Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hvem flyver en drone ind over Mekka? NUUUUU!

Comment

Jeg elsker sommer transfervinduer !!!!

Comment

Troels Bech til DR:
        "- Christian har bare en kontrakt i en anden klub, og vi har heller ikke eneret på ham, der er mange andre, der også vil have ham, lyder svaret på spørgsmålet om, hvorvidt Christian Eriksen ender i OB."

Der OGSÅ gerne vil have ham??

Comment

Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg
          Troels Bech til DR:
          "- Christian har bare en kontrakt i en anden klub, og vi har heller ikke eneret på ham, der er mange andre, der også vil have ham, lyder svaret på spørgsmålet om, hvorvidt Christian Eriksen ender i OB."

Der OGSÅ gerne vil have ham??
          Hvor læser du det henne?

Comment

Come on...
            Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg

Hvor læser du det henne?
              https://www.tv2fyn.dk/odense/vender-...KKNp6oLOoFYGzQ

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Hvem flyver en drone ind over Mekka? NUUUUU!
                I er sgu da nød til at give mig nogle updates. Det skal jeg da ha'. Det skal jeg da ha'.
                Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Vores midtbane vil blive den langsomste i ligaen. Jeg har tidligere vovet pelsen og udtrykt min skepsis overfor en Eriksentransfer. Nu er Zorniger her ikke mere, men den taktik TT kører med har lagt mere pres på Falk og Ouedraogo centralt. Hans teknik fejler ikke noget, men jeg har svært ved at tro at vi får en der laver 10-15 assists pr sæson nu. En Eriksen-Falk-Ouedraogo midtbane vil blive overløbet, og hvis der ikke kommer en dynamisk 8’er ind (Eriksen eller ej), vil midtbanen og truppen blive endnu mere skævt sammensat, alt sammen for feel good faktor og et hold kæft bolsje fra ledelsen.
                  Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.

Comment

Musikken kan være fra OIK kamp. Lyset, ja det kan jeg ikke forklare.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Må indrømme de handler ud og ind i Fcm stikker da fuldstændig af.
                      De priser ser vi ikke i OB de næste 25 år. Forventer ikke at opleve OB i top 6 i min levetid.
                      Forestil dig der er 10 biler på motorvejen.
                      Bil nr 1 og 2 kører 130 km/t
                      Bil nr 3 kører 127 km/t
                      Bil nr 4 og 5 kører 120 km/t
                      Bil nr 6 kører 118 km/t
                      Bil nr 7og 8 kører 115 km/t
                      Bil nr 9 og 10 kører 110 km/t

Hvornår indhenter bil nr 8 de andre ?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                        Vores midtbane vil blive den langsomste i ligaen. Jeg har tidligere vovet pelsen og udtrykt min skepsis overfor en Eriksentransfer. Nu er Zorniger her ikke mere, men den taktik TT kører med har lagt mere pres på Falk og Ouedraogo centralt. Hans teknik fejler ikke noget, men jeg har svært ved at tro at vi får en der laver 10-15 assists pr sæson nu. En Eriksen-Falk-Ouedraogo midtbane vil blive overløbet, og hvis der ikke kommer en dynamisk 8’er ind (Eriksen eller ej), vil midtbanen og truppen blive endnu mere skævt sammensat, alt sammen for feel good faktor og et hold kæft bolsje fra ledelsen.
                        Jeg tror ikke på Eriksen rygtet umiddelbart. Men Bonde ryger kun fordi man han er ny klar. Så er det så spørgsmålet hvem det er
                        Så forventer/håber på 2 ind og 1-2 ud i morgen

Men hører også at der sker noget på stadion netop nu

Comment

Oprindeligt indsendt af s1nd Se indlæg
                          Musikken kan være fra OIK kamp. Lyset, ja det kan jeg ikke forklare.
                          Ahh ja, det giver mening. Kunne heller ikke forstå hvor lyden kom fra

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Forestil dig der er 10 biler på motorvejen.
                            Bil nr 1 og 2 kører 130 km/t
                            Bil nr 3 kører 127 km/t
                            Bil nr 4 og 5 kører 120 km/t
                            Bil nr 6 kører 118 km/t
                            Bil nr 7og 8 kører 115 km/t
                            Bil nr 9 og 10 kører 110 km/t

Hvornår indhenter bil nr 8 de andre ?
                            Når de andre punkterer eller skal ind og lade fordi man ikke bruger så meget batteri ved lavere fart

Comment

Tænker det er realistisk at der foregår et lægecheck og måske filmningen af en præsentations video lige nu på stadion

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Når de andre punkterer eller skal ind og lade fordi man ikke bruger så meget batteri ved lavere fart
                                Beat me to the point.

Hvis man kører 130 hele tiden stiger sandsynligheden også for uheld.

Fodbold er bare heller ikke så lineært. Det er kaos, og alt kan ske.

Comment

Working...
                                X