Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Garanteret til midtforsvaret så man kan gå igang med at sælge Julius også
    Det var en dårlig joke men det ville være typisk ob at hente en spiller til en plads hvor vi er mindst presset lige nu

Comment

Jeg syntes det er fint hvis han kommer afsted hvis vi kan få omkring 3/4-1 mill euro for ham. Han forlænger helt sikkert ikke igen og man har ikke lyst til at se ham bryde igennem i en anden klub i superligaen. Så vi må håbe at de har lidt tålmodighed så vi kan finde en afløser og få ham afsted.
      Men der SKAL 1 ind først. Ellers er det en falliterklæring. Grot ser vi nok heller ikke mere
      Tænker du alligevel vi kan få €1mio for Jenner? Et salg af han er en no brainer, hvis man kan få det beløb imo, også selvom jeg anerkender hans talent

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jeg siger heller ikke, at det er i orden man IKKE har erstatninger på plads, men altås - jeg vil sku langt hellere have en rigtig god spiller, frem for en god spiller, og langt hellere end mere sexet spiller, end dengang vi hentede Mathias Thrane, eller Rasmus Jonsson.

Jeg prøver ikke at forsvare dem, men mere dele min holdning om, at Troels og de andre har ramt 4-5 rigtige de forrige vinduer. Hvis de rigtige rammer inden for et par uger - så ser det jo godt ud.
        Du kan slet ikke se fordelen i at nye spillere deltager i træningslejr, og træningskampe ? Fremfor at skulle spilles ind, når turneringen er i gang. Det er ikke os fans, der har meldt top 6 målsætningen ud. Det er Klubbens øverste ledelse. Og det bliver de holdt op på. Krydser fingre for at vi undgår skader i morgen, så vi er nede på under 15 kampklare spillere.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Det var en dårlig joke men det ville være typisk ob at hente en spiller til en plads hvor vi er mindst presset lige nu
          Nogle gange må man selvfølgelig også tage dem ind som markedet tillader. Men midtbanen er også meget presset syntes jeg..
          Men håber mest på en venstre benet forsvarsspiller. Og hvis han kan spille en god back ville det være helt perfekt

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Du kan slet ikke se fordelen i at nye spillere deltager i træningslejr, og træningskampe ? Fremfor at skulle spilles ind, når turneringen er i gang. Det er ikke os fans, der har meldt top 6 målsætningen ud. Det er Klubbens øverste ledelse. Og det bliver de holdt op på. Krydser fingre for at vi undgår skader i morgen, så vi er nede på under 15 kampklare spillere.
            Jo jo er helt enig, jo før jo bedre. Men spillerne skal satme også have en hvis kvalitet.

Jeg gider ikke have Bjørn W tilstande, hvor der bliver hentet i alle verdens hjørner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Tænker du alligevel vi kan få €1mio for Jenner? Et salg af han er en no brainer, hvis man kan få det beløb imo, også selvom jeg anerkender hans talent
              Hmmm. Tja. Kan godt være at jeg skyder lidt for højt. Men hvis vi ikke er i det lag, syntes jeg vi skal lade ham blive og spille i de første kampe og se hvad der sker. Han kan vel næsten kun blive mere værd. Så kan han ryge sidst i vinduet

Comment

Jo jo er helt enig, jo før jo bedre. Men spillerne skal satme også have en hvis kvalitet.

Jeg gider ikke have Bjørn W tilstande, hvor der bliver hentet i alle verdens hjørner.
                Ingen savner gøglerens cirkus, men man kan ikke melde top-6 ud som ambition for herefter at sælge to starterne - den ene endda et stort talent - og nu være nede på 15 kampklare spillere, hvor man tæller en spiller fra u-17 med, 2 uger inden sæsonstart, og så blive taget alvorligt.

OBs ledelse ævler bare :)

Comment

Undskyld mig - men hvad har gjort at stemningen, er så meget mere panisk end sidste år, efter Vejle kampen fx?

