Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
De må selv vurderer hvordan de gør det.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Ja, tror det ville være bedre, at sætte kravet til transferindtægt ned, så vi undgår en situation, hvor vi er "tvunget" til at sælge Ejdum til en direkte konkurrent (for at nå målet). De klubber, som får de rigtige høje beløb for deres talenter, har netop formodet at holde på dem til de har spillet 100-150 kampe på højeste niveau.
Så må EA sætte større krav til den kommercielle afdeling om at skaffe større/flere sponsorater. En stigning på 10 millioner de kommende fem år er decideret uambitiøst og matcher ikke kravene til den sportslige del af klubben.
Jeg kan bare ikke forstå hvordan man har samme budget som 3-4 år siden med de salg vi laver. Året inden vi rykkede ned havde vi også et heftigt budget.
Eller sagt på en anden måde sagt vil jeg bare gerne vide hvor de mange ekstra millioner ryger hen.
Hvis man sagde at ekstra gik til akademiet og faciliteter ville jeg have en større forståelse. End bare lige en henkastet bemærkning i en podcast
Ved godt de lige har meldt ud at akademi budgettet stiger i stedet for superliga holdet. Men det er jo få millioner
Comment
-
Hmmm. Jeg syntes bare at kunne huske nogle andre tal. Altså 50-60 mill i mange år.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Budgettet i 22/23 var lidt over 40 millioner. Det er 50% højere i dag. Det er allerede de første 20 millioner. Og hvis det så også gerne skulle vokse.....
Har du et link på det?
Comment
-
jeg tror ikke vi er tvunget - det er jo en målsætning der er elastisk.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Ja, tror det ville være bedre, at sætte kravet til transferindtægt ned, så vi undgår en situation, hvor vi er "tvunget" til at sælge Ejdum til en direkte konkurrent (for at nå målet). De klubber, som får de rigtige høje beløb for deres talenter, har netop formodet at holde på dem til de har spillet 100-150 kampe på højeste niveau og derefter skyde dem afsted til en udenlandsk liga.
Så må EA sætte større krav til den kommercielle afdeling om at skaffe større/flere sponsorater. En stigning på 10 millioner de kommende fem år er decideret uambitiøst og matcher ikke kravene til den sportslige del af klubben.
Kan jo også tænkes at det er spilleren der har et stort ønske om at komme videre (syntes jeg der er noget der tyder på) og så er Brøndbys bud åbenbart markant bedre (eller det eneste) der er på Ejdum...
Stigning i sponsor indtægter kommer med placeringer, resultater og bare generel udmeldinger...man skal sgu turde drømme lidt hvis man skal sælge de sponsorater lidt dyrere, og det er Troels altså ikke ret god til. Han skynder sig at mane alle forventninger ned under jorden igen.
Comment
-
jeg tror virkeligt det skal ses over en længere periode. Troels får ikke bare et større budget fordi han har levet op til forventningerne et år.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det er jo det jeg mener. For 3 år siden hed det 1 mill euro. Nu hedder det 5 mill euro
Hvor går de ekstra 30 mill hen?
Der har været røde tal på bundlinjen - har man haft noget gæld der skulle betales af?
Tænker heller ikke de er i nærheden af at være "færdige" med at udbedre faciliteterne.
Comment
-
enig - nu har man meldt ud, hvad alle godt viste skulle være min. målsætningen med den investering man lavede sidste sommer, nu skal den bakkes op. Profiler bliver solgt (træls det er til en dansk klub) men salget af Ejdum er jo som sådan ikke overraskende...men man skal simpelthen se at få fingeren ud nu.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægI guder hvor jeg ikke gider glo på Ejdum i BIF og i guder hvor er jeg træt af moderne fodbold. Sælg til udlandet hvis det er!
Det er åbenbart gamet, og så håber jeg godt nok, at vi henter noget gedigent ind. Ellers giver projekt-AZ ingen mening.
Comment
-
Krydser fingre for det. For ligesom at gøre klart, at OB mener det seriøst med top 6. Bør der jo stå en erstatning klar for Ejdum, mandag morgen. Længere er den ikke.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Så lykkedes det BIF at få den lidt ned. Så må vi håbe at klausulerne er blevet noget størreOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 2
Comment
-
https://steenhouman.com/2022/02/23/f...i-superligaen/Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Hmmm. Jeg syntes bare at kunne huske nogle andre tal. Altså 50-60 mill i mange år.
Har du et link på det?
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rste-budgetter
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Som jeg forstår det + klausuler og videresalg. Hvor store ved jeg ikkeOprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
De skriver ikke noget med klausuler, håber godt nok at vi både har fået klausuler og videresalg med i salget
Men mon ikke det er op til 4 mill euro i klausuler og 10% i videresalg
- Likes 1
Comment
-
Der står så 46Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Og vores nuværende kan sagtens være 58..
Så tror ikke det er 20. Nok nærmere 10 mill ekstra på 4 år hvor man har solgt for 200 mill+
Jeg anklager ikke nogen for noget. Kunne bare godt tænke mig klarhed og måske lidt tydligere udmeldinger om hvor pengene prioriteres
Comment
-
Det kan også sagtens være over 60.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Der står så 46
Så tror ikke det er 20. Nok nærmere 10 mill ekstra på 4 år hvor man har solgt for 200 mill+
Jeg anklager ikke nogen for noget. Kunne bare godt tænke mig klarhed og måske lidt tydligere udmeldinger om hvor pengene prioriteres
Men om det er 12, 15 eller 18+, så giver det jo samme mening. Man bruger flere penge og der er udsigt til at skal bruge endnu flere.
Ganaus, Arp, Draogo, etc. skal allesammen have mere i løn i næste kontrakt, kommende spillere bliver dyrere. De penge skal ikke først til at hentes ind på samme tidspunkt som forlængelserne skal ske. Den slags har vi bøvlet alt for meget med. Det er vi ved at gøre op med nu.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
BW forlod klubben med sorte tal ifølge NT, så udgifterne til et eller andet er øgede markant.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg tror virkeligt det skal ses over en længere periode. Troels får ikke bare et større budget fordi han har levet op til forventningerne et år.
Der har været røde tal på bundlinjen - har man haft noget gæld der skulle betales af?
Tænker heller ikke de er i nærheden af at være "færdige" med at udbedre faciliteterne.
- Likes 2
Comment
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tter-i-2025-26Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Der står så 46
Comment
Comment