Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Er du ved stadion?
    Ja. Men hvor de kommer ud, er svært at spå om.

Comment

Oprindeligt indsendt af s1nd Se indlæg

VIP bygningen gætter jeg på.

Comment

Tilkald hjælp
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

VIP bygningen gætter jeg på.
          Også mit gæt. Men hvis det er et stort navn så bruger de nok en anden for ikke at breake det nu

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

Jeg kan nu se en del problematikker med Eriksen som fodboldspiller. Men ingen skal bilde mig ind, at byen ikke går total apeshit, hvis det sker.
            nej helt sikkert - det vil være en kæmpe transfer nyhed.

Men derfor håber jeg man bruger midlerne bedre. For kæft en nedtur der også bliver når man stiller op med Falk og Eriksen på midtbanen og så taber 1-0 en grå november aften til Randers

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Også mit gæt. Men hvis det er et stort navn så bruger de nok en anden for ikke at breake det nu
              den er fandme også svær at holde hemmelig...særligt når man angiveligt optager på stadion - det må de vide tiltrækker en del opmærksomhed fra transferhungrende fans

Comment

Gutter fra stadion kom ud. De havde kegler med, som lignede nogen der blev samlet op fra banen. Der blev påstået der blev lavet en ‘lysmåling’ i forbindelse med stadion ombygning.

Comment

Gutter fra stadion kom ud. De havde kegler med, som lignede nogen der blev samlet op fra banen. Der blev påstået der blev lavet en ‘lysmåling’ i forbindelse med stadion ombygning.
                  Nå ja selvfølgelig. De målinger kender jeg godt

Comment

fedt hvis det er blevet til det store rygte

og ellers skal de have smuglet spilleren ud. (så tager vi sølvpapirshatten på) Eller de venter til folket er gået, mændende med keglerne var en afledningsmanøvre

Comment

Hvor mange var de?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

fedt hvis det er blevet til det store rygte

og ellers skal de have smuglet spilleren ud. (så tager vi sølvpapirshatten på) Eller de venter til folket er gået, mændende med keglerne var en afledningsmanøvre
                        De to kom ikke ud fra VIP, men til venstre for den. Pakkede bilen og smuttede.

Comment

De to kom ikke ud fra VIP, men til venstre for den. Pakkede bilen og smuttede.
                          Den ene lignede helt klart ham fra content afdelingen…. Så de har lavet video

Comment

Bliver der lagt en præsentationsvideo ud i morgen fra stadion, så må man for en gangs skyld lette på hatten for OB. Nu har der været en del polimik omkring det hele aftenen, men ingen hverken fans eller medier har så vidt jeg kan se, fået nys om hvem giraffen er.
                            Vandrørene er stabilt tætte vedrørene rygter. Har der været en strategisk ambition for det, så er man kommet langt lige på den front.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Bliver der lagt en præsentationsvideo ud i morgen fra stadion, så må man for en gangs skyld lette på hatten for OB. Nu har der været en del polimik omkring det hele aftenen, men ingen hverken fans eller medier har så vidt jeg kan se, fået nys om hvem giraffen er.
                              Vandrørene er stabilt tætte vedrørene rygter. Har der været en strategisk ambition for det, så er man kommet langt lige på den front.
                              tja - der syntes jeg jo man misser lidt at skabe ekstra hype ved at lade et eller andet sive.

De sidste par gange teaser de med et opslag og så går der 20-30 min så breaker de selv nyheden.

Man skulle lade sive at noget stort var på vej her om aftene (hvis der rent faktisk er det) og så breake nyheden i morgen formiddag...

Comment

Er det Daniel Høegh ? Har Randers ikke lige hentet en ny mand til CB ?

Comment

Working...
                                X