Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Der skulle angiveligt ske noget på transfermarkedet senere på dagen. Ved dog ikke om det omhandler nogen af vores spillere. Måske Falk???? Men det skulle være en dansk handel.
    så hvad? vi kan snakke om en handel mellem fcv og sønderjydske??

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Der skulle angiveligt ske noget på transfermarkedet senere på dagen. Ved dog ikke om det omhandler nogen af vores spillere. Måske Falk???? Men det skulle være en dansk handel.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af estergardvejhansen Se indlæg
    Jeg forstår ikke rigtigt snakken om at Lado ikke må træne med pga. manglende opholdstilladelse, når der samtidig florerer en masse billeder af ham på træningsbanen, og kommentarer om, hvordan han begår sig til træning...
    Shhhhhhh

    Leave a comment:


  • estergardvejhansen
    replied
    Jeg forstår ikke rigtigt snakken om at Lado ikke må træne med pga. manglende opholdstilladelse, når der samtidig florerer en masse billeder af ham på træningsbanen, og kommentarer om, hvordan han begår sig til træning...

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    http://www.fyens.dk/sport/Avis-Stork...rtikel/2557146

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det er utroligt hvad folk kunne observere ud fra de sølle 4 kampe han fik som 1. målmand dengang...
    Når tråden nu alligevel er lidt afsporet.....

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4966656.ece

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Det er utroligt hvad folk kunne observere ud fra de sølle 4 kampe han fik som 1. målmand dengang...

    Leave a comment:


  • MESSI_FAN
    replied
    Jeg husker tiden med ham på mål, som en tid hvor det virkede som om, at forsvaret ikke følte sig sikre med ham som sidstemand. Dog mener jeg at huske, at de mål der gik ind på ham, ikke var nogle hvor man kunne sige, at det var Lindegaards fejl/skyld. Men forsvaret virkede rystende usikre, da Lindegaard stod. Det blev specielt tydeligt, da Roy C. kom på mål. Fra første fløjt virkede forsvaret som forvandlet - hvilket nok var den største grund til, at forskellen imellem Roy C. og Lindegaard virkede så stor...
    Modstanderene fik simpelthen flere og større chancer imens Lindgaard stod, fordi forsvaret ikke turde tage lige så store chancer som da Roy C. kom på. Så jeg husker ham ikke som en dårlig målmand.

    Leave a comment:


  • Langsiden2
    replied
    Jeg husker ham som rystende usikker, men reaktionsstærk og god med fødderne. Han skulle flere gange råbes ud i feltet af Helveg, før han forlod stregen. Jeg forstår godt beslutningen med at signe Roy, da muligheden bød sig.
    Men med træning på det niveau han har haft de sidste par år, må da have hjulpet. Lidt svært at sige da man ikke ser ham spille mere.

    Leave a comment:


  • hmmm
    replied
    Ja vi bliver nok aldrig enige om, om det er mig eller dig som "vrøvler" - men meget validt spørgsmål om, hvorvidt han kunne forestille sig at skulle spille i stribet igen.
    Der er selvfølgelig flødet meget vand i åen siden, knægten er blevet ældre og de umiddelbare frustrationer lagt sig. Men interessant hvad han udtalte til Bold.dk dengang.
    http://www.bold.dk/nyt/Lindegaard-Aldrig-mere-OB

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
    Så mener jeg du husker temmelig galt...
    Vrøvl, han stod godt, glemmer aldrig hans verdensklasseredning mod Esbjerg. Af en eller anden grund var der dog en nærmest hadsk stemning mod manden blandt dele af OBs fans der betød, at alle mål der gik ind på en eller anden måde blev tilskrevet al

    Leave a comment:


  • Komsi
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    hvem gør ikke hvad?
    Kaspernon husker ikke "temmelig galt" om Lindegaard.

    Hvorfor har det her forum ikke samme nummerfunktion på indlæggene som det "gamle"? Det er da pænt irriterende at folk ikke kan se hvem jeg svarer uden at jeg citerer.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
    Så mener jeg du husker temmelig galt...
    Jeg synes Anders gjorde det hæderligt i de kampe han noget at få i starten af sæsonen. Han så ikke fantastisk ud i den første kamp ude mod Brøndby, men han kunne bestemt ikke klandres for målene. I udekampen i Esbjerg stod han en helt igennem fremragende kamp, og var hovedårsagen til at vi meget ufortjent fik 3 point med dernede fra.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
    Det gør han ikke.
    hvem gør ikke hvad?

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
    Så mener jeg du husker temmelig galt...
    Det skal jeg da heller ikke helt kunne afvise er tilfældet, men synes ikke at huske der skulle have været noget specielt negativt, synes det var en udmærket, eller skal jeg sige acceptabel, kort periode han fik som 1. keeper...

    OT: Tror egentlig aldrig vi har tabt med ham på kassen... (så skulle det være en eller anden træningskamp)

    Leave a comment:

Working...
X