Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Jeg tror TB/JN har et netværk som nok er større end Nedergaards...Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
En scout behøver ikke at finde de "vildeste" spillere for at være en succes.
Han har opbygget sig et kæmpe netværk bl.a. igennem RtD, som nok er noget større end TB/JNs i Ådalen (som jo mere eller mindre er rent nordisk).
- Likes 2
Comment
-
Jeg tænker det er ret stærke oplevelser for specielt børn........., især hans egne.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
U er der vel også en ret stor forskel på om CE vælger at spille bold med risiko for hans hjerte og om man er farlig i trafikken.
Bevares er det ubehageligt at se han “gå ned” men han udsætter næppe andre for livsfare.
Comment
-
OBs dyreste køb er stadig Erik Bo Andersen i 98. Keskinen kommer tæt på. Men overgår ikke. Dermed hat OB stadig den ældste transferrekord i dansk professionel fodbold.Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Ikke helt enig.
store salg sksber opmærksomhed og hype om klubben.
andre (store) klubber bliver opmærksomme og kan rette fokus.
Har vi ikke lige hentet vores dyreste spiller i historien.? Eller næstdyreste. I keskinen.
Samt at vi har den bredeste trup jeg kan huske i 30 år,
Kender ikke de eksakte tal, men det virker for mig til at der er postet penge i truppen. Geninvesteret eller ej
Jeg siger ikke at der ikke er postet penge i truppen, men det har aldrig været dyrere at drive fodboldklub. Det er IMO klassisk inflation. Jeg køber derfor ikke argumentet. Beløbet skal ses i relation til de andre klubber.
- Likes 2
Comment
-
Så som jeg sagde, næstdyreste indkøb i vores historie...Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
OBs dyreste køb er stadig Erik Bo Andersen i 98. Keskinen kommer tæt på. Men overgår ikke. Dermed hat OB stadig den ældste transferrekord i dansk professionel fodbold.
Jeg siger ikke at der ikke er postet penge i truppen, men det har aldrig været dyrere at drive fodboldklub. Det er IMO klassisk inflation. Jeg køber derfor ikke argumentet. Beløbet skal ses i relation til de andre klubber.

Og netop Erik Bo, og at han er den dyreste i vores historie, siger vel meget om at penge slet ikke er alt.
Kendskab til markedet og grundighed er alt. Quedraogo, Arp, ganaus mv fortæller netop det. Eller leeuwin eller utaka.
Selvfølgelig skal der penge til, men det er så langt fra alt.
- Likes 4
Comment
-
Ja, et enkeltstående eksempel, siger at penge ikke er alt. Flere eksempler siger til gengæld at penge er en ret stor faktor.Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Så som jeg sagde, næstdyreste indkøb i vores historie...
Og netop Erik Bo, og at han er den dyreste i vores historie, siger vel meget om at penge slet ikke er alt.
Kendskab til markedet og grundighed er alt. Quedraogo, Arp, ganaus mv fortæller netop det. Eller leeuwin eller utaka.
Selvfølgelig skal der penge til, men det er så langt fra alt.
Derudover vil jeg vove den påstand at af alle de navne du nævner, så er der kun ét af dem, der er fundet af JN eller TB. Resten er fundet af andre.
JN og TB har valgt en overvejende skandinavisk retning - og stået ret fast på den. Kravet for at man skal lykkedes med den er at, man har enten en stor pengepung eller god relation, ellers kan man ikke tiltrække stærke og relevante navne.
Comment
-
Jeg er ikke ude i et forsvar af TB, så det har du ganske givet ret i.Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Ja, et enkeltstående eksempel, siger at penge ikke er alt. Flere eksempler siger til gengæld at penge er en ret stor faktor.
Derudover vil jeg vove den påstand at af alle de navne du nævner, så er der kun ét af dem, der er fundet af JN eller TB. Resten er fundet af andre.
JN og TB har valgt en overvejende skandinavisk retning - og stået ret fast på den. Kravet for at man skal lykkedes med den er at, man har enten en stor pengepung eller god relation, ellers kan man ikke tiltrække stærke og relevante navne.
