Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

AZ fik/får 50.000,- EUR om måneden.

Mon ikke Martin og Jurek får omkring det halve.
    Thomasberg skulle angiveligt også være oppe i den dyre ende.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Det er rigtig - men hvis han skal hente 3 deciderede forstærkninger og ikke bare Therkildsen-typer, skal han efterhånden hente én om ugen. Jeg tænker ikke, at udvalget af den første type er så stort, når man tager OBs åbenbart ekstremt lille økonomiske muskel i betragtning. Det hele skal vist gå pænt op i en højere enhed, hvis vi ikke skal vente til vinter med en enkelt af de tre. Men vi tror sgu da på det til håbet er helt ude - håbet dør som bekendt som det sidste
      Men så handler det vel ikke om, hvor lang tid der er til age af vinduet, men hvor meget vi har råd til. Så gør det ikke en forskel om der er fire uger tilbage eller det dobbelte.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Men så handler det vel ikke om, hvor lang tid der er til age af vinduet, men hvor meget vi har råd til. Så gør det ikke en forskel om der er fire uger tilbage eller det dobbelte.
        Jeg tænker godt at tiden kan have indflydelse. Som tiden går bliver der jo også færre og færre spillere tilbage, som OB har råd til.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

AZ fik/får 50.000,- EUR om måneden.

Mon ikke Martin og Jurek får omkring det halve.
          50.000 Euro lyder plausibelt, tilgengæld tvivler jeg stærkt på at en assistent i superligaen skulle tjene ca 185.000 danske kroner om måneden.
          Især ikke to trænere uden det store CV.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

50.000 Euro lyder plausibelt, tilgengæld tvivler jeg stærkt på at en assistent i superligaen skulle tjene ca 185.000 danske kroner om måneden.
            Især ikke to trænere uden det store CV.
            Thjaaa... to af AZs "venner", som kommer til et nyt land og han vil sætte sit eget team. Kan godt være det er mindre, men tror de er/har været rigtigt godt betalt. Men selvfølgelig kun et postulat fra min side

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg tænker godt at tiden kan have indflydelse. Som tiden går bliver der jo også færre og færre spillere tilbage, som OB har råd til.
              Omvendt vil der også være spillere der kommer i overskud og bliver billigere ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Jeg lægger gerne hovedet på blokken og siger TB ikke henter 3 forstærkninger i det resterende vindue.
                Tror mere eller mindre der ikke kommer mere ind.
                Der mangler en markspiller for at vi er de 22 spillere man ønsker der skal være i truppen så tror på mindst en mere ..
                Plus erstatninger for evt. afgange.

Spørgsmålet er om man retter ubalancen.

På den positive side så har Krølle og Gomez overrasket positivt og Grot er kommet for retur og skal “bare” op i gear efter han vel var dømt ude …
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Omvendt vil der også være spillere der kommer i overskud og bliver billigere ..
                  Gør de nu også det?

Og hvis, er det som rodekassen i 365 med varer hvor sidste salgs dato nærmer sig.

Måske slet ikke nogen man har en scouting historik på. Man får helt sikkert et begrænset udvalg.

Er ligeglad men, vi kan ikke blive ved med at sparre os til en bedre placering.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Gør de nu også det?

Og hvis, er det som rodekassen i 365 med varer hvor sidste salgs dato nærmer sig.

Måske slet ikke nogen man har en scouting historik på. Man får helt sikkert et begrænset udvalg.

Er ligeglad men, vi kan ikke blive ved med at sparre os til en bedre placering.
                    Det er jo udbud og efterspørgsel. Vi havde nok ikke krævet alverden for at lade Trybull gå f.eks.

Hvis bare at der er de spillere som man følger der falder i pris - alternativt transferfrie spillere der løber tør for muligheder, kontrakter der bliver ophævet.

Kan da sagtens forestille mig at TB har budt på forskellige spillere men sælgerklubberne venter på bedre bud eller få erstatninger ind, se om egne talenter vokser osv ..
                    Last edited by Plum; i dag, 20:19.

Comment

Working...
                    X