Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Eller er 1., 2., 3. og 4. valget bare ikke muligt og så var han nr. 5 på listen over mulige venstrebenede CF’ere der var vurderet mulige at hente til OB.

Eller man har kalkuleret med en der kan dække flere pladser (vi har ingen backup på VB ud over vores primære HB) og nu mangler vi ikke desperat en i CF, hvilket alt andet lige må have presset prisen op på andre vi er interesserede i at hente da sælgerklubber godt kan se vores situation ..
    Hvad er det der får dig til at tro, at der er nogen som helst der presser prisen op på deres middelmådige spillere, fordi OB mangler spillere ?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Jeg tænker at det er en fin transfer med Ulrik Yttergård Jenssen.

Vi har med en spiller at gøre som kender ligaen og landet, har spillet over 300 kampe, venstrebenet, som til nøds kan spille venstre back.

Han siger i et interview med Rosenborg at hans styrker er en god venstrefod, han er rolig med bolden, og er i stand til at se fremad i banen for at finde ledige holdkammerater oppe foran. Derudover siger han at han er en ledertype ude på banen.

Hvis han har samme niveau som Bürgi, men uden at lave alle de personlige fejl, synes jeg det er en fin transfer, som gør at vores unge talenter stadig har en chance for at slå ham af på sigt. samtidig vil vi stadig have mulighed for at hente 1 til 2 ekstra til forsvaret alt efter om Askou bliver solgt eller ej. selv hvis vi senere henter 2 nye startende center forsvare vil jeg nok også heller have Ulrik Yttergård Jenssen som første indskrifter end Gomes eller Adam.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Hvad er det der får dig til at tro, at der er nogen som helst der presser prisen op på deres middelmådige spillere, fordi OB mangler spillere ?
        Kapitalisme … udbud og efterspørgsel.

Hvis efterspørgslen stiger gør prisen også.

OB mangler/efterspørger og skal hente .. det presser prisen op .. nu er presset ikke så stort, så synes efterspørgslen mindre og dermed presses prisen ikke op i samme niveau.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
          Jeg tænker at det er en fin transfer med Ulrik Yttergård Jenssen.

Vi har med en spiller at gøre som kender ligaen og landet, har spillet over 300 kampe, venstrebenet, som til nøds kan spille venstre back.

Han siger i et interview med Rosenborg at hans styrker er en god venstrefod, han er rolig med bolden, og er i stand til at se fremad i banen for at finde ledige holdkammerater oppe foran. Derudover siger han at han er en ledertype ude på banen.

Hvis han har samme niveau som Bürgi, men uden at lave alle de personlige fejl, synes jeg det er en fin transfer, som gør at vores unge talenter stadig har en chance for at slå ham af på sigt. samtidig vil vi stadig have mulighed for at hente 1 til 2 ekstra til forsvaret alt efter om Askou bliver solgt eller ej. selv hvis vi senere henter 2 nye startende center forsvare vil jeg nok også heller have Ulrik Yttergård Jenssen som første indskrifter end Gomes eller Adam.
          At han kender ikke ligaen og har spillet over 300 kampe er ikke altså en positiv ting i sig selv.

Når jeg i øvrigt har siddet til jobsamtaler nævner jeg også kun alle de ting jeg er gode til.

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Askou og Falk er tvivlsomme i forhold til skader.

Grot og WM er skadet. Bonde har været skadet i over et år og niveauet kendes ikke.

Meget er blevet skrevet om PT og Gomezs niveau.

Så er vi altså nede på 18-19 spillere.

Vi har i forvejen den mindste trup i hele Superligaen.
            Er de tvivlsomme? Jeg har været på 3 sider for skader, hvor én angiver at W. Martin er ude i måske 1 uge, men ingen andre skader angivet. Det er da muligt de alle tager fejl.

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

Er de tvivlsomme? Jeg har været på 3 sider for skader, hvor én angiver at W. Martin er ude i måske 1 uge, men ingen andre skader angivet. Det er da muligt de alle tager fejl.
              Hvad med at tjekke ob.dk https://ob.dk/nyheder/2026/juli/trup...or-saesonstart

Askou og Falk har været tvivlsomme hele ugen. Det har Fyens skrevet,

Comment

Har lige læst en beskrivelse af Yttergaard fra en Lillestrøm fan. Han er en fin spiller med en god afleveringsfod, men extrem langsom.

Forskellen mellem jogging og spurt, er han bider tænderne sammen i spurt.

