Men kunne nu være rart med en rigtigt Højre back/wing back.
Det måtte han godt lave, så mener jeg lidt vi er komplet.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 3
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægEr vi ikke kommet derud hvor truppen er "komplet" og resten er ekstra.
kunne man forstille sig at Jesper laver en lusker som i de sidste 2 vinduer og signer en som vi først kan få til Januar hvor han er gratis?
Leave a comment:
-
Er vi ikke kommet derud hvor truppen er "komplet" og resten er ekstra.
kunne man forstille sig at Jesper laver en lusker som i de sidste 2 vinduer og signer en som vi først kan få til Januar hvor han er gratis?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægDet var en voldsom forkølelse der er herinde. Er der nogen af jer der ved noget eller er i bare syge?
MvT
Leave a comment:
-
Det var en voldsom forkølelse der er herinde. Er der nogen af jer der ved noget eller er i bare syge?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægHvis Falk kommer til FCK, bliver han fast mand. Han er klasse og profil i ligaen.
Men tror ikke på, at han kommer til FCK. Det vil ikke give mening. Han skal til udlandet
Men hvad tror du OB's bestyrelse siger til 15 mill plus 20% i vidresalg som ikke er helt urealistisk... Måske i overkanten meeen..
tror jeg simpelthen ikke bestyrelsen vil sige nej til desværre
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægHvis Falk kommer til FCK, bliver han fast mand. Han er klasse og profil i ligaen.
Men tror ikke på, at han kommer til FCK. Det vil ikke give mening. Han skal til udlandet
MvT
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlægTror heller ikke på at Falk overvejer FCK - det vil være for usikkert hvorvidt han får spilletid... Mht. Jönsson - kunne det ikke tænkes at han hentes som "ren" midterforsvarer?? Jeg tænker, skal vi til at spille fast med 3 - mangler der så ikke en "fjerdemand" (og jeg ved godt der er EPJ og Momo der begge kan spille der)...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlægTror heller ikke på at Falk overvejer FCK - det vil være for usikkert hvorvidt han får spilletid... Mht. Jönsson - kunne det ikke tænkes at han hentes som "ren" midterforsvarer?? Jeg tænker, skal vi til at spille fast med 3 - mangler der så ikke en "fjerdemand" (og jeg ved godt der er EPJ og Momo der begge kan spille der)...
vores 4. Mand i forsvaret burde helt klart være Momo der burde få chancen og vise hvad han dur til...
Leave a comment:
-
Tror heller ikke på at Falk overvejer FCK - det vil være for usikkert hvorvidt han får spilletid... Mht. Jönsson - kunne det ikke tænkes at han hentes som "ren" midterforsvarer?? Jeg tænker, skal vi til at spille fast med 3 - mangler der så ikke en "fjerdemand" (og jeg ved godt der er EPJ og Momo der begge kan spille der)...
Leave a comment:
Leave a comment: