Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det lyder som hans enhed er er stillet meget lavt inden den aktiveres. I flg. AI bliver alle ICD-enheder indstillet til personens behov på den måde at lægerne indstiller behandlingszoner der er baseret på den enkeltes behov. Så i CEs status af topatlet må der nok være en høj hjertefrekvens inden den støder tænker jeg, og i tilfældet du har kendskab til er der måske noget der tyder på at den står lidt lavt hvis den støder mens personen sidder på en havetraktor.
    Jeg vælger sanktionere din påstand. Det er en anelse svært at indstille en ICD, efter at peak er 90 min med varierende belastning. Det er også individuelt, hvad der udløser arytmien. Menneskers fysiologi, er bare, selv i 2026 en kompliceret størrelse. Jeg udtaler mig generelt, kender intet til Eriksens sag.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Jeg vælger sanktionere din påstand. Det er en anelse svært at indstille en ICD, efter at peak er 90 min med varierende belastning. Det er også individuelt, hvad der udløser arytmien. Menneskers fysiologi, er bare, selv i 2026 en kompliceret størrelse. Jeg udtaler mig generelt, kender intet til Eriksens sag.
      Selvf. er det svært at indstille en ICD. Det er ren spekulation og gætværk fra min side. men jeg tænker da at pulsen er relativt høj i landskamp. Så derfor er min konklusion da at CEs er relativ høj inden enheden registrerer unormal aktivitet .. men det ved ved min håndværkerhjerne ikke noget om
      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

https://campo.dk/2026/09/26/plus-i-o...man-har-koebt/

lyder som en der godt ved at det ikke er helt godt ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
        X