Vi står da med en bedre trup, over all - selvom den er mega smal, men det var den jo også dengang?

Ja… Ja.. Ja… Så har vi sagt farvel til Owusu, Burgy & Ejdum, men vi har lige nu erstatninger på alle pladser. Så kan man diskutere om det LIGENU er Top6 niveau.

Men jeg kan ikke se et eneste scenarie, hvor vi ikke henter en-to midtforsvar, og noget længere fremme på banen.

Måske er jeg lige nu for positiv, men igen - jeg vil langt hellere stå i den situation vi står i lige nu, end den vi stod i sidste år.

Kan heller ikke se et scenarie, hvor vi ikke har hentet en forsvarsspiller inden Viborg kampen, og Anssi er da en fuldgod erstatning for Ejdum, og så er Bonde klar på bænken, til at hjælpe.

Så medmindre vi sælger flere inden sæsonstart, så vil jeg godt kunne se denne trup lave et resultat i Viborg, HVIS vi får styrket forsvaret først.

Og ja. Jeg ved godt, de i år har været ude at sige vi har en målsætning om Top 6, og den ideelle verden, havde truppen på
                  plads nu, men sådan er fodbold ikke, og det er jo sådan set kun de helt store klubber der har hentet nogen nævneværdigt.

Randers har hentet en angriber. Silkeborg? Ingenting. Viborg? Ingenting. Sønderjyske? Ingenting.

Og nej nej nej - jeg ved godt de heller ikke har sagt farvel til 1/3 af truppen..

Jeg skal nok prøve at tage mine optimistiske briller af, hvis det er
                  Der bliver bliver jo trukket stor veksler på tålmodighed og optimisme når alle OBs udsagn om top6 placering og sene handler er ofte et udtryk for manglende eller ikke rettidigt hjemmearbejde. Normalt har jeg "de pragmatiske briller på" men jeg synes godt nok at når AZ ikke kan råde over en tilnærmelsesvis fuldtallig trup til en træningslejr så er vi på spor hvor klubben ikke er tjent med det.

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

det kan godt være de bliver det, men det kommer ikke til at betyde en hujende fis, allerhøjst et trænerskifte og måske ryger ordspillemanden med i værste fald, så finder onkel Niels nogen nye typer der træder ind i OB, der kommer nogle nye floskler og så kører karussellen en tur igen…..sorry ved godt jeg er ekstrem negativ men de sidste 15 års ørkenvandring har lige tagetbtoppen af begejstringen
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                    2025 stadig med armene over kors

Comment

Garanteret til midtforsvaret så man kan gå igang med at sælge Julius også
                      Det kunne også være til angrebet

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Det kunne også være til angrebet
                        Muligt. Ved du noget?

Comment

Muligt. Ved du noget?
                          Så meget snak der har været om Topi Keskinen er det ikke helt utænkeligt/utopi (pun intended), at de kigger efter noget til angrebet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Så meget snak der har været om Topi Keskinen er det ikke helt utænkeligt/utopi (pun intended), at de kigger efter noget til angrebet.
                            Korrekt. De har jo lovet at den skulle have et nøk op i denne sæson. Så alle kæder i marken skulle forstærkes

Comment

Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                              https://sport.tv2.dk/live/fodbold/20...1-19d734251948

Markus Jensen er i søgelyset hos den portugisiske klub CD National
                              Spændende klub/liga. Dejligt sted, men håber ikke at han lider af flyskræk, da udekampene kræver en del rejsetid. En af CR7s ungdomsklubber og spækket med brasilianske spillere i truppen.

Comment

Korrekt. De har jo lovet at den skulle have et nøk op i denne sæson. Så alle kæder i marken skulle forstærkes
                                Var nøkket ikke mere møntet på, at spillerne fra sidste sommervindue nu er spillet sammen og man derfor forventer at det i sig selv forstærker holdet ?

Comment

Working...
                                X