Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Tænk sig lige hvis der kommer en forsvarsspiller her en af de næste par dage, og det er en spiller af en hvis kvalitet. Så har Troels og co, gjort det igen

Siger ikke jeg har prøvet at forsvare, det de har gjort, mennnnn
    Det skal der jo næsten gøre. Ellers er det jo at skyde sig selv i foden ift at få en god start. Vores defensiv har ikke superliga klasse pt

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det skal der jo næsten gøre. Ellers er det jo at skyde sig selv i foden ift at få en god start. Vores defensiv har ikke superliga klasse pt
      Slet ikke kvalitet nok, vi skal satme have en general på plads hurtigst muligt - men alt andet er ikke noget som brænder på

Comment

Tænk sig lige hvis der kommer en forsvarsspiller her en af de næste par dage, og det er en spiller af en hvis kvalitet. Så har Troels og co, gjort det igen

Siger ikke jeg har prøvet at forsvare, det de har gjort, mennnnn
        Hvad er det de har gjort?

Comment

Har lige snakket med en der mener amerikaneren er Erik. Vil lige sige det på ingen måde er et rygte. Bare en skør mand der har fået en ferie bajer.

Comment

Slet ikke kvalitet nok, vi skal satme have en general på plads hurtigst muligt - men alt andet er ikke noget som brænder på
            En ny cf`er og en vb er kritisk i mine øjne for at opnå vores ambitioner. Mens en midtbane spiller kun er kritisk hvis Falk eller Anssi ikke bliver klar. Men de må da gerne skynde sig alligevel

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Har lige snakket med en der mener amerikaneren er Erik. Vil lige sige det på ingen måde er et rygte. Bare en skør mand der har fået en ferie bajer.
              Og har den skøre mand, så nogen vandrører der er utætte, eller bare en tro?

Comment

En ny cf`er og en vb er kritisk i mine øjne for at opnå vores ambitioner. Mens en midtbane spiller kun er kritisk hvis Falk eller Anssi ikke bliver klar. Men de må da gerne skynde sig alligevel
                I mine øjne, kan Adam godt spille første kamp i Viborg, hvis ikke man lander en venstre back - det er mere det jeg mener med brænder på, hvor jeg mener en ny forsvarsgeneral er tæt på livsvigtig.

Jeg vil være meget bekymret hvis vi stod med ingen nye forsvarsspillere inden Viborg kampen.

Comment

Hvis JBA ryger, så skal vi jo have 2 til midterforsvaret, og så vil jeg hellere undvære en VB, da det næppe er gangbart at spille 3 nye ind (eller købe 3 nye).

Comment

I mine øjne, kan Adam godt spille første kamp i Viborg, hvis ikke man lander en venstre back - det er mere det jeg mener med brænder på, hvor jeg mener en ny forsvarsgeneral er tæt på livsvigtig.

Jeg vil være meget bekymret hvis vi stod med ingen nye forsvarsspillere inden Viborg kampen.
                    Det vil jeg så ikke have det godt med….. Så tænker jeg at Gomez eller Bojang spiller i stedet

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Hvis JBA ryger, så skal vi jo have 2 til midterforsvaret, og så vil jeg hellere undvære en VB, da det næppe er gangbart at spille 3 nye ind (eller købe 3 nye).
                      Jeg ved det. Men hvis vi henter en cf nu kan vi jo godt vente med den næste, til vi ved hvad der sker med Askou.
                      Men en stærk VB vil virkelig være godt for vores hold

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Super stærkt arbejde! Glæder mig til at se ham i aktion.

Og så har jeg altså er forkærlighed for navne der ligger godt i munden
                        Meetoo .. specielt Ouedraogo er min favorit ;)

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Sikker ikke let for trænerteamet at vente langt for transfers hvad er problematisk i forberedelsen, men den kvalitet TB lykkes at hente ind er Klasse.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Dokument afslørede Topi handel før tid

https://campo.dk/2026/07/10/ups-doku...liga-transfer/

Comment

Working...
                            X