Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Silkeborg - OB 12/04/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

https://obstemmer.dk/liveblog-ob-afh...og-spillestil/

Jeg ved ikke om de har udgivet den som officiel pressemeddelelse, men SFÅ lavede en fyldig reportage, da den i efteråret blev præsenteret for sæsonkortholdere
    Det er stadig det bedste materiale der er udgivet omkring strategien. Jeg har selv prøvet at samle andet i tråden omkring strategien for OB under TB.

Den nuværende strategi har intet med placeringer at gøre.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Kan du vise mig den nye strategi, som du åbenbart VIRKELIG kender, der er velkendt for alle sponsorer/fans ?

Jeg nævner ikke noget om - "har jo da i hvert fald haft vældig "sjov" ud af TB og AZs udmelding om "ikke at vil" i top-6"...
      Jeg har ikke sagt noget om en ny strategi eller hvordan den evt. måtte se ud... jeg siger, at den gamle med største selvfølge ikke er aktuel, samt, at du jo udmærket godt er klar over det, da du jo selv har haft dit sjov/sarkasme med at kritisere TB og AZ med ikke at ville I top-6... så hvorfor hænge sig i det gamle, når du godt ved det ikke er aktuelt.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Det ved vi, når sæsonen er slut. Lidt hurtigt at konkludere med 6 kampe igen og på baggrund af dagens nederlag.
        Det er ikke bare på baggrund af dagens nederlag, men de sidste tre kampe. Godt nok tre elendige kampe, hvilket den heldige sejr over Fredericia ikke ændrede på.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Mon ikke vi kan sige farvel 7. plads , og goddag 9.plads.
          måske - men betyder det virkeligt så meget? Har vi ikke noget at gøre i top 6, hvad har vi så at gøre i Europa?

Det der skuffer mig er spillet. At vi ikke har set større udvikling og at vi igen igen igen bliver ved med ikke at kunne sætte to gode halvlege sammen. Om vi så ender som nr. 7 eller 9. er for mig lidt under ordnet.

Lad os få lukket den helt så superligaen er sikret og så få endnu et gudsjammerligt forår lukket ned.

Og håbe på bedre tider til næste sæson.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

måske - men betyder det virkeligt så meget? Har vi ikke noget at gøre i top 6, hvad har vi så at gøre i Europa?

Det der skuffer mig er spillet. At vi ikke har set større udvikling og at vi igen igen igen bliver ved med ikke at kunne sætte to gode halvlege sammen. Om vi så ender som nr. 7 eller 9. er for mig lidt under ordnet.

Lad os få lukket den helt så superligaen er sikret og så få endnu et gudsjammerligt forår lukket ned.

Og håbe på bedre tider til næste sæson.
            Enig. Noget af det der gjorde mig så rasende i dag var, at vi så mange af de samme ting ske i Vejle-kampen. Noget af det mest demotiverende er bare, at se os begå de samme fejl igen og igen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Håber du får ret, men bange for at du bliver virkelig skuffet
              Det har jeg mange års erfaring med

Comment

Gad vide hvad der siges i pausen

Comment

Imens OB havde nogenlunde fat indtil det 55. minut var det ok, og kampen var lige. Da gassen gik fuldstændig af burde der være skiftet ca omkring det 60 minut. Jeg sad og sagde, at han venter til Silkeborg scorer, han ventede så til de havde scoret 2 gange........., det er simpelthen himmelråbende amatøragtigt. Jeg håber han kigger indad, og tager sin del af skylden, da de var AZ der tippede kampen ved at vente med at skifte ud. Troede faktisk det var sket allerede i pausen.

Comment

Enig. Noget af det der gjorde mig så rasende i dag var, at vi så mange af de samme ting ske i Vejle-kampen. Noget af det mest demotiverende er bare, at se os begå de samme fejl igen og igen.
                    Du kan roligt tage kampen sidste weekend mod Fredericia med. Den 2.halvleg var virkelig også ringe, og blev vel ret beset kun reddet af sejrsmålet i overtiden.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Du kan roligt tage kampen sidste weekend mod Fredericia med. Den 2.halvleg var virkelig også ringe, og blev vel ret beset kun reddet af sejrsmålet i overtiden.
                      Det kan man nok godt. Forskellen er bare at vi ikke havde et resultat, som vi kunne bruge til noget, men ellers enig. 2-2 kampen mod FCK kunne vi nok også tage med. Der er mange eksempler. Alt for mange. Og det er frustrerende at vi ikke har set en tendens til forbedring på det punkt

Comment

Det kan man nok godt. Forskellen er bare at vi ikke havde et resultat, som vi kunne bruge til noget, men ellers enig. 2-2 kampen mod FCK kunne vi nok også tage med. Der er mange eksempler. Alt for mange. Og det er frustrerende at vi ikke har set en tendens til forbedring på det punkt
                        Lige præcis! Det er bekymrende vi ingen fremskridt kan notere efter 8 kampe i år.

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...n-er-skuffende
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

altså svært at være uenig i den vurdering. Men han kunne jo have prøvet at skifte noget før - det var jo ret hurtigt tydeligt at vi ikke var kommet ud efter pausen.

Comment

Working...
                            X