Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Silkeborg - OB 12/04/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Jeg synes, man de facto accepterer den slags opførsel. Jeg synes det er et elendigt signal at sende til resten af truppen, at man på den måde sætter sig selv over holdet, for det synes jeg, han gør med den opførsel - og så ydermere starter inde igen.

Og jeg er helt enig i Andreas Bechs betragtninger i SFÅ: han skulle have været trukket op på bænken igen, for det er der, man sætter sig og hepper på sine holdkammerater, når man er blevet skiftet ud.
    ja - jeg syntes så der er ALT for meget fokus på hans "attitude"

Hvad med Ganuas? Der er ingen attitude overhovedet - der mangler jeg så lidt ild en gang imellem.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tror der tænkes på den interne karantæne han fik for sin opførsel under træning - vi manglede ham i den kamp.
      Nårh… Jeg vil 10 af 10 gange hellere tabe til FCK end at lade ham spille efter den opførsel. Det gjorde han kun én gang, hvis det var i FCK, BIF eller FCM.

Comment

Ja for helvede!

Comment

Flot mål Tak. Og dårligt skud af Falky
          Last edited by Ruben; i dag, 13:28.

Comment

JAAAAAA McCoy på riposten efter et klaret skud fra Falk

Comment

Måske ikke den reneste afslutning af McCoy, men vi tager den med. Men hold nu op for skule Falk have scoret i første omgang

Comment

Mc Coooooooooooooooy, med venstre

Comment

Jaaaaaaaaaaaaa
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Ikke forstået?
                    Havde vi haft Grot til at sætte ind sidst i kampen så havde FCk nok ikke overtaget så markant .. og udlignet ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Hvad med Ganuas? Der er ingen attitude overhovedet - der mangler jeg så lidt ild en gang imellem.
                      Jeg synes nu heller ikke man ser vildt meget ild fra Grots side. Når han viser "attitude", er det jo mest bare opgivende eller ugidelig eller lignende

Comment

Han passer vel blot sit arbejde uden alle de der nøkker?

Comment

Nårh… Jeg vil 10 af 10 gange hellere tabe til FCK end at lade ham spille efter den opførsel. Det gjorde han kun én gang, hvis det var i FCK, BIF eller FCM.
                          syntes også man håndterede den situation fint. For der kogte han jo tydeligvis over - og var for meget, satte sig selv over holdet. Det skal koste.

Men lidt frustrationer efter en kamp...ja som sagt syntes jeg det for alt får meget fokus.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Havde vi haft Grot til at sætte ind sidst i kampen så havde FCk nok ikke overtaget så markant .. og udlignet ..
                            Enig - men hans opførsel skal ikke kvitteres med at have lov at spille, så helt fint for mig.

Comment

lækker drible tur af Owusu - fin afslutning som keeperen redder

Comment

syntes også man håndterede den situation fint. For der kogte han jo tydeligvis over - og var for meget, satte sig selv over holdet. Det skal koste.

Men lidt frustrationer efter en kamp...ja som sagt syntes jeg det for alt for meget fokus.
                                Man kan sagtens være frustreret uden at sætte sig over holdet. Lyt til f.eks. Falk, når han bliver interviewet efter et nederlag.

Comment

Working...
                                X