Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

"Jeg tror vi ville løfte niveauet væsentligt mere ved at få Tverskov og Chris Sørensen ind på holdet, end med Kim Zieler og Dethlefsen."
    ​​
    Det ene udelukker vel ikke det andet ?
    Last edited by Online; i går, 12:58.

Comment

Kan ikke forstå hvis ikke der hente en VB…

Adam er fravalgt af to trænere og Yttergård er CB med venstrefod.. alternativet er at bruge vores HB der så er forringet i forhold til sidste sæson …

Det eneste der giver mening/værdi/styrker holdet er at hente en bedre vb og lade McCoy spille HB og blive bedre til den …

Askou, Gomez og Yttergård går men der kunne godt bruges en mere og det skal ske hvis Askou bliver solgt ..

midt og angreb kan jeg leve med ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        "Jeg tror vi ville løfte niveauet væsentligt mere ved at få Tverskov og Chris Sørensen ind på holdet, end med Kim Zieler og Dethlefsen."
        ​​
        Det ene udelukker vel ikke det andet ?
        Ahr, økonomi måske?

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Kan ikke forstå hvis ikke der hente en VB

Adam er fravalgt af to trænere og Yttergård er CB med venstrefod.. alternativet er at bruge vores HB der så er forringet i forhold til sidste sæson …

Det eneste der giver mening/værdi/styrker holdet er at hente en bedre vb og lade McCoy spille HB og blive bedre til den …

Askou, Gomez og Yttergård går men der kunne godt bruges en mere og det skal ske hvis Askou bliver solgt ..

midt og angreb kan jeg leve med ..
          altså det kan jeg heller ikke. Men det er jo set før - man vil gerne top 6, men man vil det ikke nok. Det koster og Adam vil du jo stadig have gående.

Syntes også vi har set det før, der mangler 2-3 midtbane spillere - så henter man én.

Det kan jo også være OB henter en VB, ikke meget info der siver ud disse dage, så selv om vi kun har hørt om cb så er det da ikke umuligt at der lander en vb inden vinduet lukker.

OG en midtbanespiller - det er ikke godt nok det vi har, og de unge tror Thomasberg tydeligvis ikke på - heller ikke i går så meget som ét min. til en af dem. Få dem ud på lån så de kan komme til at spille, og bring en midtbanespiller ind som kan stå foran Bonde i køen

Comment

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...ere-ob-handler
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Jeg hæfter mig ved dette: "- Vi vil meget gerne kigge efter muligheder i sidste øjeblik for at finde den spiller, som vi synes passer til den opgave, vi har, og så kan det godt være, der kommer mere end én."

Han udelukke i hvert fald ikke, at der kommer mere end én ind.

Comment

Kan se at folk på Twitter, både i går og i dag, skriver at en forsvarsspiller er oppe over

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                  Kan se at folk på Twitter, både i går og i dag, skriver at en forsvarsspiller er oppe over
                  Har du link?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg

Har du link?
                    https://x.com/FynskeBoegetrae/status...17147135909915

https://x.com/striwethjart/status/2092688815139750250

Comment

Tak. Spændende, mon ikke det bliver i morgen at det offentliggøres, såfremt at det stemmer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg

Tak. Spændende, mon ikke det bliver i morgen at det offentliggøres, såfremt at det stemmer.
                        Det kunne godt lyde sådan

Comment

https://x.com/LasseVge/status/2093026699583553806

Lasse Vøge melder også, der måske er noget under opsejling?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                            https://x.com/LasseVge/status/2093026699583553806

Lasse Vøge melder også, der måske er noget under opsejling?
                            Den lyder til at være god nok. Så håber vi der er krudt til en midtbanespiller også her de sidste dage og et par af de unge ud på leje

Comment

Tror en tysker… bare et gæt….

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
                                Tror en tysker… bare et gæt….
                                Det er også det at rygtet siger.

Comment

Working...
                                X