Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 3
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægDet vil passe fint til vores ønske om at hente unge talentfulde spillere og udvikle på dem.
Han kan se, at de unge får chancen i OB nu.
Indtil videre i denne sæson har vores startopstillinger haft den laveste gennemsnitsalder siden 1993/94-sæsonen. Gennemsnitsalderen for vores indskiftsningsspillere er den laveste siden 1996/97-sæsonen, ifølge superstats.
Mon ikke også det kan lokke, at vi har fået Kirkeskov.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Han kan se, at de unge får chancen i OB nu.
Indtil videre i denne sæson har vores startopstillinger haft den laveste gennemsnitsalder siden 1993/94-sæsonen. Gennemsnitsalderen for vores indskiftsningsspillere er den laveste siden 1996/97-sæsonen, ifølge superstats.
Mon ikke også det kan lokke, at vi har fået Kirkeskov.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægTror på Diarra på pladsen som han vist spiller ret overbevisende på reserveholdet og er enig i at vi har for mange midtbanespillere men der skal vel så også snart luges ud hvis der kommer flere tilgange..
Jeg tror nok han kan få en fin karriere som def. midt., jeg tror bare ikke det bliver på Fyn.
Helt enig, at henter vi Jens J., så må der være nogen/en der er på vej væk.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægTror også det er søgekriterie nr. 1. Mon ikke JH er i dialog med tvil og tval om et comeback
Nej, jeg kan godt se ideen i det. Han vil helst selv spille på midtbanen og han kan måske blive en rigtig god defensiv midtbane (6´er) og der har vi kun Skula (tror ikke på Momo der). Det er ikke der vi har det mest presserende behov, men det er måske den eneste chance vi får for, at hente et talent i den størrelse.
Desuden bruger Jess Thorup ham som defensiv midtbane på sit landshold..........................
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægJeg tror ikke på, der forlænges med Schoop. Virker det ikke også som om, Desler allerede er ved at være over ham eller i hvert fald på højde, når man ser, hvem TB prioriterer? Eller har Schoop en eller anden skade, der gør at Desler bliver foretrukket?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan lyder spændende og mon ikke at vi prøver at hente ham til vinter først...
så ser det sort ud for Schoop til sommer hvis det lykkedes at forlænge med Azer
Leave a comment:
-
Han lyder spændende og mon ikke at vi prøver at hente ham til vinter først...
så ser det sort ud for Schoop til sommer hvis det lykkedes at forlænge med Azer
Leave a comment:
-
Ja den er jeg da også helt med på!
Super ung 6'er i støbeskeen, og hvad så om han skubber egne talenter på bænken, OB har jo ikke andre til den plads på nuværende tidspunkt med kvalitet!
Han er er som jeg husker energisk og en fighter OG han kan begå sig nogenlunde teknisk... og så er han på u21 - det er super.
BARE FREM MED KNASTERNE OG EN KONTRAKT :-)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlægHvad er der med OB og rødhåret spiller...
Nej, jeg kan godt se ideen i det. Han vil helst selv spille på midtbanen og han kan måske blive en rigtig god defensiv midtbane (6´er) og der har vi kun Skula (tror ikke på Momo der). Det er ikke der vi har det mest presserende behov, men det er måske den eneste chance vi får for, at hente et talent i den størrelse.
Desuden bruger Jess Thorup ham som defensiv midtbane på sit landshold..........................
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægDet kan jeg kun se ske hvis vi får afskibet Bodul. Som en anden nævner vil jeg også hellere have en hurtig angriber. Med Kryger, Mikkelsen og vores nye georgiske boksspiller er det ikke just endnu en sådan vi mangler.
Leave a comment:
Leave a comment: