Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 3
Collapse
X
-
Er det fuldstændig totalt udelukket at der kommer en tilgang? Håber der kommer lidt at glæde sig over. Det er en mangelvare for OB fans for tiden.
-
Det bliver ikke Raben der bliver udlejet. Han er korsbåndskadet desværre
http://www.ob.dk/artikel/sejren-udeblev-for-u19.aspx
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlægHobro er ved at sikre sig en forsvarsspiller, som også kan spille på midtbanen, og vi er ved at sende to unge afsted på lejeaftaler.
Kan det mon være Momo, Kasper Larsen eller Jacob Barrett?
Leave a comment:
-
Hobro er ved at sikre sig en forsvarsspiller, som også kan spille på midtbanen, og vi er ved at sende to unge afsted på lejeaftaler.
Kan det mon være Momo, Kasper Larsen eller Jacob Barrett?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægJeg tror Radza er en af dem der lejes ud. Han skal ud og have spilletid hvis han skal tage over i næste sæson.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægJeg tror Radza er en af dem der lejes ud. Han skal ud og have spilletid hvis han skal tage over i næste sæson.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægIkke i følge SDJ sportschef. Han sagde at der 100% ikke skete noget..
Hvis KL ryger bliver det 100% et salg
jeg gætter på Greve og EPJ bliver lejet ud
Og nu har jeg også læst det andet link, ikke meget der tyder på at Hallgrimur kommer mereLast edited by manner; 01-09-2014, 14:42.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægIkke i følge SDJ sportschef. Han sagde at der 100% ikke skete noget..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHaderslev laver aftale med en hollandsk hb som var til prøvetræning sidste uge. Jeg tror KL er på vej ud af lågen og mon ikke vi napper Hallgrimur i dag
Leave a comment:
-
Haderslev laver aftale med en hollandsk hb som var til prøvetræning sidste uge. Jeg tror KL er på vej ud af lågen og mon ikke vi napper Hallgrimur i dag
Leave a comment:
-
Jeg føler mig rimelig sikker på at Greve er den ene og den anden kunne meget vel være anders thomsen eller sågar Jens Jakob?
Har intet at have det i, men i min verden ville det give mest mening med dem :)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlægDer er formentlig tale om de meget unge spillere. Altså EPJ, Anders Thomsen, Mathias Greve, Mads Raben eller sådan noget. Tvivler stærkt på, der ryger en, der er tæt på holdet (startoptilling+bænk)
MvT
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlægDer er formentlig tale om de meget unge spillere. Altså EPJ, Anders Thomsen, Mathias Greve, Mads Raben eller sådan noget. Tvivler stærkt på, der ryger en, der er tæt på holdet (startoptilling+bænk)
Leave a comment:
Leave a comment: