Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Ville også mene det var en spiller man burde ligge billet ind på, hvis han var skadesfri.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Hvis han ikke er langtidsskadet kunne han sagtens være en vi går efter. Men det er vi nok ikke ene om at gøre
Flere steder står det dog beskrevet han har brækket benet i juni. Et sted stod det beskrevet han forventes retur i januar.
Comment
-
Som det forlyder lige nu, så er vi på udkig efter forsvarspiller(e). Spørgsmålet er vel reelt bare, om vi ønsker en eller flere.
Lige nu føler jeg mig ret sikker på, at en midterforsvarer, der vil blive hentet. Særligt med de rygter, der trods alt florerer omkring det. Maximilian Herwerth og Anes Cardaklija har været rygtet til OB.
Men jeg bliver virkelig bekymret, hvis vi ikke også henter en venstreback. For mig er det mindst lige så nødvendigt. Vi mangler simpelthen kvalitet og konkurrence på den position.
- Likes 3
Comment
-
Hvis man skal sætte en parentes omkring den overordnede træthed af klubbens ledelse og ejer, og forsøge at fokusere helt kortsigtet på, hvad truppen mangler her og nu for at være en reel udfordrer til den sidste plads i top 6, så vil jeg sige:Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlægSom det forlyder lige nu, så er vi på udkig efter forsvarspiller(e). Spørgsmålet er vel reelt bare, om vi ønsker en eller flere.
Lige nu føler jeg mig ret sikker på, at en midterforsvarer, der vil blive hentet. Særligt med de rygter, der trods alt florerer omkring det. Maximilian Herwerth og Anes Cardaklija har været rygtet til OB.
Men jeg bliver virkelig bekymret, hvis vi ikke også henter en venstreback. For mig er det mindst lige så nødvendigt. Vi mangler simpelthen kvalitet og konkurrence på den position.
1) En CB (Gomez er ikke stabil nok; vi skal have til starter til at spille ved siden af JBA, der så absolut ikke skal sælges)
2) En VB.
3) En 6er. Falk, O., Bonde er ikke nok, og Bonde er heller ikke god nok, omend han er fantastisk trupspiller. De to unge på pladsen er ikke klar.
4) Grot skal sendes hen hvor peberet gror.
Mindre kan ikke gøre det. Jeg tror dog overhovedet ikke, at der sker.
Comment
-
Jeg er ganske enig - måske bør vi endda hente 2 til midterforsvaret - men så er vi nok trods alt for urealistiske. Jeg forventer Julius sælges nu eller senest i vintervinduet - han virker ikke motiveret for en forlængelse. Groot ser fit ud - men hans indsats forekommer til gengæld absolut manglende - det tangere arbejdsvægring.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Hvis man skal sætte en parentes omkring den overordnede træthed af klubbens ledelse og ejer, og forsøge at fokusere helt kortsigtet på, hvad truppen mangler her og nu for at være en reel udfordrer til den sidste plads i top 6, så vil jeg sige:
1) En CB (Gomez er ikke stabil nok; vi skal have til starter til at spille ved siden af JBA, der så absolut ikke skal sælges)
2) En VB.
3) En 6er. Falk, O., Bonde er ikke nok, og Bonde er heller ikke god nok, omend han er fantastisk trupspiller. De to unge på pladsen er ikke klar.
Comment
-
Og hvis Julius sælges, skal vi bruge x antal kampe på at sammenspille den defensive akse = endnu større risiko for at smide point - også i kampe, hvor vi burde kunne tage 3 point. Det er alt sammen noget rigtigt lort og jeg forstår ikke at man ikke risikovurderer på en anden måde i OB. Det kan komme til at koste meget mere at spare 1,5 mil euro på en spiller, hvis det "koster" rigtig mange point og dermed placeringspenge i ligaen, at vente på en billigere pris sidst i vinduet.Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Jeg er ganske enig - måske bør vi endda hente 2 til midterforsvaret - men så er vi nok trods alt for urealistiske. Jeg forventer Julius sælges nu eller senest i vintervinduet - han virker ikke motiveret for en forlængelse. Groot ser fit ud - men hans indsats forekommer til gengæld absolut manglende - det tangere arbejdsvægring.Last edited by claudes1; i går, 09:21.
Comment
-
Må sige, at jeg er meget enig i det, du kommer frem til der.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Hvis man skal sætte en parentes omkring den overordnede træthed af klubbens ledelse og ejer, og forsøge at fokusere helt kortsigtet på, hvad truppen mangler her og nu for at være en reel udfordrer til den sidste plads i top 6, så vil jeg sige:
2) En VB.
Men som du også skriver, så sker det formentlig ikke. Det er relativt sikkert, at vi henter en ny CB. Men så mangler der en VB.De øvrige elementer kan jeg godt leve med, at der ikke sker noget på, selvom det selvfølgelig havde været helt optimalt, hvis vi også fik forstærket os der.
Comment
-
Jeg lytter også til MH i SFÅ nu her. Han efterlyser spillere, der kan spille spillet i spillet og gå i “psykopat-mode”.
Jeg kunne ikke være mere enig. Vis at det betyder noget. Brystet frem. Vi har manglet det her i mere end 10 år.
Køb nogle svin der får de andre med og som losser en kæmpe idiot dom Grot ad helvede til.
- Likes 1
Comment
-
Præcis - den her vandkæmmede stil holder den her klub tilbage. Det er altid pæne, rare, sympatiske folk på det OB hold, som hygger sig. Det virker ikke i elitesport.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg lytter også til MH i SFÅ nu her. Han efterlyser spillere, der kan spille spillet i spillet og gå i “psykopat-mode”.
Jeg kunne ikke være mere enig. Vis at det betyder noget. Brystet frem. Vi har manglet det her i mere end 10 år.
Køb nogle svin der får de andre med og som losser en kæmpe idiot dom Grot ad helvede til.
- Likes 1
Comment
-
Jeg stemmer i stedet på en hurtig og duelstærk spiller - Ouedraogo er jo en okay midtbane i mine øjne (og vist ikke et dumt svin)Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg lytter også til MH i SFÅ nu her. Han efterlyser spillere, der kan spille spillet i spillet og gå i “psykopat-mode”.
Comment
-
Ja, vi mangler i dag typer som Brian Steen og TøftingOprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg lytter også til MH i SFÅ nu her. Han efterlyser spillere, der kan spille spillet i spillet og gå i “psykopat-mode”.
Comment
-
Jeg synes vi har et spillemæssigt problem, der er langt værre end manglen på hårde typer/dumme svin. Jeg synes vi mangler typer, der skal spille fodbold!
Prøv at se en kamp med Viborg, FCN, Silkeborg osv. Alle de hold, tør at spille med bolden i de bagerste rækker. Når de bliver pressede, løser de problemerne ved at SPILLE bolden. Når OB bliver pressede, losser vi den langt væk. Fint illustreret i går, hvor vi konsekvent kommer i problemer efter 2-3 afleveringer og så slår en lang aflevering op imod de forreste, som ikke får noget ud af det.
Holmstrøm skal dog roses for at være stærk på de bolde og faktisk vinde op imod 50% af duellerne imod Rieper. Det er stærkt, men det er ikke alle bolde, der ender i nærheden af ham – og vi taber vel 100% af de bolde, der slås op imod Gammelgaard, Keskinen, Groot, Krølle og Adam (ja, vi slår flere gange høje bolde imod både Krølle og Adam!).
Vores boldomgang er simpelthen så ringe, at vi konstant kommer på bagkant og aldrig kommer i overtal, fordi vi har spillet bolden forbi modstanderholdets pres.
Falk og Ouedraogo er undtagelser. Julius er faktisk også ret fornuftig på bolden. Arp er også helt rolig på kuglen, men kommer sjældent i brug i opspillet.
Yttergaard, Adam, Gomez, McCoy osv. er desværre decideret ringe i opspillet, hvilket bevirker, at vi har bolden alt for lidt og når vi så har den, stresser vi helt vildt.
Jeg tror vi ville løfte niveauet væsentligt mere ved at få Tverskov og Chris Sørensen ind på holdet, end med Kim Zieler og Dethlefsen.
Comment
Comment