Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Han fortjener en 2 fodstackling. Glem ham.
    Suk

Ja, Ejdum fremstår arrogant og med en større selvtillid end hans performance berettiger, han er ikke så klog og han pt. ikke en bedre fodboldspiller end Rasmus Falk

Men derfor bør man ikke ønske at det går ham så dårligt, opfatter din kommentar som at du ønsker ham skadet, det er over min grænse

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Suk

Ja, Ejdum fremstår arrogant og med en større selvtillid end hans performance berettiger, han er ikke så klog og han pt. ikke en bedre fodboldspiller end Rasmus Falk

Men derfor bør man ikke ønske at det går ham så dårligt, opfatter din kommentar som at du ønsker ham skadet, det er over min grænse
      Du er velkommen til at holde med Brøndby fremover. Jeg skal ikke holde på dig når du synes Ejdum er sådan en guttermand.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Du er velkommen til at holde med Brøndby fremover. Jeg skal ikke holde på dig når du synes Ejdum er sådan en guttermand.
        Har du slet ikke læst hvad jeg skrev?

Comment

Det tror jeg sgu alligevel aldrig jeg har hørt andre udtale...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Suk

Hvad er problemet i hans kommentar? Er da fuldsrændog enig med Kielberg, i at manden fortjener en 2fods tackling - og det skal helst være en af de grimme fra Hemmingsen.

Man kan sige meget, men at nedgøre sin gamle anfører - og ens gamle mentor, og som helt sikkert har gjort Ejdum bedre, sådan der - fatter jeg simpelthen ikke.

Comment

Working...
            X