Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Måske det er en Askou erstatning. Udset til at være med i kampen om de 2 pladser i midterforsvaret med Gomez og Ytter.
    Amrani skal nok få minutter også. Midterforsvarer har flest karantæne dage af alle.
    Jeg vil stadig tro på, at det man kigger på til centerforsvaret er i hvert fald én "Okaaaay - ham troede jeg ikke vi kunne hente"-spiller, og så måske en breddespiller til at kæmpe med om de fire pladser.

Hvilket får mig til at tænke, at hvis man vil have en ung knægt mere ind - så vurderer man jo, at Amrani er for langt fra at tage næste skridt endnu.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
      Endnu et lille rygte til sidst i artiklen

https://www.kicker.de/herwerth-spalt...243628/artikel

Vi skulle være ude efter ham her
      https://www.transfermarkt.com/maximi...spieler/989613

Stuttgary arbejder dog på en forlængelse
      Ifølge Transfermarkt er han venstrebenet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
        Endnu et lille rygte til sidst i artiklen

https://www.kicker.de/herwerth-spalt...243628/artikel

Vi skulle være ude efter ham her
        https://www.transfermarkt.com/maximi...spieler/989613

Stuttgary arbejder dog på en forlængelse
        Nu på bold.dk med en meget clickbaitoverskrift !

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...uttgart-klippe

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

Ifølge Transfermarkt er han venstrebenet.
          Og så kan han vidst spiller 6’er også.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Nu på bold.dk med en meget clickbaitoverskrift !

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...uttgart-klippe

Hvad er clickbaitet? "Lurer" er vel meget rigtigt jf. Kicker. "Stuttgart-klippe" passer vel også meget godt, når man måler 191 cm og spiller i Stuttgart

Comment

Oprindeligt indsendt af WesselsTheWarrior Se indlæg

Hvad er clickbaitet? "Lurer" er vel meget rigtigt jf. Kicker. "Stuttgart-klippe" passer vel også meget godt, når man måler 191 cm og spiller i Stuttgart
              Der nævnes ikke, at han spiller på Stuttgarts reservehold (4. bedste række), men først når du klikker på linket

Mange vil nok tro, at vi ser på en fra 1. holdet og er rimelig fast spiller der - "klippe"

Comment

Der nævnes ikke, at han spiller på Stuttgarts reservehold (4. bedste række), men først når du klikker på linket

Mange vil nok tro, at vi ser på en fra 1. holdet og er rimelig fast spiller der - "klippe"
                Fair nok. Personligt synes jeg 'Stuttgart' er dækkende, men forstår hvad du mener

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg vil stadig tro på, at det man kigger på til centerforsvaret er i hvert fald én "Okaaaay - ham troede jeg ikke vi kunne hente"-spiller, og så måske en breddespiller til at kæmpe med om de fire pladser.

Hvilket får mig til at tænke, at hvis man vil have en ung knægt mere ind - så vurderer man jo, at Amrani er for langt fra at tage næste skridt endnu.
                  Jeg tænker waow hvis vi henter en tysk ungdoms verdensmester på 20 år. Hvis man vurderer han er superligaklar allerede ryger Amrani jo ikke længere væk.

Altså det afhænger jo af om vi sælger Askou.
                  Jeg tænker Amrani skal være 4 eller 5 er i midtstopper hierakiet, så presset ikke er for stort men muligheden for minutter reel.

Bojang var vel 5 i hierakiet sidste år i august. Burgy. Bjørn, Gomez, og Askou foran ham og han fik mange minutter og flere startpladser
                  Last edited by laffe; i går, 10:45.

Comment

Stuttgart II spiller i den 3. bedste række...

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Enig, men også en noget uprøvet spiller på højeste niveau. Det må være fordi, man tænker at Amrani er mere end et halvt til et helt år væk fra at kunne gøre sig gældende for alvor i kampen om spilletid.
                      Det er da også helt naturligt … der er ønske om at der skal være 6 egenudviklede talenter i truppen ud af 22 markspillere - så 2 spillere på hver plads + 2 talenter der er med for at lugte til savsmuld. Det er i min bedste overbevisning Amrani og Friis.
                      Så er der to der skal have indhop og to der skal kæmpe om spilletid og gerne så meget, så de på sigt kan blive fuldt transitioneret (3.000 minutter) der er næste niveau af spillere. Krølle og Sandberg kæmper om indhop og McCoy og Askou kæmper om (og har vundet) startpladser …
                      Dertil har vi Legolas og William som talenter ..

McCoy og Askou kan ikke være langt fra de 3.000 min. førsteholdsfodbold - tænker at 1. div. tæller med ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Måske det er en Askou erstatning. Udset til at være med i kampen om de 2 pladser i midterforsvaret med Gomez og Ytter.
                        Amrani skal nok få minutter også. Midterforsvarer har flest karantæne dage af alle.
                        Jeg tænker det samme. De har samme alder og hvis stuttgart ønsker at forlænge, så er det jo med tanke på han har potentiale til bundesligaen. Har man potentiale til bundesligaen som 20-årig, så bør man være superligaklar.

Uanset hvad er jeg i hvert fald overbevist om at man vil bære ludhør for salg af Askou, hvis ikke buddene er uhørt lave.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det er da også helt naturligt … der er ønske om at der skal være 6 egenudviklede talenter i truppen ud af 22 markspillere - så 2 spillere på hver plads + 2 talenter der er med for at lugte til savsmuld. Det er i min bedste overbevisning Amrani og Friis.
                          Så er der to der skal have indhop og to der skal kæmpe om spilletid og gerne så meget, så de på sigt kan blive fuldt transitioneret (3.000 minutter) der er næste niveau af spillere. Krølle og Sandberg kæmper om indhop og McCoy og Askou kæmper om (og har vundet) startpladser …
                          Dertil har vi Legolas og William som talenter ..

McCoy og Askou kan ikke være langt fra de 3.000 min. førsteholdsfodbold - tænker at 1. div. tæller med ..
                          Med pokal og 1. div:

McCoy: 2825
                          Askou: 2940

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Med pokal og 1. div:

McCoy: 2825
                            Askou: 2940
                            Så kan jeg rykke Askou efter næste kamp og McCoy kampen efter …
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Hvis nogen forestillede sig, at OB er ved at købe en talentfuld 20-årig rotationsspiller fra en etableret Bundesliga klub... så har jeg en Storebæltsbro, en Triumfbue og et Eiffeltårn af international kvalitet til billige penge.

Comment

Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

Stuttgart II spiller i den 3. bedste række...
                                Beklager, de spiller i 3. BL, hvor de sluttede på en "imponerende" 14 plads i sidste sæson.

Tror JR igen har set et "stjerneskud" , men TB selvfølgelig får kredit for den, hvis han kommer til klubben

Comment

Working...
                                X