ren lottokupon (Bengt Sætternes er vel det bedste eksempel på dét) - men man kan jo minimere risikoen for fiasko, ved at gøre så godt et grundarbejde som muligt.
                              Jeg er overbevist om, at der minimum kommer 2 spillere mere, og at det ikke bare bliver hovedet-under-armen-køb. For ellers var der allerede købt forstærkninger...
                              Vi må bare være tålmodige - selvom det er svært... ;o)

                              Comment


                                #60
                                Jeg forventer tilgang fra nederste hylde - og spår en lang sæson med mange skuffelser og en plads i bottom-4
                                Jeg har resigneret....
                                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                                JM Barometer 1
                                2 3 4 5 6 7 8 9 10

                                Comment

                                Working...
                                X