Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Slet ikke kvalitet nok, vi skal satme have en general på plads hurtigst muligt - men alt andet er ikke noget som brænder påOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det skal der jo næsten gøre. Ellers er det jo at skyde sig selv i foden ift at få en god start. Vores defensiv har ikke superliga klasse pt
Comment
-
Hvad er det de har gjort?Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægTænk sig lige hvis der kommer en forsvarsspiller her en af de næste par dage, og det er en spiller af en hvis kvalitet. Så har Troels og co, gjort det igen
Siger ikke jeg har prøvet at forsvare, det de har gjort, mennnnn
- Likes 1
Comment
-
En ny cf`er og en vb er kritisk i mine øjne for at opnå vores ambitioner. Mens en midtbane spiller kun er kritisk hvis Falk eller Anssi ikke bliver klar. Men de må da gerne skynde sig alligevelOprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Slet ikke kvalitet nok, vi skal satme have en general på plads hurtigst muligt - men alt andet er ikke noget som brænder på
- Likes 1
Comment
-
I mine øjne, kan Adam godt spille første kamp i Viborg, hvis ikke man lander en venstre back - det er mere det jeg mener med brænder på, hvor jeg mener en ny forsvarsgeneral er tæt på livsvigtig.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
En ny cf`er og en vb er kritisk i mine øjne for at opnå vores ambitioner. Mens en midtbane spiller kun er kritisk hvis Falk eller Anssi ikke bliver klar. Men de må da gerne skynde sig alligevel
Jeg vil være meget bekymret hvis vi stod med ingen nye forsvarsspillere inden Viborg kampen.
Comment
-
Hvis JBA ryger, så skal vi jo have 2 til midterforsvaret, og så vil jeg hellere undvære en VB, da det næppe er gangbart at spille 3 nye ind (eller købe 3 nye).Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
En ny cf`er og en vb er kritisk i mine øjne for at opnå vores ambitioner. Mens en midtbane spiller kun er kritisk hvis Falk eller Anssi ikke bliver klar. Men de må da gerne skynde sig alligevel
Comment
-
Det vil jeg så ikke have det godt med….. Så tænker jeg at Gomez eller Bojang spiller i stedetOprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
I mine øjne, kan Adam godt spille første kamp i Viborg, hvis ikke man lander en venstre back - det er mere det jeg mener med brænder på, hvor jeg mener en ny forsvarsgeneral er tæt på livsvigtig.
Jeg vil være meget bekymret hvis vi stod med ingen nye forsvarsspillere inden Viborg kampen.
Comment
-
Jeg ved det. Men hvis vi henter en cf nu kan vi jo godt vente med den næste, til vi ved hvad der sker med Askou.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Hvis JBA ryger, så skal vi jo have 2 til midterforsvaret, og så vil jeg hellere undvære en VB, da det næppe er gangbart at spille 3 nye ind (eller købe 3 nye).
Men en stærk VB vil virkelig være godt for vores hold
Comment
-
Meetoo .. specielt Ouedraogo er min favorit ;)Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSuper stærkt arbejde! Glæder mig til at se ham i aktion.
Og så har jeg altså er forkærlighed for navne der ligger godt i munden
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Sikker ikke let for trænerteamet at vente langt for transfers hvad er problematisk i forberedelsen, men den kvalitet TB lykkes at hente ind er Klasse."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
Comment