Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Lasse Vøge er helt væk jo..
    Hvad har han gjort?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
      Lasse Vøge er helt væk jo..
      Så bare fordi OB ikke præsentere en spiller dagen efter, så er man helt væk?

Der kan opstå meget på kort tid.
      Spilleren kan blive skadet - Spiller/agent, kan pludselig have nye krav - OB kan få en bedre mulighed tilgængelig - klubben OB var ved at købe af, kan trække i land.

Skal vi ikke lige tage den med ro? Vi alle er meget lidermige efter transfers, men vi skal jo alle huske på at Vøge bare er “journalist”. Han er ikke ansat i Ådalen. Så måske nogle vandrører piber løs, lige før en agent eller andet stopper handlen.

Jeg vil gerne indrømme, at jeg ogås have hørt noget fra mine vandrører, om at en spiller var på vej. Så jeg sidder også lidt i chok

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Spilleren kan blive skadet - Spiller/agent, kan pludselig have nye krav - OB kan få en bedre mulighed tilgængelig - klubben OB var ved at købe af, kan trække i land.

Skal vi ikke lige tage den med ro? Vi alle er meget lidermige efter transfers, men vi skal jo alle huske på at Vøge bare er “journalist”. Han er ikke ansat i Ådalen. Så måske nogle vandrører piber løs, lige før en agent eller andet stopper handlen.

Jeg vil gerne indrømme, at jeg ogås have hørt noget fra mine vandrører, om at en spiller var på vej. Så jeg sidder også lidt i chok
        Det samme her…

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jeg er altså lidt i chok over, hvor mange handler der glipper for OB i sidste øjeblik.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det samme her…
            Hvilke spillere skulle være tæt på, men glippet i sidste øjeblik?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

Troels Bech har sat den på cruise i dette vindue, både med lane assistent samt adaptiv fartpilot. Vi skulle jo nødig overhale nogen..........

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Kender ikke navnet og har ikke hørt mere de sidste par dage. Ikke super positivt når man nærmest var “here we go” på ham
                Så tror altså at det fra twitter og Vøge er rigtigt nok

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Ifølge TB er der 3 spillere som er rendt ind i en skade, umiddelbart før de skulle skrive med OB. Så er der diverse klubber som har trukket stikket, da OB troede det var done deal.
                  Last edited by sinus; i dag, 21:54.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Working...
                  X