Oprindeligt indsendt af Kappen1975
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Intet du skriver er forkert, men det er jo OB selv der har formuleret, at man skal hente spillere der "også kan være med på næste niveau" og som helst skal være "skolet i spillestilen", og jeg kan bare slet ikke se, hvordan en 30 årig spiller fra midten af den norske række som er skolet i at spille Nordsjælland-fodbold overhovedet rimer på det. Hvis det er nogle andre ting der nu gør sig gældende, hvor det måske handler mere om at etablere sig omkring 7-9. pladsen og spille mere boldbesiddende og knap så direkte fodbold, så kan det da sagtens give mening, men så meld da det ud.Last edited by Sheed; i dag, 13:44.
- Likes 3
-
OB kan ikke vælge og vrage hvad angår spillere. Mindes Zorniger havde Benedikt Röcker i forsvaret, som han var svært begejstret for. Han var vidst heller ikke super hurtig
Måske skal folk screw down a little bit the expectations.. Tror han bliver solid med nogle hurtige folk omkring ham. Om det har været førstevalget, er svært at sige, men uanset hvad en forstærkning på en position, hvor vi ser ultra tynde ud.
- Likes 5
Comment
-
Du har fuldstændig ret. Er meget forundret over den handel. Han står jo for alt det vi skal væk fra, og er 100% sikker på han kun er hentet fordi han var billig og TB er gået i panik.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Intet du skriver er forkert, men det er jo OB selv der har formuleret, at man skal hente spillere der "også kan være med på næste niveau" og som helst skal være "skolet i spillestilen", og jeg kan bare slet ikke se, hvordan en 30 årig spiller fra midten af den norske række som er skolet i at spille Nordsjælland-fodbold overhovedet rimer på det. Hvis det er nogle andre ting der nu gør sig gældende, hvor det måske handler mere om at etablere sig omkring 7-9. pladsen og spille mere boldbesiddende og knap så direkte fodbold, så kan det da sagtens give mening, men så meld da det ud.
- Likes 1
Comment
-
Har kun et ord at sige til det.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Du har fuldstændig ret. Er meget forundret over den handel. Han står jo for alt det vi skal væk fra, og er 100% sikker på han kun er hentet fordi han var billig og TB er gået i panik.
Enig.
Panik transfer - uden tvivl.
- Likes 1
Comment
-
Jeg kan også sagtens se dine argumenter. Der er noget, som klinger hult ift. det man har meldt ud.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Intet du skriver er forkert, men det er jo OB selv der har formuleret, at man skal hente spillere der "også kan være med på næste niveau" og som helst skal være "skolet i spillestilen", og jeg kan bare slet ikke se, hvordan en 30 årig spiller fra midten af den norske række som er skolet i at spille Nordsjælland-fodbold overhovedet rimer på det. Hvis det er nogle andre ting der nu gør sig gældende, hvor det måske handler mere om at etablere sig omkring 7-9. pladsen og spille mere boldbesiddende og knap så direkte fodbold, så kan det da sagtens give mening, men så meld da det ud.
Men han har jo fra FCN erfaring med at stå højt på banen lign. det OB vil. Og så kender jeg ikke nok om spillestilen fra de andre steder.
Comment
-
Hvad jeg ved og hører - er at han er pisse langsom, nok omtrent lige så langsom som Kasper Larsen. Det rimer jo ikke ligefrem på Zorniger og højt pres.Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
Jeg kan også sagtens se dine argumenter. Der er noget, som klinger hult ift. det man har meldt ud.
Men han har jo fra FCN erfaring med at stå højt på banen lign. det OB vil. Og så kender jeg ikke nok om spillestilen fra de andre steder.
- Likes 1
Comment
-
Nej, men det gjorde Benedikt Röcker vel så heller ikke?Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Hvad jeg ved og hører - er at han er pisse langsom, nok omtrent lige så langsom som Kasper Larsen. Det rimer jo ikke ligefrem på Zorniger og højt pres.
Der er jo også noget spilforståelse osv., der spiller ind angående det.
Edit: Ser det mere som en realistisk og fornuftig handel taget vores kontekst in mente. Og dermed ikke en panik-transfer.
- Likes 3
Comment
-
Og vi skal nu vel også se at der mangler en cf mere, især hvis vi sælger Askou. Så vi er næppe færdig på den position. Hvis man ser Yttergård på niveau med Buergi og vi kan hente en fra en højere hylde senere i vinduet så er det vel o.k. og det hele bliver en opgraderingOprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlægOB kan ikke vælge og vrage hvad angår spillere. Mindes Zorniger havde Benedikt Röcker i forsvaret, som han var svært begejstret for. Han var vidst heller ikke super hurtig
Måske skal folk screw down a little bit the expectations.. Tror han bliver solid med nogle hurtige folk omkring ham. Om det har været førstevalget, er svært at sige, men uanset hvad en forstærkning på en position, hvor vi ser ultra tynde ud."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Ret beset var det største problem med Bürgy vel, at han faktisk ikke var ret god i afspillet, selvom det var det han var hentet til?Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
En 30-årig stopper med en god afleveringsfod, men som ikke er atletisk, og ikke er god duelspiller, synes jeg bare ikke var det vi stod og manglede. Det var jo de ting der gjorde at vi alle var tilfredse med at se Bürgy forlade klubben
- Likes 2
Comment
-
Eller er 1., 2., 3. og 4. valget bare ikke muligt og så var han nr. 5 på listen over mulige venstrebenede CF’ere der var vurderet mulige at hente til OB.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Har kun et ord at sige til det.
