Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 3
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægkan han da ikke det?? jeg må blive dig svar skyldig for jeg kender simpelthen ikke reglerne, men kan jo være der er nogle særregler i de enkelte lande....da vinduet skulle til at lukke hørte jeg de sagde at i tyskland skulle der være indgivet en liste allerede kl 12 den sidste dag, med hvilke spillere der evt kunne blive aktuelle handler.....så det da muligt der er andre underlige regler i sverige/norge
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis dette skulle være rigtigt hvorfor skulle Ruud så ikke kunne skrive kontrakt i Sverige eller Norge?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnjar kan det nu passe? er de kontraktløse kan de vel skrive når de vil og med hvem de vil - ville da give mest mening i min verden (men jeg aner ikke om det er rigtigt)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægMener helt sikkert der er en tidsramme for, hvornår de kontraktfrie spillere skal være registreret, for at få lov til at spille. Kan ikke huske datoen, men mener det er en måned længere end transfervinduet, uden at du må hænge mig op på det.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDumt spørgsmål:
er der et vindue for de kontraktløse? En tidsramme for hvornår de ikke kan skrive kontrakter længere inden næste vindue?
Leave a comment:
-
Dumt spørgsmål:
er der et vindue for de kontraktløse? En tidsramme for hvornår de ikke kan skrive kontrakter længere inden næste vindue?
Leave a comment:
-
Nu er Hallgrimur meget polyvant og kan spille højre back, men han er bedst centralt.
Jeg tænker da lidt vi skal tilbyde Ruud en 2-3 år med en lav frikøbsklausul. Vi skal da prøve at udnytte situationen.
Jeg er klar over han ikke kan få forskerskat længere (mener jeg), men lige nu tjener han jo ikke noget, så det er pokerspil fra begge sider bordet.
Leave a comment:
-
Jeg tror bare ikke helt på det udenlands eventyr, desværre for ham. Der er mange kontraktfrie spillere på et højere niveau end Ruud, som ikke har formået at finde en kontrakt endnu, og mange klubber har nu efter transfervinduets lukning, brugt deres budgetter for spillere. Uanset hvad tror jeg han skal gå en del ned i løn, for at finde en klub (medmindre det bliver FCK). Han fortjener helt klart et udenlands ophold, og har optjent sin pligt i OB, men ser ham gerne tilbage på højrebacken. En halvårlig kontrakt vil være fint for begge parter, så han igen kan se sig om efter et nyt hold til vintertransfervinduet, og vi får islændingen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægIkke noget decideret rygte. Men Ruud siger han ikke afviser en ny kontrakt i DK, når nu han ikke fandt noget inden transfervinduet lukkede, hvilket betyder at klubber i bl.a. Norge og Sverige ikke har mulighed for at skrive kontrakt med ham, også selvom han er kontraktfri. Mest sandsynlige er vel FCK, hvor Høgli ikke har imponeret, og udover dem ved jeg ikke hvor mange andre klubber udover OB han selv er interesseret i. Tror gerne han vil blive boende i Odense, hvis ikke der byder sig noget fra udlandet. Kommer dog til at kræve en lønnedgang, hvilket han nok bliver nødt til, siden han ikke har fundet noget endnu.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægIkke noget decideret rygte. Men Ruud siger han ikke afviser en ny kontrakt i DK, når nu han ikke fandt noget inden transfervinduet lukkede, hvilket betyder at klubber i bl.a. Norge og Sverige ikke har mulighed for at skrive kontrakt med ham, også selvom han er kontraktfri. Mest sandsynlige er vel FCK, hvor Høgli ikke har imponeret, og udover dem ved jeg ikke hvor mange andre klubber udover OB han selv er interesseret i. Tror gerne han vil blive boende i Odense, hvis ikke der byder sig noget fra udlandet. Kommer dog til at kræve en lønnedgang, hvilket han nok bliver nødt til, siden han ikke har fundet noget endnu.
Leave a comment:
-
Ikke noget decideret rygte. Men Ruud siger han ikke afviser en ny kontrakt i DK, når nu han ikke fandt noget inden transfervinduet lukkede, hvilket betyder at klubber i bl.a. Norge og Sverige ikke har mulighed for at skrive kontrakt med ham, også selvom han er kontraktfri. Mest sandsynlige er vel FCK, hvor Høgli ikke har imponeret, og udover dem ved jeg ikke hvor mange andre klubber udover OB han selv er interesseret i. Tror gerne han vil blive boende i Odense, hvis ikke der byder sig noget fra udlandet. Kommer dog til at kræve en lønnedgang, hvilket han nok bliver nødt til, siden han ikke har fundet noget endnu.
Leave a comment:
Leave a comment: