Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

I en optimal verden ja
    Det er TB’s job at skabe de optimale betingelser for at TT skal lykkedes.
    Hvis ikke det er så optimalt som muligt for OB bliver det svært at stå på tær og række ud efter det..

Dog vil det kræve en afgang hvis vi skal have tre tilgange ud fra hvad OB har defineret som optimalt i en trup antalsmæssigt og her har jeg allerede taget højde for at Jona er ude hele sæsonen.
    En lejeaftale til nytår med henblik på at William er ude måske ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Målmænd: Myhra, Hansen, Eskildsen

HB: McCoy, Magnus, Therkelsen
      CB: Askou, ?,
      CB: Gomez, Yttergaard, Amrani
      VB: Adam ?

HK: Gammelgaard,
      CM: Ismahila, Bonde, Vitus
      CM: Falk, Anssi, Juul-Sandberg
      VK: Keskinen,
      AN: Ganaus, Arp
      AN: Holmstrøm, Grot, Legolas

Skader: Jona, William

Fortsat inforsvaret det halter.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Målmænd: Myhra, Hansen, Eskildsen

HB: McCoy, Magnus, Therkelsen
        CB: Askou, ?,
        CB: Gomez, Yttergaard, Amrani
        VB: Adam ?

HK: Gammelgaard,
        CM: Ismahila, Bonde, Vitus
        CM: Falk, Anssi, Juul-Sandberg
        VK: Keskinen,
        AN: Ganaus, Arp
        AN: Holmstrøm, Grot, Legolas

Skader: Jona, William

Fortsat inforsvaret det halter.
        Jeg forstår godt, hvordan du sætter det op, men det er vel strengt taget lidt for firkantet ikke at anerkende, hvis spillere dækker to positioner kompetent.

fx. VB vil jeg mene skulle hedde: McCoy, Adam S, Yttergaard, så vi har de spillere, der nogenlunde realistisk kan dække den position rangeret fra bedst og nedefter.

Både Højre kant og venstre kant burde have krølle med på listen.

Det er fair nok, at gøre som du gør, men jo ikke retvisende for truppens styrker og svagheder.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg forstår godt, hvordan du sætter det op, men det er vel strengt taget lidt for firkantet ikke at anerkende, hvis spillere dækker to positioner kompetent.

fx. VB vil jeg mene skulle hedde: McCoy, Adam S, Yttergaard, så vi har de spillere, der nogenlunde realistisk kan dække den position rangeret fra bedst og nedefter.

Det er fair nok, at gøre som du gør, men jo ikke retvisende for truppens styrker og svagheder.
          Ikke uenig .. det var mere for at illustrere at der hvor vi har størst hul er på vb og cb (i min optik).

Det bliver lidt en falliterklæring hvis McCoy skal spille vb og det så er Therkelsen eller Krølle der skal spille hb. Alt ære og respekt så er det næppe en forstærkning i forhold til Owusu og McCoy på backerne sidste år.

Mange spillere kan mange ting men hvor vil det dog være rart hvis vi kunne stille med nogenlunde samme opstilling hver gang så der rent faktisk kunne komme styrker ud af relationer og samspil fremfor at der skal opfindes løsninger fra kamp til kamp og der startes forfra til hver kamp.

P.t. har vi det antal spillere man anser som optimalt + en langtidsskadet Jona. Så nogen skal formentligt ud før nogen kommer ind.

Comment

Hvad med Sean Klaiber på en kort kontrakt?

Comment

Han *var* virkelig god, men jeg tror nok at Brøndbys fans vil fortælle dig at hans niveau er faldet drastisk. Man lægger sig i hvert fald fast på at McCoy er venstre back, hvis man vil have Klaiber

Comment

Man skal bare heller ikke hen og rykke for meget rundt hver gang der skal foretages en enkelt udskiftning. Og vores bedste VB er pt vores startende HB - det er heller ikke optimalt.

Tænkt eksempel; Yttergaard starter inde i centerforsvaret, McCoy på HB og Adam på VB. Adam bliver skadet (eller spiller ikke godt - det er desværre set før) nu har man ikke en 1:1 erstatning - så skal McCoy derover og Therkildsen ind, eller Yttergaard kan rykkes derud osv osv.

Pointen er; det er rigtigt fint at eks. McCoy kan dække i midten, eller på VB i en nødsituatiuon. Der skal bare helst være andre muligheder så første udskiftning ikke giver så mange rokader.

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
                  Nej tak. Det er useriøst.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det er TB’s job at skabe de optimale betingelser for at TT skal lykkedes.
                    Hvis ikke det er så optimalt som muligt for OB bliver det svært at stå på tær og række ud efter det..

Dog vil det kræve en afgang hvis vi skal have tre tilgange ud fra hvad OB har defineret som optimalt i en trup antalsmæssigt og her har jeg allerede taget højde for at Jona er ude hele sæsonen.
                    En lejeaftale til nytår med henblik på at William er ude måske ..
                    midtbane vil være det åbentlyse sted at starte, både Friis og Sandberg skal have spilletid - det får de ikke i OB som det ser ud nu. De har begge udløb næste sommer, så tror man på dem - så forlæng. Men Friis har siddet hele sidste sæson på bænken, Sandberg har også siddet og været på et leje ophold.

Og så Legolas - jeg havde ikke selv tænkt tanken, tror det var i SFÅ det blev nævnt som en mulighed...Ganaus, Grot, Holmstrøm - til nøds Arp og Keskinen alt efter hvordan Thomasberg stiller op.

Tror det ville være rigtig godt at få ham ud og få en masse spilletid, hvis det er muligt.

Comment

Der vil jeg tillade mig at være uenig. At en spiller kan dække flere positioner er på sin vis et plus, men hvis vi forfalder til den tankegang, så forsøger vi at stoppe hullerne i osten med ost fra osten. Faktum er at VB er kraftigt udfordret, TT har ikke udvist tillid til de unge på midtbanen så der er vi tyndt besatte og samtidig er Amrani en rundgang for tidlig, så CB skal også fyldes ud.

At vi så antalmæssigt overskrider det 'perfekte' antal spillere er jeg ligeglad så længe at budgettet ikke overskrides unødigt meget. Vi har de sidste mange år haft en af de mindste trupper. Hvis vi skal rykke os, skal vi være flere med kvalitet.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg havde Askou til MOM i søndags. Syntes han var rigtig god men bliver selvfølgelig også påvirket af at det ikke klikker på holdet
                        Måske mit fokus også har lidt at gøre med hans manglende forlængelse, som jeg tolker som manglende vilje.
                        det frustrerer mig at vi ikke har evnen til at forlænge nogle etablerede spillere.

Comment

Det ville godt nok være en rigtig dårlig disponering af vores penge. Mere bif left overs, ellers tak.

Comment

Hvad med Victor Nelsson?

https://bold.dk/fodbold/stillinger/i...else-med-monza

Comment

Det er han alt, alt, alt for højrøvet til. Tror desuden også at han er økonomisk langt ude for vores rækkevide

Comment

Ved nogle om vi har nogle vidersalgs% på Deedson?

Læser han er på vej til Frankrig.

Comment

Working...
                                X