Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Husker jeg forkert, eller spillede Thomas Thomasberg ikke mest 4-3-3 eller 3-5-2 i FCM?

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Ganaus og Niemic er begge skolede kantspillere, særligt Niemic.

Derudover har vi Krølle, Keskinen, der er klassiske kanter, mens at Suhonen og Arp sagtens kan spille både venstre og højre kant i en 4-4-2 og en 4-3-3.

Truppen er positionsmæssigt meget alsidig, og vi ville sagtens kunne bringe mange af vores dynamiske og teknisk stærke spillere på en kant.

Man kunne også forestille sig Adam Sørensen som venstre kant i en flad 4-4-2, med Ulrik Yttergaard på backen.
      Ganuas skolet kant? Manden har ikke spillet fast kant i 5-6 år og har brugt absurd meget mere tid som spidsangriber.

Comment

Ved vi egentlig, om der sker noget ift. assistenttrænere? Fortsætter Lanig i klubben?

Comment

Så ved vi hvad TB har lavet de sidste par dage men tilbage til transfervinduet og forstærkninger.

Der mangler stadig en markspiller:
          Der er stadig to unge egenudviklede spillere for mange
          Der mangler to præstationsspillere og
          Ser mangler stadig en Karrakterspiller.

Vurderet på strategien Next level og jeg tænker ikke at det har ændret sig grundet trænerskifte.

På den positive side kan jeg læse mig til at Grot er retur.

"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

"Adam Sørensen som venstre kant" - det kunne være spændende, hans spidskompetancer er i det offensive
            Han har aldrig ramt en medspiller på hans mange indlæg. Adam Sørensen HAR ingen spidskompetencer fodboldwise...

Comment

Så bliver det spændende om Grot lige pludselig står på træningsbanen i morgen, når det ikke er AZ som er træner

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                Så bliver det spændende om Grot lige pludselig står på træningsbanen i morgen, når det ikke er AZ som er træner
                Han var der da i dag

Jeg tager til træning i morgen, og skal nok opdatere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Hvis man ser de kanter som Thomasberg brugte i FCM, så var de MEGET anderledes end de fleste af vores “kanter” som du nævner.
                  Niemiec som kant kan jeg måske se, Ganaus slet ikke. Han løber ofte derud med sine dybdeløb, men det er når han ser pladsen derude, som han kan udnytte. Men at han skal have udgangspunkt derude, og modtage bolden i en mod en situationer, har jeg svært ved at se skulle være god brug af hans evner. Det samme med Adam Sørensen. Suhonen og Arp er jo rene mellemrumsspillere. Så de eneste kanter vi har, som har fart, kan drible, og kan lige at have deres udgangspunkt bredt, a la dem som Thomasberg havde i FCM, er jo Keskinen og Krølle, og her er Krølle jo stadig et meget ubeskrevet blad
                  Meget enig.

Adam, Suhonen og Arp, er lige nu teoretiske tabere. Virkeligheden kan vises sig meget anderledes dog. Arp især, er jo så dygtig, så vi får glæde af ham både på kant og i angreb alligevel.

Krølle og Keskinen må have svært ved at holde smilet tilbage.

Men, nu er det jo slet ikke sikkert det bliver TT’s skabelon.

Comment

Gad vide om manglende transfers kommer nu efter ny træners ønske ? Har Troels lurepasset og afventet fyringen.?.

Comment

Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                      Gad vide om manglende transfers kommer nu efter ny træners ønske ? Har Troels lurepasset og afventet fyringen.?.
                      så en anden spekulerer om noget lign.

Hvis ellers man tror på hvad Troels selv siger - så er fyringen noget der først lige er kommet på tale.

Men selv hvis det ikke er tilfældet - gå og lurerpasse en hel opstart, vente på at skrive med nye spillere fordi man forventer at fyrer træneren? Det giver ingen mening. Det ville da være komplet tåbeligt.

Ledelsen har tillid til træneren indtil de ikke har det mere. Samme øjeblik man er nået til den konklusion så skal træneren ud. ( jeg vil gå med til at man kan have trukket den de sidste par dage, mens man ledte efter Zornigers afløser, men kan ikke se det er noget der har været i spil i flere uger.)

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Han var der da i dag

Jeg tager til træning i morgen, og skal nok opdatere.
                        Var han der bare eller trænede han også?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Var han der bare eller trænede han også?
                          Jeg har læst at han bare var der, men var med i begyndelsen. Jeg var ikke selv tilstede i dag desværre.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jeg har læst at han bare var der, men var med i begyndelsen. Jeg var ikke selv tilstede i dag desværre.
                            Okay. Du giver bare en melding i morgen om status med de forskellige spillere

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Okay. Du giver bare en melding i morgen om status med de forskellige spillere
                              Dahlslykke melder i SFÅs podcast, de lige har udgivet, at det ligner Askou og Falk er klar mandag. De gik jd da der blev spillet på 2 mål.

Grot skulle ligne en der har tabt sig lidt, og faktisk ligne en fit mand.
                              De har vidst hørt eller set Grot være ved skovsøen og spise is - det siger han dog man ikke kan se
                              Last edited by Brogaard99; i går, 18:33.

Comment

Hvad blev der af de 2 nye spillere der var rygtet til OB i dag? Der sker aldrig noget i den klub.

Comment

Working...
                                X