Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    ved du hvad reglen er i dk evt?
    der må gerne skrives med kontraktløse spillere 👍

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBligatorisk Se indlæg
    I Sverige og Norge er der samme regler for kontraktløse spillere som kontraktbundne spillere - de kan ikke skifte udenfor vinduet.
    ved du hvad reglen er i dk evt?

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBligatorisk Se indlæg
    I Sverige og Norge er der samme regler for kontraktløse spillere som kontraktbundne spillere - de kan ikke skifte udenfor vinduet.
    aha - det opklare det jo så....de har særregler

    Leave a comment:


  • OBligatorisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    kan han da ikke det?? jeg må blive dig svar skyldig for jeg kender simpelthen ikke reglerne, men kan jo være der er nogle særregler i de enkelte lande....da vinduet skulle til at lukke hørte jeg de sagde at i tyskland skulle der være indgivet en liste allerede kl 12 den sidste dag, med hvilke spillere der evt kunne blive aktuelle handler.....så det da muligt der er andre underlige regler i sverige/norge
    I Sverige og Norge er der samme regler for kontraktløse spillere som kontraktbundne spillere - de kan ikke skifte udenfor vinduet.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvis dette skulle være rigtigt hvorfor skulle Ruud så ikke kunne skrive kontrakt i Sverige eller Norge?
    kan han da ikke det?? jeg må blive dig svar skyldig for jeg kender simpelthen ikke reglerne, men kan jo være der er nogle særregler i de enkelte lande....da vinduet skulle til at lukke hørte jeg de sagde at i tyskland skulle der være indgivet en liste allerede kl 12 den sidste dag, med hvilke spillere der evt kunne blive aktuelle handler.....så det da muligt der er andre underlige regler i sverige/norge

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    njar kan det nu passe? er de kontraktløse kan de vel skrive når de vil og med hvem de vil - ville da give mest mening i min verden (men jeg aner ikke om det er rigtigt)
    Hvis dette skulle være rigtigt hvorfor skulle Ruud så ikke kunne skrive kontrakt i Sverige eller Norge?

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Mener helt sikkert der er en tidsramme for, hvornår de kontraktfrie spillere skal være registreret, for at få lov til at spille. Kan ikke huske datoen, men mener det er en måned længere end transfervinduet, uden at du må hænge mig op på det.
    njar kan det nu passe? er de kontraktløse kan de vel skrive når de vil og med hvem de vil - ville da give mest mening i min verden (men jeg aner ikke om det er rigtigt)

    Leave a comment:


  • WhyNot?
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Dumt spørgsmål:

    er der et vindue for de kontraktløse? En tidsramme for hvornår de ikke kan skrive kontrakter længere inden næste vindue?
    Mener helt sikkert der er en tidsramme for, hvornår de kontraktfrie spillere skal være registreret, for at få lov til at spille. Kan ikke huske datoen, men mener det er en måned længere end transfervinduet, uden at du må hænge mig op på det.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Dumt spørgsmål:

    er der et vindue for de kontraktløse? En tidsramme for hvornår de ikke kan skrive kontrakter længere inden næste vindue?

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Nu er Hallgrimur meget polyvant og kan spille højre back, men han er bedst centralt.

    Jeg tænker da lidt vi skal tilbyde Ruud en 2-3 år med en lav frikøbsklausul. Vi skal da prøve at udnytte situationen.

    Jeg er klar over han ikke kan få forskerskat længere (mener jeg), men lige nu tjener han jo ikke noget, så det er pokerspil fra begge sider bordet.

    Leave a comment:


  • WhyNot?
    replied
    Jeg tror bare ikke helt på det udenlands eventyr, desværre for ham. Der er mange kontraktfrie spillere på et højere niveau end Ruud, som ikke har formået at finde en kontrakt endnu, og mange klubber har nu efter transfervinduets lukning, brugt deres budgetter for spillere. Uanset hvad tror jeg han skal gå en del ned i løn, for at finde en klub (medmindre det bliver FCK). Han fortjener helt klart et udenlands ophold, og har optjent sin pligt i OB, men ser ham gerne tilbage på højrebacken. En halvårlig kontrakt vil være fint for begge parter, så han igen kan se sig om efter et nyt hold til vintertransfervinduet, og vi får islændingen.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Ikke noget decideret rygte. Men Ruud siger han ikke afviser en ny kontrakt i DK, når nu han ikke fandt noget inden transfervinduet lukkede, hvilket betyder at klubber i bl.a. Norge og Sverige ikke har mulighed for at skrive kontrakt med ham, også selvom han er kontraktfri. Mest sandsynlige er vel FCK, hvor Høgli ikke har imponeret, og udover dem ved jeg ikke hvor mange andre klubber udover OB han selv er interesseret i. Tror gerne han vil blive boende i Odense, hvis ikke der byder sig noget fra udlandet. Kommer dog til at kræve en lønnedgang, hvilket han nok bliver nødt til, siden han ikke har fundet noget endnu.
    men selv om han ønsker at blive boende i odense forhindre det ham jo ikke i at skrive med stort set hvilken som helst anden klub i dk.....så store er afstandene jo ikke - og det er da set mange gange før at kjø'venhavnere har pendlet til odense for at træne....håber dog han tager et år mere i OB....eller finder et udenlandseventyr som han selv har ønsket (og så slipper vi for at se ham i fck hvidt eller lign.)

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Træner han stadig med?
    Han har ikke været med de sidste to gange jeg har kigget på.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Ikke noget decideret rygte. Men Ruud siger han ikke afviser en ny kontrakt i DK, når nu han ikke fandt noget inden transfervinduet lukkede, hvilket betyder at klubber i bl.a. Norge og Sverige ikke har mulighed for at skrive kontrakt med ham, også selvom han er kontraktfri. Mest sandsynlige er vel FCK, hvor Høgli ikke har imponeret, og udover dem ved jeg ikke hvor mange andre klubber udover OB han selv er interesseret i. Tror gerne han vil blive boende i Odense, hvis ikke der byder sig noget fra udlandet. Kommer dog til at kræve en lønnedgang, hvilket han nok bliver nødt til, siden han ikke har fundet noget endnu.
    Træner han stadig med?

    Leave a comment:


  • WhyNot?
    replied
    Ikke noget decideret rygte. Men Ruud siger han ikke afviser en ny kontrakt i DK, når nu han ikke fandt noget inden transfervinduet lukkede, hvilket betyder at klubber i bl.a. Norge og Sverige ikke har mulighed for at skrive kontrakt med ham, også selvom han er kontraktfri. Mest sandsynlige er vel FCK, hvor Høgli ikke har imponeret, og udover dem ved jeg ikke hvor mange andre klubber udover OB han selv er interesseret i. Tror gerne han vil blive boende i Odense, hvis ikke der byder sig noget fra udlandet. Kommer dog til at kræve en lønnedgang, hvilket han nok bliver nødt til, siden han ikke har fundet noget endnu.

    Leave a comment:

Working...
X