Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det er helt vildt at høre TB.

Han virker rasende over kritikken. Og sådan lidt "i brokker jer uanset hvad vi gør!".

Det er tilsyneladende overraskende og odiøst, at Odenseanere forventer noget af deres klub.

​​​​
    Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

https://ob.dk/nyheder/2026/juni/ob-s...erskabsspillet

"- Det giver ikke mening at sigte efter en lavere placering end sidste år, og samtidig stræber vi ikke efter at blive de bedste af resten. Det efterlader os med ambitionen om at deltage i Mesterskabsspillet i den kommende sæson, siger Troels Bech, sportsdirektør i OB"

Det vil jeg mene er en sportsdirektør der udtaler at ambitionen er at spille i top6.
      Vil mene ret meget det er Thorborg der melder først ud. Og Troels taler naturligvis ikke sin arbejdsgiver imod - offenligt.

Men han har så også været ude og trække i land alt det han kan med alt hans stående på tæer...

Comment

Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
        I kommentarsporet på sfå stream, er der rygter om at Askov sælges til FCK - OG at vi har en erstatning linet op
        tilsvarende i kommentarspor på bt.dk (og derfor nok lidt tyndt, altså fordi det er i kommentarsporet) ... for 2,5 mio € .. intet ord om erstatning.
        Vi skal bare vinde resten ....

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          ... men han har jo ret.
          har han?

Han brokker sig over at folk gerne vil høre hvad OB vil - og hvad de vil gøre for at opnå det? Jeg syntes det er en gang klynk med klynk på.

Comment

Troels har lige skudt Askou-FcK ned.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Troels har lige skudt Askou-FcK ned.
              er de desperate nok er der stadig 2 timer og 15 min.

Meeen mon dog det bliver til noget

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

har han?

Han brokker sig over at folk gerne vil høre hvad OB vil - og hvad de vil gøre for at opnå det? Jeg syntes det er en gang klynk med klynk på.
                Ja, det har han.

Man kan jo så mene om det hvad man vil, men ambitionerne blev efterlyst længe, top-6 brokkede folk sig allerede over sidste efterår, at det ikke var målet. Det ene og det andet var ambitionsløst.

Nu har man så været tidligt ude i år, med de ambitioner vi alle gerne vil... og så sidder de samme og brokker sig igen.

Comment

Ja det er jo så det... han har da også telefonen foran sig...

Comment

Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg

Muligt.. dog tror jeg at det er nullerne på kontrakten der gør det, for de fleste spillere.

Uanset hvad, er OB jo selv skyld i, at de ikke er attraktive, hvis dette skulle være tilfældet.

.. og så må man jo investere/dope sig, for at komme en hylde højere op, ellers så kommer man vel aldrig derop eller hvad ?
                    Kunne du komme med nogle bud på spillere du mener vil til OB, i vores nuværende situation. Selvfølgelig spiller lønnen en stor rolle, men jeg tror mange spillere også gerne vil spille med om top placeringer og ikke mindst Europa.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                      Det er helt vildt at høre TB.

Han virker rasende over kritikken. Og sådan lidt "i brokker jer uanset hvad vi gør!".

Det er tilsyneladende overraskende og odiøst, at Odenseanere forventer noget af deres klub.

​​​​
                      og det er jo også sådan det er
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

De kan jo skrive kontrakt med ham til nytår, så vi står med en spiller, som ikke er motiveret i resten af sæsonen og nul kroner i kassen !

Comment

[QUOTE=Kaspernon;n391631]

Ja, det har han.

Man kan jo så mene om det hvad man vil, men ambitionerne blev efterlyst længe, top-6 brokkede folk sig allerede over sidste efterår, at det ikke var målet. Det ene og det andet var ambitionsløst.

Nu har man så været tidligt ude i år, med de ambitioner vi alle gerne vil... og så sidder de samme og brokker sig igen.[/QUOTE]

Ja sgu da - udmeldingerne er jo intet værd hvis ikke man gør nok for at indfri dem.

Jeg var vild med man endelig turde melde ud (indtil Troels begyndte at skulle stå på tæer) så for udmeldingen - stort plus i min bog.

Men det man så har gjort - det har ikke været godt nok. Og så at skulle høre sportsdirektøren til at sidde og være mavesur på den måde...

Comment

Troels Bech bekræfter at vi har hentet 2. og 3. valg, fordi flere af dem vi gerne ville have blev skadet

Comment

Er han blevet spurgt ind til Askous kontraktsituation endnu?

Comment

[QUOTE=mhbp;n391636]

Ja, det har han.

Nu har man så været tidligt ude i år, med de ambitioner vi alle gerne vil... og så sidder de samme og brokker sig igen.[/QUOTE]

Ja sgu da - udmeldingerne er jo intet værd hvis ikke man gør nok for at indfri dem.

Jeg var vild med man endelig turde melde ud (indtil Troels begyndte at skulle stå på tæer) så for udmeldingen - stort plus i min bog.

Men det man så har gjort - det har ikke været godt nok. Og så at skulle høre sportsdirektøren til at sidde og være mavesur på den måde...
                                Det har hverken du eller jeg en facitliste over på nuværende tidspunkt. Der er spillet 6 kampe.

Comment

Working...
                                X