Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Askou afviser ikke at et klubskifte kan komme på tale i dette vindue
https://fyens.dk/ob/ob-spiller-var-r...9cdd4bb8044-34
Ærgerligt at Leif ikke lige spørger omkring en evt forlængelse hvis han ikke sælges
Comment
-
Ja, det forekommer mig, at det var et oplagt spørgsmål, som de fleste gode journalister ville stille, ikke mindst på baggrund af den snak i krogene, der har været om Zornigers indflydelse på spillernes lyst til at forlænge kontrakten med OB.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ærgerligt at Leif ikke lige spørger omkring en evt forlængelse hvis han ikke sælges
- Likes 1
Comment
-
Se nu bare at få ham solgt hvis der er en interesseret køber. Det er tydeligt han vil videre jo hurtigere jo bedre.Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægJa, det forekommer mig, at det var et oplagt spørgsmål, som de fleste gode journalister ville stille, ikke mindst på baggrund af den snak i krogene, der har været om Zornigers indflydelse på spillernes lyst til at forlænge kontrakten med OB.
Ærgerligt hvis vi skal lade ham gå gratis næste sommer.
Comment
-
Ja, det var der en (TB), der fik indikeret i forbindelse med fyringen, men lad os nu se om nogen forlænger.....Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægJa, det forekommer mig, at det var et oplagt spørgsmål, som de fleste gode journalister ville stille, ikke mindst på baggrund af den snak i krogene, der har været om Zornigers indflydelse på spillernes lyst til at forlænge kontrakten med OB.
Comment
-
Vi skal efterhånden have nakken meget langt tilbage for at få øje på den hylde, vi angiveligt handler ind på. Blandt andet har Sønderjyske da ikke problemer med at handle fornuftigt ind på nuværende tidspunkt. Glæder mig efterhånden rigtig meget til at se vores nye spillere, når de engang lander i Ådalen :)
- Likes 1
Comment
-
"- Vi har brugt det meste af kalenderåret på det (forstærkning til defensiven, red.), og vi leder stadig efter det rigtige match. Det er et ret vanskeligt marked i den her sæson."
"- Vi er super attraktive. Især for de spillere, der er på vores niveau og under. Men vi vil selvfølgelig hellere kigge efter dem, der er over os."

https://campo.dk/2026/08/13/troels-b...ransferplaner/
Comment
-
Jeg synes virkelig det klinger så hult.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg"- Vi har brugt det meste af kalenderåret på det (forstærkning til defensiven, red.), og vi leder stadig efter det rigtige match. Det er et ret vanskeligt marked i den her sæson."
"- Vi er super attraktive. Især for de spillere, der er på vores niveau og under. Men vi vil selvfølgelig hellere kigge efter dem, der er over os."

https://campo.dk/2026/08/13/troels-b...ransferplaner/
Nu har SønderjyskE lige hentet Alexander Munksgaard. Højreback, 28 år, masser af erfaring.
Nu er højreback måske ikke ikke den plads der har førsteprioritet, men vores konkurrenter forstærker sig konstant, så hvorfor er det lige det er så svært for OB at finde et match?
Hvad er kriterierne eller de strenge krav, siden det er så svært?Last edited by MikaelS; i dag, 15:46.
Comment
-
Gratis gratis gratis....om vi så havde solgt for 1 milliard så går vi efter gratis .....hvordan skulle man ellers lande en giga spiller som therkildsenOprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg
Jeg synes virkelig det klinger så hult.
Nu har SønderjyskE lige hentet Alexander Munksgaard. Højreback, 28 år, masser af erfaring.
Nu er højreback måske ikke ikke den plads der har førsteprioritet, men vores konkurrenter forstærker sig konstant, så hvorfor er det lige det er så svært for OB at finde et match?
Hvad er kriterierne eller de strenge krav, siden det er så svært?
- Likes 4
Comment
-
Munksgaard havde om noget være ligeså uambitiøst som Peter Therkildsen. De spillere, der skal hentes ind skal løfte niveauet. Jeg er dog overbevist om, at OBs budget og prissætningen af spillere der kan løfte os ikke hænger sammen.Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg
- Likes 5
Comment
-
Som han siger i det du svarer på, så leder vi efter spillere på niveau over OB, altså spillere der ikke er på niveau "8. plads"-ish... og spillere der samtidig passer ind i den kultur og "dagligdag" man former i OB og skal bygge fremtiden på. Arp/Ouedraogo/Falk niveau/personlighed, er mit bud.Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg
Hvad er kriterierne eller de strenge krav, siden det er så svært?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
SønderjyskE kan man sagtens rose, men faktum er også, at de ikke har fundet noget, der misunder mig grundlæggende. Mathias Olesen centralt - måske - men ellers har de jo manglet positioner, hvor vi er fint besat. Alexander Munksgaard, Jacob Steen Christensen på leje, Norsk segunda-spiller og Bjarnason i midterforsvaret?Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg
Nu må vi se, hvad vi selv henter, men det er ikke åbenlyse Wauw-transfers i OB - jeg håber i hvert fald selv stadig på en hylde højere end det man har præsenteret i SønderjyskE.
- Likes 1
Comment
Comment