Jeg påpeger blot at der er tilført truppen en hel del midler, både til transfers og formentlig også til lønninger, end der har været tidligere.
og at du kan have alverdens penge til rådighed, men det kan godt gå elendigt alligevel (Hej bif)
- Likes 2
Comment
-
Bestemt en stærk (ubehagelig) oplevelse, men ikke livsfarligt, hvilket var eksemplet du ligestillede det med.Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Jeg tænker det er ret stærke oplevelser for specielt børn........., især hans egne."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Jeg har forstået det som at en ICD-enhed overvåger hjerterytmen og også vil forsøge at regulere hvis den er "unormalt" høj .. selv for en topatlet på CEs niveau. Det har næppe i situationen været p.gr.a. hjertestop, men et forsøg fra enheden på at få reguleret pulsen ned på normalt niveau. Det skulle efter forlydende føles som at blive sparket i brystet af en hest så at han faldt om i øjeblikket er en selvfølgelighed ... og så lige for fluekne........ts skyld så er det vel en risiko han lever med resten af sine dage ;)Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet er jo sådan set fuldstændig ligegyldigt hvad Eriksen giver sig til, så er chancen den samme for det sker igen. Så kan han jo lige så godt spille fodbold, hvis han gerne vil det.Last edited by manner; i dag, 08:57.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Det var også det jeg mente, at den situation vi så i Odense kan opstå uanset hvad han foretager sig.Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Jeg har forstået det som at en ICD-enhed overvåger hjerterytmen og også vil forsøge at regulere hvis den er "unormalt" høj .. selv for en topatlet på CEs niveau. Det har næppe i situationen været p.gr.a. hjertestop, men et forsøg fra enheden på at få reguleret pulsen ned på normalt niveau. Det skulle efter forlydende føles som at blive sparket i brystet af en hest så at han faldt om i øjeblikket er en selvfølgelighed ... og så lige for fluekne........ts skyld så er det vel en risiko han lever med resten af sine dage ;)
Ja, det vil han skulle leve med resten af sin tid.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Det sidste er jeg helt med på du mente .. det var nok mere en hentydning til ordet "chance" for endnu en situation der er ubehagelig både for ham selv, og dem der overværer det. Det må være en risiko han udsætter alle for .. nok om det jeg har selvf.forstået meningen med detOprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Det var også det jeg mente, at den situation vi så i Odense kan opstå uanset hvad han foretager sig.
Ja, det vil han skulle leve med resten af sin tid.
Believe OB
Comment
-
Jeg har i hvert fald kendskab til en som også har en icd enhed. Han fik et stød under en let løbetur og en gang mere mens han sad på havetraktoren og klippede græs.Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Jeg har forstået det som at en ICD-enhed overvåger hjerterytmen og også vil forsøge at regulere hvis den er "unormalt" høj .. selv for en topatlet på CEs niveau. Det har næppe i situationen været p.gr.a. hjertestop, men et forsøg fra enheden på at få reguleret pulsen ned på normalt niveau. Det skulle efter forlydende føles som at blive sparket i brystet af en hest så at han faldt om i øjeblikket er en selvfølgelighed ... og så lige for fluekne........ts skyld så er det vel en risiko han lever med resten af sine dage ;)
Det er selvfølgelig 2 forskellige personer, men det er bare for at sige at den kan støde på forskellige tidspunkter og ikke nødvendigvis grundet at man skal toppræstere i en sport.
- Likes 4
Comment
-
Det lyder som hans enhed er er stillet meget lavt inden den aktiveres. I flg. AI bliver alle ICD-enheder indstillet til personens behov på den måde at lægerne indstiller behandlingszoner der er baseret på den enkeltes behov. Så i CEs status af topatlet må der nok være en høj hjertefrekvens inden den støder tænker jeg, og i tilfældet du har kendskab til er der måske noget der tyder på at den står lidt lavt hvis den støder mens personen sidder på en havetraktor.Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Jeg har i hvert fald kendskab til en som også har en icd enhed. Han fik et stød under en let løbetur og en gang mere mens han sad på havetraktoren og klippede græs.
Det er selvfølgelig 2 forskellige personer, men det er bare for at sige at den kan støde på forskellige tidspunkter og ikke nødvendigvis grundet at man skal toppræstere i en sport.
Last edited by manner; i dag, 17:46.Believe OB
Comment
Comment