Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg

Tænker også det må være grunden. Hvis man har set postmatch interviewet efter Viborg kampen, griner AZ også lidt hånligt da de spørger om top 6 efter TB udtalelser
    Hvis det er rigtigt at de har Thomas Thomasberg klar til at tage over, så har det nok været undervejs i noget tid. Med Thomasberg har det dog tidligst været for en måned siden.

Comment

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
      Så de millioner vi har tjent på spillersalg kommer til at gå Zor' s løn og ikke nye spillere
      Ja, det er små 10 millioner, hvis han vælger at holde sabbat med børnene de næste to år !

Comment

Jeg hører faktisk lidt at grunden til at vi har misset et par nye spillere er pga ham samt et par forlængelser
        Men tror ikke det er årsagen til fyringen

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg hører faktisk lidt at grunden til at vi har misset et par nye spillere er pga ham samt et par forlængelser
          Vanvids ådalen.....hvad fuck foregår der

Comment

Tror man skal tage det for gode varer når de skriver:

"»Timingen er sjældent optimal for den her type beslutninger, men vi kan og vil ikke gå på kompromis med vores identitet og den kurs, som er sat for klubben. Som organisation er vi afhængige af sammenhængskraften, og det slid, der har været på den, har ikke været foreneligt med de ambitioner, der ligger foran OB«, lyder det fra sportsdirektør Troels Bech."

Comment

Tipsbladet “Han endte med at slide på omgivelserne med krav, man ikke kunne opfylde.”
              Man kan ikke melde ud at man vil angribe top-6 og så give Zorniger så dårlige arbejdsbetingelser. Så det endte med TB og NT har overvurderet egne evner. De var ikke i stand til at levere deres del af aftalen. Det er så pinligt amatøragtigt. Så starter vi forfra igen. Hvornår smutter Arp, Ganaus og Niemic? Så er vi slået tilbage til start IGEN. Jeg gider snart ikke den her klub mere - det er jo slet ikke den klub jeg forelskede mig i for 45 år siden.

Comment

Oprindeligt indsendt af Snagglepuss Se indlæg

Hvis det er rigtigt at de har Thomas Thomasberg klar til at tage over, så har det nok været undervejs i noget tid. Med Thomasberg har det dog tidligst været for en måned siden.
                Men hvis det har været undervejs længe hvorfor har det så ikke været eksekveret tidligere?
                Nu har TT misset en måneds opstart og det de har kunnet træne den sidste måned skal måske hældes ned af brættet og der skal startes forfra.

Jeg er ikke helt på hvad der er TT’s gameplan men passer den så ind i hvad OB gerne vil spillestilsmæssigt? A-Z har jo øvet sig på det OB gerne vil, har TT?

Håber satme ikke at det er et røgslør eller bliver undskyldning for manglende forstærkninger - TT kommer heller ikke til at levere top6 med denne trup.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Troels Bech raus. Det er bare så dårligt arbejde fra hans side. Han burde om nogen vide hvem han har ansat.

Kæmpe klovn der nu er ved at smadre klubben for 4. gang.

Comment

Skal de forståes at spillere har vendt tomlen ned fordi Zorniger var træner?

Comment

Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg

Tror man skal tage det for gode varer når de skriver:

"»Timingen er sjældent optimal for den her type beslutninger, men vi kan og vil ikke gå på kompromis med vores identitet og den kurs, som er sat for klubben. Som organisation er vi afhængige af sammenhængskraften, og det slid, der har været på den, har ikke været foreneligt med de ambitioner, der ligger foran OB«, lyder det fra sportsdirektør Troels Bech."
                      Ja, det er alligevel en ret markant udtalelse.

Comment

Nu er det så en ny spillestil igen. Jeg magter det simpelthen ikke mere.
                        Hold nu kæft vi er til grin i hele Danmark.

Comment

Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
                          Tænker det ikke er en beslutning der er truffet ud af det blå. Tror det er godt for OB på den lange bane, uanset hvordan det ser ud lige nu.
                          Enig. Den tyske mentalitet ER en svær størrelse og husk AZ’s tid i BIF, hvor det til sidst kammede over og han blev fyret. Fysisk træning i fodbold er vigtig, men så meget, at spillerne næsten kaster op af udmattelse, er i min verden ikke vejen frem. I min tid som spiller i klubben på divisionsholdet trænede vi også hårdt, men aldrig SÅ meget, og vi klarede da årets udfordringer.
                          Så kan vi også drøfte TT, men han står vel - alt andet lige - for noget fremadrettet og positivt fodbold, men det kræver stadig, at materialet ER til stede, for ellers kan ingen lykkes med projektet.
                          Et kæmpestort “held og lykke” til vores kære klub, som vi er mange, der holder rigtigt meget af, også dem der stillet negative kommentarer og holdinger til de beslutninger, klubben træffer. Bak op, det støtter og hjælper klubben og så også alle vi andre.
                          Last edited by Superior; i dag, 08:39.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men hvis det har været undervejs længe hvorfor har det så ikke været eksekveret tidligere?
                            Nu har TT misset en måneds opstart og det de har kunnet træne den sidste måned skal måske hældes ned af brættet og der skal startes forfra.

Jeg er ikke helt på hvad der er TT’s gameplan men passer den så ind i hvad OB gerne vil spillestilsmæssigt? A-Z har jo øvet sig på det OB gerne vil, har TT?

Håber satme ikke at det er et røgslør eller bliver undskyldning for manglende forstærkninger - TT kommer heller ikke til at levere top6 med denne trup.
                            Thomas Thomasberg blev jo først ledig 22. juni i år og jeg tænker ikke man har rakt ud til ham inden. Og hvis Thomasberg lige har skullet landet efter fyringen og Troels Bech skal have taget kontakt, så tænker jeg det tager lidt tid. Mon ikke gerne at OB ville have udskiftet tidligere? Jeg tænker ikke det her er noget man først har villet handle på nu efter sæsonstart.

OBs gameplan vil jeg ikke gøre mig klog på

Comment

Hvis det er sandt, at spillere har takket nej til OB, og at forlængelser ikke er lykkedes p.g.a.Zorniger, er det vel også på tide at sige tak for denne gang, og tak for det, som han trods alt er lykkedes med?

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                                Hvis det er sandt, at spillere har takket nej til OB, og at forlængelser ikke er lykkedes p.g.a.Zorniger, er det vel også på tide at sige tak for denne gang, og tak for det, som han trods alt er lykkedes med?
                                Normalt skal man passe på med at læse for meget mellem linjerne, men hvis man lige ser hvad Ejdum sagde (eller rettere ikke sagde) da han smuttede, så synes jeg det er ret klart:
                                "Jeg vil gerne sige tak til alle ungdomstrænere og mennesker der har hjulpet mig i min tid i OB, og også en stor tak til fansene der altid har haft min ryg, slutter han."
                                Det er næppe tilfældigt, at han vælger at fremhæve ungdomstrænerne kun.

Comment

Working...
                                X