Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 3
Collapse
X
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægRadza er 20 år, Lindegaard var 25-26 dengang, det er slet ikke samme scenarie...
Med Lindegaard fra næste sommer, ville duoen hedde Lindegaard og Radza de næste 3 år frem, mere kan vi ikke bede om, og Radza får en klasse læremester... Jeg har dog lidt svært ved at se det ske...
Jeg husker det som at Lindegaard stod udmærket i de kampe han fik...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæghttp://www.tipsbladet.dk/nyhed/heere...icolaj-thomsen
Det er jo afgjort stadig en mulighed, at Rasmus Falk bliver skudt af - hvis buddet er det rigtige.
Leave a comment:
-
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/heere...icolaj-thomsen
Det er jo afgjort stadig en mulighed, at Rasmus Falk bliver skudt af - hvis buddet er det rigtige.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlægHvis vi stik mod al fornuft skulle henteLindegård tilbage ville vi vel gøre det samme mod Radza, som vi blev beskyldt for den gang. Ikke at stole på talentet, men vælge det sikrenavn. Nu husker jeg faktisk, at Lindegård ikke stod specielt overbevisende for OB dengang, måske var der nogle mentale blokeringer, som gjorde at han ikke stod så godt for OB, som i de andre klubber. Vi har en coming man i Radza, som kommer til at blive en genoptagelse af de stolte målmandstraditioner.
Med Lindegaard fra næste sommer, ville duoen hedde Lindegaard og Radza de næste 3 år frem, mere kan vi ikke bede om, og Radza får en klasse læremester... Jeg har dog lidt svært ved at se det ske...
Jeg husker det som at Lindegaard stod udmærket i de kampe han fik...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægNope, han skal spille Premier League fodbold i en mindre klub, eller måske et smut til en halvstor klub i Bundesligaen eller Serie A - det har han så rigeligt niveauet til, og jeg tror ikke han droper det for at hjælpe os på vej, selvom tanken er romantisk.
Er der nogen herinde som ved, hvor reserveholdet spiller henne på mandag? Beklager mit off topic spørgsmål
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlægNår jeg siger det højt, så lyder det virkelig urealistisk at han skulle komme tilbage (i hvert fald inden for de næste 2-3 år), men alligevel siger mit OB hjerte, at hvis klubben var så langt ude og skide og meget tæt på nedrykning, så ville han være villig til at hjælpe - bare en kort periode.
Giver det mening?
Leave a comment:
-
Hvis vi stik mod al fornuft skulle henteLindegård tilbage ville vi vel gøre det samme mod Radza, som vi blev beskyldt for den gang. Ikke at stole på talentet, men vælge det sikrenavn. Nu husker jeg faktisk, at Lindegård ikke stod specielt overbevisende for OB dengang, måske var der nogle mentale blokeringer, som gjorde at han ikke stod så godt for OB, som i de andre klubber. Vi har en coming man i Radza, som kommer til at blive en genoptagelse af de stolte målmandstraditioner.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlægNår jeg siger det højt, så lyder det virkelig urealistisk at han skulle komme tilbage (i hvert fald inden for de næste 2-3 år), men alligevel siger mit OB hjerte, at hvis klubben var så langt ude og skide og meget tæt på nedrykning, så ville han være villig til at hjælpe - bare en kort periode.
Giver det mening?
Leave a comment:
-
Når jeg siger det højt, så lyder det virkelig urealistisk at han skulle komme tilbage (i hvert fald inden for de næste 2-3 år), men alligevel siger mit OB hjerte, at hvis klubben var så langt ude og skide og meget tæt på nedrykning, så ville han være villig til at hjælpe - bare en kort periode.
Giver det mening?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægAh det nu ikke helt rigtigt. Han har i flere omgange sagt, at han godt forstod OB's beslutning og han håber at komme tilbage på et eller andet tidspunkt, fordi han elsker OB.
http://www.bold.dk/nyt/Lindegaard-OBer-i-hjertet
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægHvad med vi alle skrev en hilsen til ham på twitter, hvor vi skriver: vi savner dig, vi har brug for dig, vi elsker dig, KOM TILBAGE, eller noget helt femte... Det må da kunne lokke ham lidt
Han kan vel lokkes til, med drinksbilletter til forskellige natklubber i byen, som løn?
Leave a comment:
-
Hvad med vi alle skrev en hilsen til ham på twitter, hvor vi skriver: vi savner dig, vi har brug for dig, vi elsker dig, KOM TILBAGE, eller noget helt femte... Det må da kunne lokke ham lidt
Leave a comment:
-
Lad os håbe! Han er en målmand af kaliber - vi kunne sagtens bruge ham i OB når han er blevet for gammel til topbold.
Leave a comment:
Leave a comment: