Oprindeligt indsendt af Orskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Det er en spøjs signing, og jeg tror absolut ikke det var en spiller man havde brugt 2 sekunder på at overveje, hvis ikke det var fordi Thomasberg har peget på ham.
Han må have nogle værktøjer Thomasberg efterspørger, og det i hvert fald tiltrængt, for han har indtil videre ikke håndteret de værktøjer han har haft til rådighed ret godt.
- Likes 2
Comment
-
Ja enig; han er beskrevet af flere som en virkelig god spiller. Ganske målfarlig også. Bevares, ingen falder af stolen, men vi holder med en klub, der ikke er ret god, og jeg synes, det virker som en fornuftig tilgang, og der kommer reelt til at være konkurrence om en del pladser nu.Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg synes da han som profil lyder som noget, vi mangler på holdet. Samtidig må man gå ud fra st Thomasberg har en fornuftig idé om hvad han kan tilføre truppen. Jeg synes ikke det er så fjollet som de fleste herinde åbenbart gør.
- Likes 6
Comment
-
Fantastisk med forlængelse til William Martin.
Det turde jeg ikke tro på.
Hård medfart vores nye normand får fra mange herinde.
Det er sgu det samme hver gang.
Vi får en bundrutineret spiller, som fans af den polske klub begræder tabet af.
Han kan som minimum agere stand-in indtil sommer, hvor William er kommet retur i fuld form, og Sandberg måske er klar til at tage næste skridt.
- Likes 7
Comment
-
Det er der vel ikke nogen, der har sagt. Men mener du virkelig, at det var bedre, hvis vi ikke havde købt en central midtbanespiller fordi vi allerede har to spillere på positionen? Altså de færreste spillere vi kan komme i nærheden af ville vel automatisk stå foran Ouedraogp og Falk.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Jeg kan godt se at Troels Bechs track record indtil videre er så god, så vi bare skal falde i staver når vi henter en ny spiller
- Likes 1
Comment
-
Det er da ikke det samme hver gang?Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægFantastisk med forlængelse til William Martin.
Han kan som minimum agere stand-in indtil sommer, hvor William er kommet retur i fuld form, og Sandberg måske er klar til at tage næste skridt.
Modtagelsen af Pauli var da ganske positiv. Det samme med Gammelgaard. Så er der spillere som Ulvestad, Yttergård og Therkildsen hvor holdningerne er mere delte, men er det ikke okay, at vi har forskellige forventninger og ønsker om hvilke type spillere OB skal hente?
- Likes 2
Comment
-
Jfr. Next Level Strategien så skal der være 22 spillere udover målmændene:
i alt 22 spillere i den ideelle OB-trup:- Egenudviklede under 20 år: 6
- Fuldt transitionerede spillere 21-25 år: 6
- Præstationsspillere 25-29 år: 6
- Karakterspillere 29-33 år: 4
Legolas, William, Juul-Sandberg, Vitus, Krølle og Amrani. - Passer
Fuldt transitionerede spillere 21-25 (6):
Jona, Askou, McCoy, Ganaus, Anssi, Adam, Topi, Gammelgaard, Pauli, Rakneberg og Gomez : Fem for meget p.t. Dog en sæsonskadet Jona så fire.
Præstationsspillere (6):
Grot, Arp, Therkildsen, Holmström og Ismahila - Altså plads til en mere.
Karakterspillere (4):
Ulvestad, Falk og Jenssen : mangler en
----------------------------------------
Der er p.t. 25 markspillere og dermed tre for meget. Trækker vi Jona ud så to for meget og der er reelt fire yngre spillere for meget der burde veksles til en Præstationsspiller og en Karakterspiller for at få mere erfaring og måske kvalitet ind i truppen.
Der mangler endnu to afgange og to tilgange, hvis TB vil levere det optimale hold til sin træner - kvaliteten skal fortsat øges, hvis man vil top6.
Det kunne godt være Askou, Adam eller Gomez der kunne veksles til mere erfarne spillere. Eller er der taget højde for at to af de unge tilgange er på lejekontrakter."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægJfr. Next Level Strategien så skal der være 22 spillere udover målmændene:
i alt 22 spillere i den ideelle OB-trup:- Egenudviklede under 20 år: 6
- Fuldt transitionerede spillere 21-25 år: 6
- Præstationsspillere 25-29 år: 6
- Karakterspillere 29-33 år: 4
Legolas, William, Juul-Sandberg, Vitus, Krølle og Amrani. - Passer
Fuldt transitionerede spillere 21-25 (6):
Jona, Askou, McCoy, Ganaus, Anssi, Adam, Topi, Gammelgaard, Pauli, Rakneberg og Gomez : Fem for meget p.t. Dog en sæsonskadet Jona så fire.
Præstationsspillere (6):
Grot, Arp, Therkildsen, Holmström og Ismahila - Altså plads til en mere.
Karakterspillere (4):
Ulvestad, Falk og Jenssen : mangler en
----------------------------------------
Der er p.t. 25 markspillere og dermed tre for meget. Trækker vi Jona ud så to for meget og der er reelt fire yngre spillere for meget der burde veksles til en Præstationsspiller og en Karakterspiller for at få mere erfaring og måske kvalitet ind i truppen.
Der mangler endnu to afgange og to tilgange, hvis TB vil levere det optimale hold til sin træner - kvaliteten skal fortsat øges, hvis man vil top6.
Det kunne godt være Askou, Adam eller Gomez der kunne veksles til mere erfarne spillere. Eller er der taget højde for at to af de unge tilgange er på lejekontrakter.
Martin Davidsen
27 minutter siden
Troels Bech regner ikke med flere transfers
- Det er ikke mere lukket, end at telefonen ligger lige her. Men det er svært at få mere til at ske, siger Troels Bech".
Så vil jeg da gerne stille spørgsmålstegn om TB selv mener at han har leveret den optimale trup til sine træner når vi nu skal stå på tær for at opnå vores målsætning eller om han vil trække i land på top6."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Nej det mener jeg ikke. Jeg havde ment det var bedre ikke at hente en på 34. Hvis vi skal hente en spiller på den alder, så synes jeg det skal være fordi at man tror man kan opnå noget med ham, ellers så har jeg svært ved at se perspektiverne i det. Ulvestad kommer formentlig til at spille to 8. pladser hjem til OB, og så stoppe karrieren. Jeg forstår det ikkeOprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Det er der vel ikke nogen, der har sagt. Men mener du virkelig, at det var bedre, hvis vi ikke havde købt en central midtbanespiller fordi vi allerede har to spillere på positionen? Altså de færreste spillere vi kan komme i nærheden af ville vel automatisk stå foran Ouedraogp og Falk.
- Likes 1
Comment
-
Vi havde også en bund rutineret i Trybull, endda yngre.Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægFantastisk med forlængelse til William Martin.
Ja det kan godt være folk herinde ryster på hovedet “hver gang”, men det er der så sandeligt også en masse årsager til, når man er OB fan.
Problemet er perspektivet og signalværdien.
Dette var det eneste OB kunne hente til midtbanen, med den økonomi vores ejer tillader. Det flytter ikke så meget som et komma den handel her, og han er væk inden vi kan nå at slå op på text tv og konstatere ved reddede os en sæson mere i superligaen, og ja, så skal vi så ud og finde en ny igen.
Jeg ser heller ikke rigtigt dem vi skal slås med at komme i top 6 med (Viborg) hente spillere i denne alder.
- Likes 2
Comment
-
Han er en stop gap løsning. Vi skal trods alt også sikre overlevelse, så det skal truppeb være bred nok til.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Nej det mener jeg ikke. Jeg havde ment det var bedre ikke at hente en på 34. Hvis vi skal hente en spiller på den alder, så synes jeg det skal være fordi at man tror man kan opnå noget med ham, ellers så har jeg svært ved at se perspektiverne i det. Ulvestad kommer formentlig til at spille to 8. pladser hjem til OB, og så stoppe karrieren. Jeg forstår det ikke
Men syntes ret meget hele vinduet bæger præg af; lappeløsninger der lige skal sikre en plads over stregen. Ikke meget der peger fremad.
- Likes 4
Comment
-
… man skal virkeligt have nogle meget tykke OB briller på, hvis man skal finde noget positivt, i at hente en på 34, som ingen signal værdi har for nogen.
Jovist Neymar eller lignende, så vi kunne sælge nogle flere trøjer, og lokke extra folk på stadion, så gav det måske en anelse mening.
…men det her, er jo en fuldstændig kapitulation på transfer markedet. Der bliver jo signaleret, at alt vi har prøvet, har vi ikke haft penge til når det kom til stykket og ham her, var sidste løsning når alt glippet.
Det er er dumpet vindue igen, og vi er kommet markant svagere ud, end før fordi vi har fyret en træner/skiftet system og handler så sent, at 20% af sæsonen er færdigspillet.
Kæmpe begmand til den sportslige ledelse.. og OB har endnu engang ikke flyttet sig en tomme.
- Likes 2
Comment
-
Øv, ham havde jeg gerne set i Ådalen - total plug-and-play !
https://bold.dk/fodbold/klubber/vejl...-stefan-velkov
Comment
-
PræcisOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Han er en stop gap løsning. Vi skal trods alt også sikre overlevelse, så det skal truppeb være bred nok til.
Men syntes ret meget hele vinduet bæger præg af; lappeløsninger der lige skal sikre en plads over stregen. Ikke meget der peger fremad.
Comment

Comment