Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Nej jeg kom hjem her 21,30 efter en rigtig lang dag…Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Spændende, smutter du lige over og kigger?
Eller har du nogle rygter, eller hints ?
Men enten er set som jeg skrev. Ellers er det Elhardt der bare bruger deres fitness efter alt for meget saaaaaft
- Likes 1
Comment
-
Ser det meget som et lægetjek, og kommunikationsafdeling, der filmer løbetest og alt det..Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Comment
-
Enig. Med fare for at sætte mig selv op til at blive skuffet, så føler man lidt at det kun er noget de vil gøre til en *wow* transferOprindeligt indsendt af mhbp Se indlægaltså jeg er med på de er blevet bedre til at lave deres præsentations videoer.
Men hvis de går så langt som til at tænde lyset på stadion en tirsdag aften...så er det sgutte et ukendt navn fra den tyske 2. bundesliga...
Comment
-
Jeg kan nu se en del problematikker med Eriksen som fodboldspiller. Men ingen skal bilde mig ind, at byen ikke går total apeshit, hvis det sker.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
sådan ser jeg det også.
Eneste jeg kan tænke på er Eriksen - og den håber jeg sådan set ikke på...Fas est et ab hoste doceri.
- Likes 3
Comment

Comment