Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
nej helt sikkert - det vil være en kæmpe transfer nyhed.Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
Jeg kan nu se en del problematikker med Eriksen som fodboldspiller. Men ingen skal bilde mig ind, at byen ikke går total apeshit, hvis det sker.
Men derfor håber jeg man bruger midlerne bedre. For kæft en nedtur der også bliver når man stiller op med Falk og Eriksen på midtbanen og så taber 1-0 en grå november aften til Randers
- Likes 1
Comment
-
den er fandme også svær at holde hemmelig...særligt når man angiveligt optager på stadion - det må de vide tiltrækker en del opmærksomhed fra transferhungrende fansOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Også mit gæt. Men hvis det er et stort navn så bruger de nok en anden for ikke at breake det nu
Comment
-
fedt hvis det er blevet til det store rygteOprindeligt indsendt af s1nd Se indlægGutter fra stadion kom ud. De havde kegler med, som lignede nogen der blev samlet op fra banen. Der blev påstået der blev lavet en ‘lysmåling’ i forbindelse med stadion ombygning.
og ellers skal de have smuglet spilleren ud. (så tager vi sølvpapirshatten på) Eller de venter til folket er gået, mændende med keglerne var en afledningsmanøvre
Comment
-
De to kom ikke ud fra VIP, men til venstre for den. Pakkede bilen og smuttede.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
fedt hvis det er blevet til det store rygte
og ellers skal de have smuglet spilleren ud. (så tager vi sølvpapirshatten på) Eller de venter til folket er gået, mændende med keglerne var en afledningsmanøvre
Comment
-
Bliver der lagt en præsentationsvideo ud i morgen fra stadion, så må man for en gangs skyld lette på hatten for OB. Nu har der været en del polimik omkring det hele aftenen, men ingen hverken fans eller medier har så vidt jeg kan se, fået nys om hvem giraffen er.
Vandrørene er stabilt tætte vedrørene rygter. Har der været en strategisk ambition for det, så er man kommet langt lige på den front.
- Likes 1
Comment
-
tja - der syntes jeg jo man misser lidt at skabe ekstra hype ved at lade et eller andet sive.Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægBliver der lagt en præsentationsvideo ud i morgen fra stadion, så må man for en gangs skyld lette på hatten for OB. Nu har der været en del polimik omkring det hele aftenen, men ingen hverken fans eller medier har så vidt jeg kan se, fået nys om hvem giraffen er.
Vandrørene er stabilt tætte vedrørene rygter. Har der været en strategisk ambition for det, så er man kommet langt lige på den front.
De sidste par gange teaser de med et opslag og så går der 20-30 min så breaker de selv nyheden.
Man skulle lade sive at noget stort var på vej her om aftene (hvis der rent faktisk er det) og så breake nyheden i morgen formiddag...
- Likes 1
Comment
Comment