Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Er helt enig med dig. Den sag skal vist arkiveres i mappen 'uforbederlig'. (Glæder mig vildt til at se hvem Suarez bider i Spanien. Håber lidt på Pepe - sikke et drama).

    MvT
    Jeg følger ikke spansk fodbold så jeg glæder mig til ikke at skulle følge kannibalen mere

    Leave a comment:


  • SAN
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    "En ung spiller" kunne vel være Diarra? Selvom jeg så vil mene vi er ret tyndt besat i midterforsvaret, især når vi spiller med tre mand der.. For Kasper Larsen gælder lidt det samme, og ham håber jeg også meget, at vi beholder.
    Lyder som om det er en spiller fra U19 holdet vi sælger og en fra 1 holds truppen vi udlejer synes jeg.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Ingen tvivl om at han har nogle offensive kvaliteter men nej tak, heller ikke med klausuler. Men hvis han kunne holde sig på måtten så var det blevet et stort ja tak herfra. Det tror jeg dog ikke at han kan.
    Er helt enig med dig. Den sag skal vist arkiveres i mappen 'uforbederlig'. (Glæder mig vildt til at se hvem Suarez bider i Spanien. Håber lidt på Pepe - sikke et drama).

    MvT

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Er da vildt spændt på hvem vi sælger
    "En ung spiller" kunne vel være Diarra? Selvom jeg så vil mene vi er ret tyndt besat i midterforsvaret, især når vi spiller med tre mand der.. For Kasper Larsen gælder lidt det samme, og ham håber jeg også meget, at vi beholder.

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Med de rette klausuler i kontrakten?

    MvT
    Ingen tvivl om at han har nogle offensive kvaliteter men nej tak, heller ikke med klausuler. Men hvis han kunne holde sig på måtten så var det blevet et stort ja tak herfra. Det tror jeg dog ikke at han kan.

    Leave a comment:


  • OB er Gud
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
    Syntes satme bare det ser tyndt ud hvis der ikke kommer noget ind, nu hvor vi højst sandsynligt sælger/lejer 2 unge spillere ud.
    Salget handler om en ungspiller, siger JH til bold.dk. Så det er vel ikke en fra superligatruppen. Kunne det være Kurucay, der var på træningsophold i Besiktas for et par uger siden?

    Gætter på udlejningen er Emil PJ. Han er vel den af de unge der er længst fra spilletid.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Er da vildt spændt på hvem vi sælger

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Tja jeg ahr tænkt tanken, men det er en farlig transfer. Han er super egoist og en uromager. OB har vel ikke ligefrem gode traditioner med at håndterer sådan nogle typer, så nej tak herfra.
    Med de rette klausuler i kontrakten?

    MvT

    Leave a comment:


  • Bullshark
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det kan vel aldrig udelukkes. Sidste år signede vi jo også DD og Mos i de sidste timer selvom vi stort set havde lukket vinduet..
    Syntes satme bare det ser tyndt ud hvis der ikke kommer noget ind, nu hvor vi højst sandsynligt sælger/lejer 2 unge spillere ud.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Salg og udlejning!!!!!!

    http://www.bold.dk/nyt/ob-arbejder-paa-salg-og-udleje

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Kunne JH finde på at slå til på Osama Akharraz??

    MvT
    Det håber jeg virkelig ikke

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Kunne JH finde på at slå til på Osama Akharraz??

    MvT
    Tja jeg ahr tænkt tanken, men det er en farlig transfer. Han er super egoist og en uromager. OB har vel ikke ligefrem gode traditioner med at håndterer sådan nogle typer, så nej tak herfra.

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det bliver ikke Raben der bliver udlejet. Han er korsbåndskadet desværre

    http://www.ob.dk/artikel/sejren-udeblev-for-u19.aspx
    Øv! Så går der vel minimum et halvt år før vi høre mere til ham

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Kunne JH finde på at slå til på Osama Akharraz??

    MvT

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
    Er det fuldstændig totalt udelukket at der kommer en tilgang? Håber der kommer lidt at glæde sig over. Det er en mangelvare for OB fans for tiden.
    Det kan vel aldrig udelukkes. Sidste år signede vi jo også DD og Mos i de sidste timer selvom vi stort set havde lukket vinduet..

    Leave a comment:

Working...
X