Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg

Kunne du komme med nogle bud på spillere du mener vil til OB, i vores nuværende situation. Selvfølgelig spiller lønnen en stor rolle, men jeg tror mange spillere også gerne vil spille med om top placeringer og ikke mindst Europa.
    Hvis jeg kunne det, blot ved at lede lidt på YouTube eller transfermarkt, ville det da sætte de rekrutteringsansvarlige i OB i noget af en kattepine.
    Tænker de får en løn for, og har adgang til en lidt anden viden, jeg kan opnå.

Pointen er ikke så meget, om det har kompetencerne eller den viden der skal til. I superligaen ved alle trænere og sportsdirektører, hvem som er interessante og hvem der er knap så meget.
    Pointen er mere, at OB slet slet ikke har et budget der er stort nok til at bokse i den vægtklasse de påstår de bokser i, eller gerne vil.
    Gode spillere, derude til Superligaen er der nok af, spørgsmålet er, hvad du vil give.

Comment

11 tilgange, 11 afgange - BW tilstande eller forventet og er det hvad man også kan forvente fremadrettet ..

Amrani for Bjørn
      Therkildsen for Grubbe
      Sandberg for Trybull
      Rakneberg for Owusu
      Yttegård for Burgy
      Topi for Ejdum
      Pauli for Yaya
      Ulvestad for Bonde
      Holmstrøm for Abrahamsen

Og så er Gammelgaard kommet til mens Theo Sander tog tilbage.

Dertil kom og gik Markus Jensen ..

Svært at sige om holdet er styrket når man ikke kender dem ...

Dertil er der skrevet med 20 U-spillere, solgt en og forlænget med to.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Mangler stadig en CM….synes bestemt ikke vi er særlig stærk besat der….med de skader vi har og Falks skade historik

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          11 tilgange, 11 afgange - BW tilstande eller forventet og er det hvad man også kan forvente fremadrettet ..

Amrani for Bjørn
          Therkildsen for Grubbe
          Sandberg for Trybull
          Rakneberg for Owusu
          Yttegård for Burgy
          Topi for Ejdum
          Pauli for Yaya
          Ulvestad for Bonde
          Holmstrøm for Abrahamsen

tænker det er det man kommer til at se, behøver ikke være et problem - hvis spillerne og systemet er stærkt nok.

Fredericia har skiftet stort ud hvert år - leje spillere ind og ud, de har fået det til at fungerer.

Owusu og Ejdum er noget der virkeligt trækker ned. Burgy / Yttergaard, Bonde / Ulvestad mon ikke det er nogenlunde lige over. Pauli - vil da håbe han er bedre end Yaya

Holmstrøm skulle gerne være bedre end Abrahamsen.

Og så den største svækkelse i min bog; træner skiftet, særligt timingen. Mener Zorniger er bedre end Thomasberg men tror TT kan præsterer fint - men at skifter kommer da det gør, det trækker så meget ned.

Alt i alt tror jeg måske truppen over et er styrket en smule (vi mangler stadig at se de 3 nyeste, GG skal også lige lande, Keskinen mangler også at vise noget for alvor) men er vi styrket nok til at kunne lukke et hul op til top 6? Den tror jeg ikke på

Comment

Viborg henter Lasso Coulibaly
            Vi henter en 34 årig på en 2 årig kontrakt…

Og Coulibaly ville være den perfekte 2 vejs spiller.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Det er godt nok ikke meget han har spillet i Frankrig, men jeg tænkte også at han havde været interessant at få

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

I min verden er han mere kant end en 2-vejs spiller på midtbanen. Når det så er sagt, så er han da en spiller jeg gerne havde set i OB, hvis han niveau er noget nær det han viste i Randers sidst han var i rækken, og man havde stået rigtigt stærkt med Keskinen, GG og Coulibaly til de to kantpositioner, Coulibaly kunne også være en fin konkurrent til Arp. Og så havde vi forhåbentligt kunne slippe for det frygtelige syn der er Ganaus ude på kanten, det skal stoppe nu.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Amrani for Bjørn
                  Therkildsen for Grubbe
                  Sandberg for Trybull
                  Rakneberg for Owusu
                  Yttegård for Burgy
                  Topi for Ejdum
                  Pauli for Yaya
                  Ulvestad for Bonde
                  Holmstrøm for Abrahamsen

Tiden må vise om det er lidt styrket, lidt svækket eller det nogenlunde det samme, jeg tror ikke det er i udpræget grad den ene eller den anden vej.

Der hvor jeg sidder tilbage med en underlig fornemmelse er, at GG og Keskinen for mig ligner de eneste spillere der for alvor kan komme ind i en interessant udvikling, og som er spillere hvor jeg kan se det pege fremad. Resten er godt nok et sammensurium af spillere der stinker langt væk af 8. pladser og det der er værre, folk som Therkildsen, Yttergård, Rakneberg og Holmstrøm, og nogle spillere som Ulvestad og Pauli som forhåbentligt kan komme ind og gøre det godt i den her sæson, men som man har svært ved at se være en del af et forbedret OB-hold om 1-2 år.

Tiden må vise hvordan tingene spiller sig ud, men hele forløbet omkring trænersituationen og de transfers man har lavet, efterlader mig med en fornemmelse af, at OB har mere fokus på at holde klubber som Sønderjyske, Horsens, Lyngby og Vejle bag sig, fremfor at overhale og lægge afstand til hold som Viborg, Silkeborg og Randers.

Comment

Working...
                  X