Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Hører vi skulle være interreseret i Mikkel Rakneberg.
    Wow

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Lige nu ligger vi sådan ret typisk OB’sk i tabellen, ikke langt fra top 6, så optimisterne fortsat kan mane til ro, men med alarmerende ringe/ingen udvikling.

Hvis Troels bliver spurgt ind til det, så kan han i vanlig arrogant stil, svare at vi ikke er længere end en sejr fra top 6, og derudover ikke forholde til hvor ringe spillet er.
      præcis.

Og matematisk - ja så er man ikke længere væk. Men man mangler så også top 4 hold fra sidste sæson + FCK, det er 9 ud af de 16 kampe der er tilbage.

Så er der 7 kampe mod de "mindre" hold - lige nu har jeg godt nok svært ved at se vi skulle kunne slå Viborg. Så vi begynder hurtigt at løbe tør for kampe hvor vi har bare en rimelig chance for at vinde. Og læg så dertil præstationerne / udtrykket.

Men medmindre holdet brænder fuldstændig sammen så vil man altid være sådan indenfor en rimelig afstand af den top 6 streg.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

En anden back som glippede, eller er det en stopper som du hentyder til?
        Det ved jeg ikke 100% desværre

Mit gæt er en stopper

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det ved jeg ikke 100% desværre

Mit gæt er en stopper
          Okay, tak.
          Man har da lov at håbe

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

præcis.

Og matematisk - ja så er man ikke længere væk. Men man mangler så også top 4 hold fra sidste sæson + FCK, det er 9 ud af de 16 kampe der er tilbage.

Så er der 7 kampe mod de "mindre" hold - lige nu har jeg godt nok svært ved at se vi skulle kunne slå Viborg. Så vi begynder hurtigt at løbe tør for kampe hvor vi har bare en rimelig chance for at vinde. Og læg så dertil præstationerne / udtrykket.

Men medmindre holdet brænder fuldstændig sammen så vil man altid være sådan indenfor en rimelig afstand af den top 6 streg.
            Udekampe i Randers, Horsens og Haderslev er bestemt heller ikke nogle vi bare går ud og vinder i nuværende forfatning.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Vi har på ingen måder netværket.

Troels Bech hat ikke tradition for at hente den slags spillere og kigger du på Brann da Jimmi Nagel var der, så hentede han også kun skandinaviske spillere.

​​​​​​Jeg kan huske, under Ole Spion snakkede de om hvor mange scouts de havde i netværket - sådan en udtalelse har jeg ikke set længe.

Når Viborg FF henter en spiller i den brasilianske Serie B, så ved jeg at de har gjort deres forarbejde. Hvis OB gjorde det samme ville jeg skide grønne grise
              Horsens har f.eks 60 scouts tilknyttet klubben.

Comment

Udekampe i Randers, Horsens og Haderslev er bestemt heller ikke nogle vi bare går ud og vinder i nuværende forfatning.
                Jeg anerkender, at vi har spillet dårligt, men Superligaen har i de seneste 2 år, virkelig været en gang “alle slår
                alle”. Der er vel sagtens ikke efterhånden nogle hold, der
                bare går ud og vinder i Randers, Sømderjyske og Horsens. Dertil er Superligaen alt for stærk - især taktisk.

I seneste runde tævede VFF løverne 4-0 hjemme, Bare i denne runde tog Randers røven på AGF og Silkeborg skabte store problemer for Midtjylland, der skal prise sig lykkelige for point.

Det er altså ikke kun, vores “forfatning”, ligaen er blevet stærkere og det er sværere at skille sig positivt ud, kun baseret på økonomi. Over en hel sæson skal det nok udligne sig nogenlunde, men vi kan ligeså vel vinde hjemme over FCK som tabe ude til Viborg eller Silkeborg. De er ikke gensidigt udelukkende.

