Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 3
Collapse
X
-
Vi har jo ikke lige 25-30 millioner at smide efter en spiller. Og især ikke en forsvarsspiller...
Leave a comment:
-
Spændende for ligaen. Nu må det være vores tur til at få en af vores mæcener til at lægge en dollar eller to i handsken på Lindegaard
Leave a comment:
-
http://forum.ob.dk/showthread.php?67-Cirkus-Bronby
vil i ikke være søde at flytte BIF diskussionen herover, gider ikke at høre om deres transfers, da jeg hellere vil høre om OB rygter i OB rygtetråden, hvis der overhovedet sker mere.
Leave a comment:
-
Meget kan man sige om Brøndby, men hvis Agger vender hjem til dem, så er det altså et scoop af rang. Han stadigvæk en rigtig god fodboldspiller og at han vælger med hjertet, kan man da kun have fuld respekt for.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægMen Brøndby er jo helt i skoven. De køber ikke de spillere de har brug for, men dem der lige dukker op, de bruger million på million på million alt imens de præsterer et halvårsregnskab på -150 mio.
Læg mærke til at Brøndby "under nogle forudsætninger" fastholder forventningen til helårsregnskabet på -160-170 mio. Altså, hvem fanden tror på det? De kommer jo ud med minimum 250 mio. i underskud og på et eller andet tidspunkt er deres suggardaddy væk og så er de endnu en gang på falittens rand.
Leave a comment:
-
tja var det ikke også det der skete sidst de var tæt på konkurs, ja self med stadion, men pga dyre lønninger?
Leave a comment:
-
Men Brøndby er jo helt i skoven. De køber ikke de spillere de har brug for, men dem der lige dukker op, de bruger million på million på million alt imens de præsterer et halvårsregnskab på -150 mio.
Læg mærke til at Brøndby "under nogle forudsætninger" fastholder forventningen til helårsregnskabet på -160-170 mio. Altså, hvem fanden tror på det? De kommer jo ud med minimum 250 mio. i underskud og på et eller andet tidspunkt er deres suggardaddy væk og så er de endnu en gang på falittens rand.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægSynes sgu´ det er sejt af Agger hvis han vender hjem nu. Jeg ved godt han har tjent kassen, men kan godt lide der stadig er nogen, der vælger lidt med hjertet.
Leave a comment:
-
Synes sgu´ det er sejt af Agger hvis han vender hjem nu. Jeg ved godt han har tjent kassen, men kan godt lide der stadig er nogen, der vælger lidt med hjertet.
Leave a comment:
-
Fx Helveg vendte tilbage til OB på det rigtige tidspunkt. Agger har da mindst 2år tilbage i sig til en chl klub
Leave a comment:
-
Vil sgu mene st Agger ingn ambitioner mere har så. Vil ds bestemt mene han stadig har niveauet til en chl klub
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af noaditlev Se indlægJeg synes det virker fuldstændigt sindssygt! Hvad fanden vil han tilbage til det galehus for? Jeg fatter minus af det? Vent dog 4-5 år. Men så er han jo også sikret sin plads på landsholdet når han kommer til Olsens hjerte klub.... Halleluja... Cirkus Brøndby får hvad de vil have!
Hvis Brøndby lander Agger til den pris, er det det største kup i dansk fodbold nogensinde. "...får hvad de vil have!" - tja, hvis man ikke giver det et forsøg, så får man i hvert fald ingenting. Og mht. at Agger måske gerne vil spille for Bif....tja, det er jo "hans" klub - ganske som de fleste af os vel gerne ser fx. Christian Eriksen i den stribede trøje, når han engang har fået nok udland...
Leave a comment:
-
Jeg synes det virker fuldstændigt sindssygt! Hvad fanden vil han tilbage til det galehus for? Jeg fatter minus af det? Vent dog 4-5 år. Men så er han jo også sikret sin plads på landsholdet når han kommer til Olsens hjerte klub.... Halleluja... Cirkus Brøndby får hvad de vil have!
Leave a comment:
Leave a comment: