Oprindeligt indsendt af Jeppetoje
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Så bare fordi OB ikke præsentere en spiller dagen efter, så er man helt væk?Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægLasse Vøge er helt væk jo..
Der kan opstå meget på kort tid.
Spilleren kan blive skadet - Spiller/agent, kan pludselig have nye krav - OB kan få en bedre mulighed tilgængelig - klubben OB var ved at købe af, kan trække i land.
Skal vi ikke lige tage den med ro? Vi alle er meget lidermige efter transfers, men vi skal jo alle huske på at Vøge bare er “journalist”. Han er ikke ansat i Ådalen. Så måske nogle vandrører piber løs, lige før en agent eller andet stopper handlen.
Jeg vil gerne indrømme, at jeg ogås have hørt noget fra mine vandrører, om at en spiller var på vej. Så jeg sidder også lidt i chok
- Likes 4
Comment
-
Det samme her…Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Så bare fordi OB ikke præsentere en spiller dagen efter, så er man helt væk?
Spilleren kan blive skadet - Spiller/agent, kan pludselig have nye krav - OB kan få en bedre mulighed tilgængelig - klubben OB var ved at købe af, kan trække i land.
Skal vi ikke lige tage den med ro? Vi alle er meget lidermige efter transfers, men vi skal jo alle huske på at Vøge bare er “journalist”. Han er ikke ansat i Ådalen. Så måske nogle vandrører piber løs, lige før en agent eller andet stopper handlen.
Jeg vil gerne indrømme, at jeg ogås have hørt noget fra mine vandrører, om at en spiller var på vej. Så jeg sidder også lidt i chok
- Likes 1
Comment
-
Jeg er altså lidt i chok over, hvor mange handler der glipper for OB i sidste øjeblik.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Så bare fordi OB ikke præsentere en spiller dagen efter, så er man helt væk?
OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 1
Comment
-
Ifølge TB er der 3 spillere som er rendt ind i en skade, umiddelbart før de skulle skrive med OB. Så er der diverse klubber som har trukket stikket, da OB troede det var done deal.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Hvilke spillere skulle være tæt på, men glippet i sidste øjeblik?Last edited by sinus; i dag, 21:54.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
Comment