Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Nu skal det her ikke opfattes som total “Ja-hat”.

Men tænker ikke Bochum henter en spiller i Norsk bold, uden han har været markant der og det er trods alt kun et halvt år siden og han har så brugt tiden på at være meniskskadet og ja, så spillet en kamp hvor det ikke gik så godt.

Jeg har aldrig hørt om ham. Det jeg håber mest, er faktisk han er klar til kamp meget meget hurtigt.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det lugter jo langt væk af han lander lige om lidt (eller i morgen kl. 10-11 stk)

Positivt at man kigger på en VB, vi har ikke været de eneste der kunne se problemet. Alder - fint.

Men en spiller der ankommer skadet / på vej tilbage - kan man virkeligt ikke finde noget bedre?
      Åbenbart ikke…

Bortset fra Gomez i nyere tid virker det jo til at OB nægter at bruge penge på forsvarsspillere. 0,5-1 mill hist og pist. Adam betalte man også lidt for
      I dette vindue har man brugt ca 20 mill på offensiven og 20kr på defensiven. Vildt når man i Juni meldte ud at nu var det forsvaret tur da de andre 2 kæder havde været igennem transfermøllen tidligere…

Comment

Altså, henter vi en spiller på leje, som er i gang med at genoptræne/skal i form efter langvarig skade?

Jøsses…..

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Det er grotesk og viser hvor OB er som klub. Jeg tænker at vi er i gang med en lang opslidende dødskamp. Sælg nu den klub, NT.
          ja...jeg troede faktisk man havde lært noget af nedrykningen, stor oprydning, lukkede det sportslige udvalg - nu skulle der ske noget. Oprykning sikret, Krogh var tydeligvis ikke god nok - ind med Zorniger, Falk (og Arp - kendte ham ikke på daværende tidspunkt) det lugtede virkeligt af at der skulle ske noget, at man bevægede sig i den rigtige retning.

Spillet / stil og udtryk udviklede sig ikke så hurtigt som ønsket, men det var år 1. overlevelse det vigtigste og stadig noget oprydning i truppen der skulle til. Udmeldinger om top 6. Håbet lever stadig, kan se der er nogle tegninger...

Og så er det bare brændt helt sammen hen over sommeren. Der skal noget helt nyt til - og kan ikke se det ske med Thorborg...

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Nu skal det her ikke opfattes som total “Ja-hat”.

Men tænker ikke Bochum henter en spiller i Norsk bold, uden han har været markant der og det er trods alt kun et halvt år siden og han har så brugt tiden på at være meniskskadet og ja, så spillet en kamp hvor det ikke gik så godt.

Jeg har aldrig hørt om ham. Det jeg håber mest, er faktisk han er klar til kamp meget meget hurtigt.
            Altså indtil videre har man lige vist med AAH at man godt kan finde gode spillere i Tyskland der har bøvlet lidt med en skade. Det lyder jo ikke til at han er kronisk skadet. Han har bare været lige så uheldig som WCM. Så vi kan jo kun håbe. For indtil at man er villig til at bruge 1-2 mill euro fra tid til anden bliver det ikke anderledes i dette marked

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              En ven spurgte lige, om vi måske snart skal i markedet efter en ny målmand. Det har jeg tænkt lidt over. Synes faktisk ikke rigtig Myhra udstråler det der "jeg vil vinde for en hver pris", som en OB-målmand skal. Hvad tænker I? Jeg ved godt at chancen for at finde en bedre med vores setup er lille.
              Jeg har aldrig set noget særligt i ham. Men man kan måske sige at hans niveau er passende til OB. Ret intetsigende, ikke god nok til top 6, men bedre end nummer 10-12. Engang imellem bander jeg ad ham, når det ligner han sparker til bolden, som om han har ski på.
              Han står dog ikke som en af de første 10-12 stykker jeg vil af med.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Han kan da umuligt være ringere end de to vi har. Med mindre Troels går efter hattricket af dårlige venstre backs.

MvH ChrisOB
                Altså Adam Sørensen blev jo hentet hos Norges bedste klub, hvorimod ham her har spillet for en der lige er rykket ud af den bedste række. Så uden at kende ham, kan han vel sagtens være dårligere

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Altså, henter vi en spiller på leje, som er i gang med at genoptræne/skal i form efter langvarig skade?

Jøsses…..
                  Lyder til at han er i fuld træning igen. Og med en lang landsholdspause lige om lidt er det vel realistisk at have ham klar efter der senest

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Åbenbart ikke…

Bortset fra Gomez i nyere tid virker det jo til at OB nægter at bruge penge på forsvarsspillere. 0,5-1 mill hist og pist. Adam betalte man også lidt for
                    I dette vindue har man brugt ca 20 mill på offensiven og 20kr på defensiven. Vildt når man i Juni meldte ud at nu var det forsvaret tur da de andre 2 kæder havde været igennem transfermøllen tidligere…
                    Jeg kan ikke lade være med at få den mistanke at der er noget arv fra BW-tiden (som var et ekstremt udtryk for en vedvarende, strukturel udfordring i nutidens transfermarked), navnlig at offensive spillere har større videresalgspotentiale end defensivspillere. En defensivspiller man får forløst kan man skibbe afsted til okay penge (fx Askou der står til at blive solgt for 10 mio), hvorimod en ung offensivspiller der pludselig scorer 15-20 mål på en sæson kan sælges for mange gange dét beløb.
                    Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.

Comment

Lyder til at han er i fuld træning igen. Og med en lang landsholdspause lige om lidt er det vel realistisk at have ham klar efter der senest
                      Ok. Jamen, velkommen til. Ser fin ud på highlights fra 24, men det gør de fleste på sådanne videoer.

Så mangler vi 1-2 CBs og en 6er.

Comment

Så var der jo alligevel noget om snakken, da folk på Twitter forleden skrev noget om en ny forsvarsspiller

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ja...jeg troede faktisk man havde lært noget af nedrykningen, stor oprydning, lukkede det sportslige udvalg - nu skulle der ske noget. Oprykning sikret, Krogh var tydeligvis ikke god nok - ind med Zorniger, Falk (og Arp - kendte ham ikke på daværende tidspunkt) det lugtede virkeligt af at der skulle ske noget, at man bevægede sig i den rigtige retning.

Spillet / stil og udtryk udviklede sig ikke så hurtigt som ønsket, men det var år 1. overlevelse det vigtigste og stadig noget oprydning i truppen der skulle til. Udmeldinger om top 6. Håbet lever stadig, kan se der er nogle tegninger...

Og så er det bare brændt helt sammen hen over sommeren. Der skal noget helt nyt til - og kan ikke se det ske med Thorborg...
                          Lige nu ligger vi sådan ret typisk OB’sk i tabellen, ikke langt fra top 6, så optimisterne fortsat kan mane til ro, men med alarmerende ringe/ingen udvikling.

Hvis Troels bliver spurgt ind til det, så kan han i vanlig arrogant stil, svare at vi ikke er længere end en sejr fra top 6, og derudover ikke forholde til hvor ringe spillet er.

817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                            Så var der jo alligevel noget om snakken, da folk på Twitter forleden skrev noget om en ny forsvarsspiller
                            Det var ikke Rakneberg så vidt jeg forstår

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Jeg har aldrig set noget særligt i ham. Men man kan måske sige at hans niveau er passende til OB. Ret intetsigende, ikke god nok til top 6, men bedre end nummer 10-12. Engang imellem bander jeg ad ham, når det ligner han sparker til bolden, som om han har ski på.
                              Han står dog ikke som en af de første 10-12 stykker jeg vil af med.
                              Næsten enig. Jeg synes at han spillede som en top-6 keeper det første halve år (nedrykningsforåret), men måske blev jeg forblændet af, at vi havde nogle ustabile keepere op til? Han har efter sine hjerteproblemer heller aldrig helt fundet samme niveau fra dengang, synes jeg. Han er, hvad vi nok alle synes, super sympatisk.
                              Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.

Comment

Det var ikke Rakneberg så vidt jeg forstår
                                En anden back som glippede, eller er det en stopper som du hentyder til?
                                Last edited by Wessels er en mur; i dag, 19:31.

Comment

Working...
                                X