Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Vi har fået ca 1 mill for ham
    De kunne ikke blive enige omkring forlængelse pga penge. Han ville tjene mere
    Man kunne så have beholdt ham men ønskede ikke en sur spiller der daler i niveau
    vel meget rimeligt at forvente at stige i løn - var han ikke stadig på en billig akademi kontrakt?

Uanset - fint at sende ham videre, der er helt sikkert noget der, en fysisk pakke, noget fart men også tydelige mangler.

Største problem ved salget er som med de andre - det der mangler at komme ind i stedet.

Comment

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
      Selv hvis der kommer 1 spiller så vil presset og forventningerne være tårnhøje fordi TB har sjoflet så meget væk
      altså 1 er jo på ingen måde nok - men tænker du mener ifht kampen fredag? Jeg kan ikke se en spiller der kommer ind SÅ sent få nogen stor rolle i åbningskampen. De signings der laves nu skal være med henblik på at få dem klar til runde 2.

Så tænker der skal stå et par stykker klar indenfor de nærmeste par dage. så har de en uges tid til at komme ind på holdet.

Men altså med den fart man har på i OB, så tror jeg ærlig talt mindre og mindre på det.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

vel meget rimeligt at forvente at stige i løn - var han ikke stadig på en billig akademi kontrakt?

Uanset - fint at sende ham videre, der er helt sikkert noget der, en fysisk pakke, noget fart men også tydelige mangler.

Største problem ved salget er som med de andre - det der mangler at komme ind i stedet.
        Tror den blev justeret på et tidspunkt.
        Men han har sikkert ikke fået meget mere, end en rigtig god håndværker løn og har nok bedt om 2-3 gange mere end det

Comment

Man kunne så have beholdt ham men ønskede ikke en sur spiller der daler i niveau
          Han ville have landsholdsudtagelser og kommende kontrakter at spille for.
          Kan ikke se vi I vores situation skulle lade ham gå for peanuts og uden erstatning.
          Det er professionel fodbold ikke?

Comment

Lønkroner:

Ud:
            Paulsen, Bürgy, Yaya, Ejdum, Owusu, Grubbe, Abrahamsen, Trybull, Sander og vel og Hansborg har forladt lønningslisten i 2026. Jenner udligner sig selv
            Gæt: 750.000-800.000kr

Ind: Keskinen, Therkildsen og Amrami
            Gæt: 275.000-300.000kr

Så der er vel ca 500.000 tilbage at give lønninger. Ikke vildt tunge løn poster der ryger ud. Man havde vel håbet på at sælge Grot som også kunne give luft. Men det sker ikke
            Så det er jo ikke fordi der er plads til at hente 2-3 af Falks kaliber

Comment

Lønkroner:

Ud:
              Paulsen, Bürgy, Yaya, Ejdum, Owusu, Grubbe, Abrahamsen, Trybull, Sander og vel og Hansborg har forladt lønningslisten i 2026. Jenner udligner sig selv
              Gæt: 750.000-800.000kr

Ind: Keskinen, Therkildsen og Amrami
              Gæt: 275.000-300.000kr

Så der er vel ca 500.000 tilbage at give lønninger. Ikke vildt tunge løn poster der ryger ud. Man havde vel håbet på at sælge Grot som også kunne give luft. Men det sker ikke
              Så det er jo ikke fordi der er plads til at hente 2-3 af Falks kaliber
              hvorfor ikke? Han kan vel stadig sælges senere i vinduet - hvis ellers han er skadesfri.

Men tænker de skal starte med at få nogle folk ind af døren før man sælger mere ud.

Comment

Tror den blev justeret på et tidspunkt.
                Men han har sikkert ikke fået meget mere, end en rigtig god håndværker løn og har nok bedt om 2-3 gange mere end det
                X3 vil jeg mene er for meget. Men skulle man have holdt på ham så ville en fordobling være inden for rimelighedens grænser, ung landsholdsspiller med stort potentiale.

Nu har man så fået ryddet godt op i forsvaret - det er kritsik lige nu, men giver jo også muligheder hvis ellers de kan finde de rette spillere. BP var jo ikke god nok længere som starter, det var Bürgy heller ikke - til det Zorniger forsøger på, samme med Yaya. Lykkedes man med to top kvalitet (efter OB standard) forsvarsspillere så er det også noget der kan rykke holdet. Og så med Gomez og Amrani som backups, når Askou også sælges.