Comment

hvad snakker du om? Lugter da langt væk af en spiller der er for god til OB - OG som har været med til VM

Beklager - men Troels' kommentarer og forklaringer ang. det svære transfermarked fremstår mere og mere komiske (ynkelige)
                  Hvad er det jeg har misset omkring TB og vm spillere?
                  Mig bekendt har han sagt, at transfervinduet er forsinket grundet VM. Ikke at vi skal have spillere der har været til VM.
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Mig bekendt har han sagt, at transfervinduet er forsinket grundet VM. Ikke at vi skal have spillere der har været til VM.
                    At transfer vinduet er forsinket grundet VM , er også en ringe undskyldning. Vi har ledt efter en CB i over et år, så burde et senere lukkende transfervindue ikke hindre det.
                    At der skulle være VM i år har man vidst siden 1928.
                    Last edited by Magge; i dag, 20:07.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

75 timer tilbage. Uh det bliver spændende hvad det er vi har ventet 3 måneder på.

Det bliver en vild afslutning på transfervinduet.

Comment

ja...jeg troede faktisk man havde lært noget af nedrykningen, stor oprydning, lukkede det sportslige udvalg - nu skulle der ske noget. Oprykning sikret, Krogh var tydeligvis ikke god nok - ind med Zorniger, Falk (og Arp - kendte ham ikke på daværende tidspunkt) det lugtede virkeligt af at der skulle ske noget, at man bevægede sig i den rigtige retning.

Spillet / stil og udtryk udviklede sig ikke så hurtigt som ønsket, men det var år 1. overlevelse det vigtigste og stadig noget oprydning i truppen der skulle til. Udmeldinger om top 6. Håbet lever stadig, kan se der er nogle tegninger...

Og så er det bare brændt helt sammen hen over sommeren. Der skal noget helt nyt til - og kan ikke se det ske med Thorborg...
                        Præcis og mens OB spilder et år mere i bund 6 sidder der nogle Japanere, som allerede ejer en fodboldklub og derfor har erfaring med at drive en sådan og fin-tuner RFC til at bliver et seriøst bud på et top 6 hold. Det er bare helt perfekt.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Præcis og mens OB spilder et år mere i bund 6 sidder der nogle Japanere, som allerede ejer en fodboldklub og derfor har erfaring med at drive en sådan og fin-tuner RFC til at bliver et seriøst bud på et top 6 hold. Det er bare helt perfekt.
                          Sådan ser vi det forskelligt. Jeg skal satme ikke bede om, at OB kommer på en eller anden asiatisk forretningsmands hænder som har OB alene for at kunne skabe profit. Så hellere det nuværende, hvis det andet er alternativet.

Comment

på ingen måde - tænker generelt der ikke er mange kampe vi "bare" lige vinder som tingene er pt.

Mere for at synliggøre det; top 4(fra sidste sæson) + FCK, det er kampe hvor stort set alle point vil være bonus. Dvs skal man med i top 6 - så skal de point findes mod de resterende hold - og der er bare færrest af de kampe tilbage...plus det ikke går videre godt med at skrabe de point sammen.

Og det er faktisk det samme problem vi har set gennem snart mange år, OB har en tendens til at spille bedre mod de gode hold, men ikke godt nok til at skrabe nok point sammen. Mod de "små" hold, kampe man "skal" vinde - der smider man simpelthen alt for mange point.

Bare sidste sæson hvad der blev smidt mod Silkeborg - kunne snildt have sikret os en top 6 placering.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Han sagde for længere tiden siden, at vi ledte efter spillere som spillede for at komme til VM... hvilket han har ramt OK godt.

Ps. og så snakkede han noget om det for en måneds tid siden.
                              Last edited by Kaspernon; i dag, 20:26.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Sådan ser vi det forskelligt. Jeg skal satme ikke bede om, at OB kommer på en eller anden asiatisk forretningsmands hænder som har OB alene for at kunne skabe profit. Så hellere det nuværende, hvis det andet er alternativet.
                                jeg kender intet til de nye ejere at Randers.

Men bare fordi det er udenlandske ejere behøver det jo ikke være dårligt.

Leicester havde en ejer, mener han var fra Thailand, ham var de da vidst ret glade for - førte til succes og mesterskab.

Det er klart man skal ikke have hvem som helst ind...men altså Thorborg har jo åbentlyst ingen interesse i at sælge.

Comment

Working...
                                X