Enig.
Panik transfer - uden tvivl.
Eller man har kalkuleret med en der kan dække flere pladser (vi har ingen backup på VB ud over vores primære HB) og nu mangler vi ikke desperat en i CF, hvilket alt andet lige må have presset prisen op på andre vi er interesserede i at hente da sælgerklubber godt kan se vores situation .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 2
Comment
-
Jeg er langt henad vejen enig med dig. Det viser vel også bare mest af alt, at det er nemmere at sige man gerne vil hente de der bedre spillere, end at gøre det. Det må Troels nok også sande. Vi har tilsyneladende ikke mange penge at betale og vi har jo ikke rigtigt andre store trækplastre som faciliteter eller lignende.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
At hente en 30-årig norsk spiller fra en midterklub på en 2-årig kontrakt kan næppe have været førstevalget. Ser det klart som et tegn på, at de også kan se der skal ske noget nu. Så kan man kalde det panik. Men det er der jo nok også grader af. Ser det ikke som en katastrofe, men bestemt heller ikke som en spiller, der rykkere os meget tættere på top6.
Når det kommer til hans kompetencer ift. ser jeg også klare faresignaler i hans manglende fart. Men omvendt skal vores stoppere jo helst også være gode på bolden - og fysisk stærk. Jeg ser ikke en verden, hvor vi kan komme i nærheden af en spiller der har hele pakken, udefra. Man skal gå på kompromis med noget. I BIF havde Zorniger heller ikke ligefrem udelukkende hurtige stoppere.
Comment
-
Jeg kom egentlig for at brokke mig over manglende aktivitet i transfervinduet og en smal trup.
Jeg blev overrasket at holdet har 3 målmænd, 8 forsvarere (heraf en 17-årig og en 20-årig som ubeskrevne blade), 8 midtbanespillere inkl. Arp (heraf 2 ubeskrevne blade på hhv. 19 og 20), og 5 angribere inkl. Legolas. 24 spillere.
Hvis det er tanken at de unge, som ikke engang er meget unge efter fodboldforhold, også skal have spilletid, så ved jeg ikke om jeg er så bekymret alligevel. Det forhold, at flere spillere måske ikke er gode nok, kan så alligevel bekymre, men synes ikke katastrofalt. Medmindre vi skal have top 6, naturligvis
- Likes 1
Comment
-
Lige nøjagtig.. Der skal nok komme mere ind til forsvaretOprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Og vi skal nu vel også se at der mangler en cf mere, især hvis vi sælger Askou. Så vi er næppe færdig på den position. Hvis man ser Yttergård på niveau med Buergi og vi kan hente en fra en højere hylde senere i vinduet så er det vel o.k. og det hele bliver en opgradering
Comment
-
Askou og Falk er tvivlsomme i forhold til skader.Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægJeg kom egentlig for at brokke mig over manglende aktivitet i transfervinduet og en smal trup.
Jeg blev overrasket at holdet har 3 målmænd, 8 forsvarere (heraf en 17-årig og en 20-årig som ubeskrevne blade), 8 midtbanespillere inkl. Arp (heraf 2 ubeskrevne blade på hhv. 19 og 20), og 5 angribere inkl. Legolas. 24 spillere.
Hvis det er tanken at de unge, som ikke engang er meget unge efter fodboldforhold, også skal have spilletid, så ved jeg ikke om jeg er så bekymret alligevel. Det forhold, at flere spillere måske ikke er gode nok, kan så alligevel bekymre, men synes ikke katastrofalt. Medmindre vi skal have top 6, naturligvis
Grot og WM er skadet. Bonde har været skadet i over et år og niveauet kendes ikke.
Meget er blevet skrevet om PT og Gomezs niveau.
Så er vi altså nede på 18-19 spillere.
Vi har i forvejen den mindste trup i hele Superligaen.
- Likes 1
Comment
-
Dertil flere unge spillere der er stort set uprøvede på dette niveau …Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Askou og Falk er tvivlsomme i forhold til skader.
Grot og WM er skadet. Bonde har været skadet i over et år og niveauet kendes ikke.
Meget er blevet skrevet om PT og Gomezs niveau.
Så er vi altså nede på 18-19 spillere.
Vi har i forvejen den mindste trup i hele Superligaen."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
Comment