Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Jeg vælger sanktionere din påstand. Det er en anelse svært at indstille en ICD, efter at peak er 90 min med varierende belastning. Det er også individuelt, hvad der udløser arytmien. Menneskers fysiologi, er bare, selv i 2026 en kompliceret størrelse. Jeg udtaler mig generelt, kender intet til Eriksens sag.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
-
Selvf. er det svært at indstille en ICD. Det er ren spekulation og gætværk fra min side. men jeg tænker da at pulsen er relativt høj i landskamp. Så derfor er min konklusion da at CEs er relativ høj inden enheden registrerer unormal aktivitet .. men det ved ved min håndværkerhjerne ikke noget omOprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Jeg vælger sanktionere din påstand. Det er en anelse svært at indstille en ICD, efter at peak er 90 min med varierende belastning. Det er også individuelt, hvad der udløser arytmien. Menneskers fysiologi, er bare, selv i 2026 en kompliceret størrelse. Jeg udtaler mig generelt, kender intet til Eriksens sag.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
https://campo.dk/2026/09/26/plus-i-o...man-har-koebt/
lyder som en der godt ved at det ikke er helt godt .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
Comment