Comment

Uforløst talent men nok ikke der vi kigger mest .. https://www.transfermarkt.com/pierre...spieler/652803
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

hvorfor ikke? Han kan vel stadig sælges senere i vinduet - hvis ellers han er skadesfri.

Men tænker de skal starte med at få nogle folk ind af døren før man sælger mere ud.
                    Leif melder at han er ude måneder. Så det tvivler jeg stærkt på

Comment

Venstrebenet transferfri stopper .. https://www.transfermarkt.com/seydou...pieler/1106982
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Vi kunne også… have betalt ham mere…

Han kom jo fra en temmelig billig kontrakt, og med spilletid i 27 kampe og en ret unik fysisk pakke, så forstår jeg - uden at kende detaljerne - godt Bojang.

Og ellers kan man jo - ud fra begrebet om rettidig omhu - blive nødt til at holde på en spiller eller tre, fordi truppen simpelthen ikke kan bære andet.

Den måde vi har grebet det her vindue an på, hvor vi har solgt spillere for et godt ord på positioner, hvor vi er sårbare, det er det mindst bæredygtige, jeg nogensinde har oplevet.

Det midterforsvar, vi stiller på fredag, det er et af de dårligste i nyere OB-tid, og hvis én af dem skulle få en skade, så har vi kun u-spillere at sætte ind.

Det er absurd teater, og jeg synes faktisk, det er pinligt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Vi kunne også… have betalt ham mere…

Han kom jo fra en temmelig billig kontrakt, og med spilletid i 27 kampe og en ret unik fysisk pakke, så forstår jeg - uden at kende detaljerne - godt Bojang.

Og ellers kan man jo - ud fra begrebet om rettidig omhu - blive nødt til at holde på en spiller eller tre, fordi truppen simpelthen ikke kan bære andet.

Den måde vi har grebet det her vindue an på, hvor vi har solgt spillere for et godt ord på positioner, hvor vi er sårbare, det er det mindst bæredygtige, jeg nogensinde har oplevet.

Det midterforsvar, vi stiller på fredag, det er et af de dårligste i nyere OB-tid, og hvis én af dem skulle få en skade, så har vi kun u-spillere at sætte ind.

Det er absurd teater, og jeg synes faktisk, det er pinligt.
                          Betale mere i løn? Er du vanvittig. TB mener helt sikkert 1 kr sparet er 1 kr tjent.
                          Føler tiden er ved at løbe fra ham, da det virker til han lever i fortiden.
                          Vi er på ingen måde lønførende mere. Tværtimod.

Tror helt sikkert også det er derfor vi står med en trup der er mangelfuld.
                          Pinligt der ikke er hentet mindst 1 forsvarsspiller ind.

Comment

Leif melder at han er ude måneder. Så det tvivler jeg stærkt på
                            ok - det var jeg ikke klar over, nej så bliver han jo som min. til januar.

Kæft vi pludselig er ramt hårdt af skader...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Betale mere i løn? Er du vanvittig. TB mener helt sikkert 1 kr sparet er 1 kr tjent.
                              Føler tiden er ved at løbe fra ham, da det virker til han lever i fortiden.
                              Vi er på ingen måde lønførende mere. Tværtimod.

Tror helt sikkert også det er derfor vi står med en trup der er mangelfuld.
                              Pinligt der ikke er hentet mindst 1 forsvarsspiller ind.
                              Du siger 1kr sparet er en 1kr tjent… Det kunne også vendes om til at 1 krone sparet er 1 krone mere til andre forstærkninger

Kunne det tænkes at man vurderede at han ikke var det værd og kan få meget højere kvalitet for de samme penge?

Kunne det være at Owusu skulle have så høj løn at hvis man skulle forlænge med ham ville det betyde at man skulle en forsvarsspiller i Hillerød i stedet for fx Maxsø?

Jeg syntes sgu også det er noget lort hvor vi står.
                              Men chancen for at vi står med 1p efter fredag og 10 dage mere til at handle en enkelt, imens man får Falk,Anssi og Julius klar er bestemt heller ikke umuligt

Comment

Working...
                              X