Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Silkeborg - OB 12/04/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Og alligevel starter han hver gang - måske fordi han er ret vigtig for vores spil, og Zorniger må mene han kan håndtere lidt nykker...
    Og det fede er jo, at Zorniger bestemmer. Men herinde - på debatforummet - er min holdning, at Grot, uanset kvaliteter, ikke kan have den rolle på holdet som han har, med den attitude. Og så synes jeg i al ydmyghed heller ikke, han er vildere. Han bomber dem trods alt ikke ind på stribe.

Comment

Synes vi sjusker alt for meget. Tror vi smider sejren i 2.halvleg hvis 1.var den gode.

Comment

Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

Der er ikke nogen af de 2 der brænder for at spille hinanden fri
        Ja, det tror jeg også. Sammenspillet kunne være bedre.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Enig - men hans opførsel skal ikke kvitteres med at have lov at spille, så helt fint for mig.
          Nær men en bøde og en tur på bænken er vel også noget .. tribunen ødelagde det endnu mere for holdet og klubben ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

ja - jeg syntes så der er ALT for meget fokus på hans "attitude"

Hvad med Ganuas? Der er ingen attitude overhovedet - der mangler jeg så lidt ild en gang imellem.
            Arbejdsom, ydmyg og godt scorende er imø en langt bedre attitude end Grots opgivende fægten med armene .. Grot udstråler noget negativt

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Vi kontrollerede kampen i starten mod et meget passivt Silkeborghold. Så kom de mere med og havde en par gode minutter efter straffesparket. Synes det er for let at stresse vores forsvar med simple aktioner.
              Ærgerligt at vi ikke har scoret mere Rigtig gode chancer var der.
              Myhra virkelig stærk i dag. Udover straffesparket havde han to stærke redninger mere. Og McCoy er bare en fornøjelse. Glæder mig meget for ham - og os. Den udvikling han tog er virkelig klasse.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Og det fede er jo, at Zorniger bestemmer. Men herinde - på debatforummet - er min holdning, at Grot, uanset kvaliteter, ikke kan have den rolle på holdet som han har, med den attitude. Og så synes jeg i al ydmyghed heller ikke, han er vildere. Han bomber dem trods alt ikke ind på stribe.
                helt enig - han er ikke "vild" og han scorer for lidt for en angriber. Men kan stadig sagtens se hvorfor han spiller...han indgår bare meget i vores spil.

Men jeg tager da gerne et nyt klart første valg til angrebet til sommer hvis Troels kan finde sådan en.

Comment

Jeg føler vi er nød til at score igen, hvis vi vil vinde den her, men det kan vi også sagtens, hvis bare én af vores spillere udviser lidt mere overskud og overblik omkring deres felt

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Arbejdsom, ydmyg og godt scorende er imø en langt bedre attitude end Grots opgivende fægten med armene .. Grot udstråler noget negativt
                    som sådan ikke uenig - syntes bare den fokus der er på fægtende arme er lidt for meget. Han fægter også med armene når han igen igen er blevet væltet uden at dommeren giver ham frispark.

Comment

som sådan ikke uenig - syntes bare den fokus der er på fægtende arme er lidt for meget. Han fægter også med armene når han igen igen er blevet væltet uden at dommeren giver ham frispark.
                      Forskellen er, at det ikke er på baggrund af en holdkammerat, der ikke lige har spillet ham eller fordi, han er blevet skiftet ud. En helt anden sag.

Comment

Myhra og MCCoy klart de bedste i 1st halveg, men ingen er faldet igennem, Suhonen giver ikke sin plads væk gratis

Comment

flot stikning af Ejdum ind til Grot der står og venter alt for længe inden han forsøger et skud.

Comment

Meget godt spil, og en mulig stor chance til Grot, hvis ellers han orienterer sig. Ganaus pisser efterfølgende endnu en god kontrachance væk....

Comment

OB blevet alt for passive - Silkeborg har overtaget spillet

Comment

Forskellen er, at det ikke er på baggrund af en holdkammerat, der ikke lige har spillet ham eller fordi, han er blevet skiftet ud. En helt anden sag.
                                Enig... aner slet ikke hvordan Ganaus dukkede op i en snak om attitude og Grot
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
                                X