Comment

Hvad med at tjekke ob.dk https://ob.dk/nyheder/2026/juli/trup...or-saesonstart

Askou og Falk har været tvivlsomme hele ugen. Det har Fyens skrevet,
                  Jfr. linket burde Grot jo være kommet retur. Det er 9 dage siden og både Yaya og Markus er blevet solgt så det er vel kun Martin der skriver noget om.

Hvad er sidste melding fra Fyens og har nogen været til træning i dag der kan sige noget?
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

At han kender ikke ligaen og har spillet over 300 kampe er ikke altså en positiv ting i sig selv.

Når jeg i øvrigt har siddet til jobsamtaler nævner jeg også kun alle de ting jeg er gode til.
                    Erfaring plejer da at tælle som noget godt?

Særligt, hvis jeg havde to år i et job og skulle præstere fra dag 1 (måske dag to her).

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

Ret beset var det største problem med Bürgy vel, at han faktisk ikke var ret god i afspillet, selvom det var det han var hentet til?
                      Det var da hans styrke? Hvorimod hans svaghed var at han slet ikke evnede at sætte sig igennem i duellerne
                      Last edited by Wessels er en mur; i dag, 16:01.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Jfr. linket burde Grot jo være kommet retur. Det er 9 dage siden og både Yaya og Markus er blevet solgt så det er vel kun Martin der skriver noget om.

Hvad er sidste melding fra Fyens og har nogen været til træning i dag der kan sige noget?
                        SFÅ har meldt usikkerhed hos både Askou og Falk

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Erfaring plejer da at tælle som noget godt?

Særligt, hvis jeg havde to år i et job og skulle præstere fra dag 1 (måske dag to her).
                          KEP havde +250 kampes erfaring - erfaring har kun relevans, hvis det nævnes hvor det er fra, om det er som starter og hvis spilleren ikke er på en nedadgående formkurve.

Comment

Men du har vel ligesom ham, præsteret noget siden du kom i betragtning til en jobsamtale, derefter har du jo også skulle bevise overfor nogle andre hvorfor du skulle have jobbet.

Det vi ikke ved endnu, er om han er tiltænkt som fast starter eller om han mere er tiltænkt som rotations spiller. Det bliver vi nok først klogere på når transfer vinduet lukker til september.

Men jeg ser det da som en god ting at han er venstrefodet, at han er god til at kigge fremad i banen og finde en Ganaus der løber på alt, og at han er en ledertype, som er nogle af de ting som Troels og Zorniger siger de mangler + at vi mangler en leder type efter Bjørn er stoppet, og kan han erstatte ham i omklædningsrummet, til træning, på bænken og/eller på banen så er det da win/win for OB.

Comment

KEP havde +250 kampes erfaring - erfaring har kun relevans, hvis det nævnes hvor det er fra, om det er som starter og hvis spilleren ikke er på en nedadgående formkurve.
                              Shit, du har en evne til at se alt, som et halvt fuldt glas vand

En forsvarsspiller omkring sin bedste fodboldalder, med erfaring fra klubber, som må anses bedre end OB og som kan gå ind fra kamp 1 uden at skulle vende sig til liga, klima og spillestil.
                              En spiller som beskrives, som rolig på bolden, har overblik og med en god afleveringsfodHvad forventer du mere?
                              Hurtighed i et midterforsvar er vel ikke et krav, hvis du har fodboldintelligens og kan læse spillet?

Jeg synes faktisk at dette lyder, som en rigtigt god transfer.

Men hvis man forventer en spiller fra midt-bund bundesliga, top/bund æresdivisionen, eller championsship, så kan jeg gå se at man bliver skuffet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg

Shit, du har en evne til at se alt, som et halvt fuldt glas vand

En forsvarsspiller omkring sin bedste fodboldalder, med erfaring fra klubber, som må anses bedre end OB og som kan gå ind fra kamp 1 uden at skulle vende sig til liga, klima og spillestil.
                                En spiller som beskrives, som rolig på bolden, har overblik og med en god afleveringsfodHvad forventer du mere?
                                Hurtighed i et midterforsvar er vel ikke et krav, hvis du har fodboldintelligens og kan læse spillet?

Jeg synes faktisk at dette lyder, som en rigtigt god transfer.

Men hvis man forventer en spiller fra midt-bund bundesliga, top/bund æresdivisionen, eller championsship, så kan jeg gå se at man bliver skuffet.
                                Burde vi egentlig ikke bare have strukket os for at beholde Bürgy, og undladt at købe Yttergaard så? Det var jo en mand i sin bedste fodboldalder, som kendte klubben, med en god afleveringsfod, og som havde erfaring fra bedre klubber end OB.

Comment

Working...
                                X