Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Silkeborg - OB 12/04/2026
Collapse
X
-
Ja, det tror jeg også. Sammenspillet kunne være bedre.Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
Der er ikke nogen af de 2 der brænder for at spille hinanden fri"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Nær men en bøde og en tur på bænken er vel også noget .. tribunen ødelagde det endnu mere for holdet og klubben ..Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Enig - men hans opførsel skal ikke kvitteres med at have lov at spille, så helt fint for mig."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Arbejdsom, ydmyg og godt scorende er imø en langt bedre attitude end Grots opgivende fægten med armene .. Grot udstråler noget negativtOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
ja - jeg syntes så der er ALT for meget fokus på hans "attitude"
Hvad med Ganuas? Der er ingen attitude overhovedet - der mangler jeg så lidt ild en gang imellem.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 3
Comment
-
Vi kontrollerede kampen i starten mod et meget passivt Silkeborghold. Så kom de mere med og havde en par gode minutter efter straffesparket. Synes det er for let at stresse vores forsvar med simple aktioner.
Ærgerligt at vi ikke har scoret mere Rigtig gode chancer var der.
Myhra virkelig stærk i dag. Udover straffesparket havde han to stærke redninger mere. Og McCoy er bare en fornøjelse. Glæder mig meget for ham - og os. Den udvikling han tog er virkelig klasse."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
helt enig - han er ikke "vild" og han scorer for lidt for en angriber. Men kan stadig sagtens se hvorfor han spiller...han indgår bare meget i vores spil.Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Og det fede er jo, at Zorniger bestemmer. Men herinde - på debatforummet - er min holdning, at Grot, uanset kvaliteter, ikke kan have den rolle på holdet som han har, med den attitude. Og så synes jeg i al ydmyghed heller ikke, han er vildere. Han bomber dem trods alt ikke ind på stribe.
Men jeg tager da gerne et nyt klart første valg til angrebet til sommer hvis Troels kan finde sådan en.
- Likes 1
Comment
-
som sådan ikke uenig - syntes bare den fokus der er på fægtende arme er lidt for meget. Han fægter også med armene når han igen igen er blevet væltet uden at dommeren giver ham frispark.Oprindeligt indsendt af manner Se indlægArbejdsom, ydmyg og godt scorende er imø en langt bedre attitude end Grots opgivende fægten med armene .. Grot udstråler noget negativt
Comment
-
Forskellen er, at det ikke er på baggrund af en holdkammerat, der ikke lige har spillet ham eller fordi, han er blevet skiftet ud. En helt anden sag.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
som sådan ikke uenig - syntes bare den fokus der er på fægtende arme er lidt for meget. Han fægter også med armene når han igen igen er blevet væltet uden at dommeren giver ham frispark.
- Likes 1
Comment
-
Enig... aner slet ikke hvordan Ganaus dukkede op i en snak om attitude og GrotOprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Forskellen er, at det ikke er på baggrund af en holdkammerat, der ikke lige har spillet ham eller fordi, han er blevet skiftet ud. En helt anden sag.
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
Comment