Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Slotsager er efter min mening ikke en løsning på vores forsvarsudfordringer - han er højrebenet og ikke specielt hurtig. Dertil kommer at det efterhånden er længe siden han har spillet fast - hvordan har det påvirket hans udvikling. Han er en dejlig dreng og fynbo - men at bringe ham ind nu kræver efter min opfattelse at vi køber en erfaren venstrebenet leder af det centrale forsvar, så kan Slotsager fint spille den højre.
    Jeg har hørt sfå special - med TB interview - det er ikke meget Martin tør udfordre - som vanligt ligger de fladt på maven for TB. Han nævner Bonde og WM som mulige afløsere for Ejdum og påpeger iøvrigt at transfervinduet er langt og at han arbejder hver dag....der skal være sammenhæng i økonomien osv.
    Tynde svar i en podcast som ikke stiller kritiske spørgsmål til ham. Vi blev ikke meget klogere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
      Slotsager er efter min mening ikke en løsning på vores forsvarsudfordringer - han er højrebenet og ikke specielt hurtig. Dertil kommer at det efterhånden er længe siden han har spillet fast - hvordan har det påvirket hans udvikling. Han er en dejlig dreng og fynbo - men at bringe ham ind nu kræver efter min opfattelse at vi køber en erfaren venstrebenet leder af det centrale forsvar, så kan Slotsager fint spille den højre.
      Jeg har hørt sfå special - med TB interview - det er ikke meget Martin tør udfordre - som vanligt ligger de fladt på maven for TB. Han nævner Bonde og WM som mulige afløsere for Ejdum og påpeger iøvrigt at transfervinduet er langt og at han arbejder hver dag....der skal være sammenhæng i økonomien osv.
      Tynde svar i en podcast som ikke stiller kritiske spørgsmål til ham. Vi blev ikke meget klogere.
      Meget enig.
      Syntes også det var en tynd kop the det interview igår med tanke på den situation vi står i efterhånden

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Meget enig.
        Syntes også det var en tynd kop the det interview igår med tanke på den situation vi står i efterhånden
        Martin Davidsen tør jo ikke være kritisk. seriøst alt hvad han laver med Troels er så meget rygklapperi.

Comment

Jeg er enig i, at det kunne være rart med noget modspil til Troels.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
            Tør OB signe med Slots??? Man risikerer at gå tilbage til en fuser

Uenig - det er ikke OB's pligt at informere fans løbende om kommende transfers, det vil faktisk være decideret dumt og en strategisk brøler

Men det er da ærgerligt at vi ikke længere kan følge med som i de (gode???) gamle dage

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Martin Davidsen tør jo ikke være kritisk. seriøst alt hvad han laver med Troels er så meget rygklapperi.
              Alt med måde jo. Tænker der må være et niveau mellem det i går og Copenhagen Sundays

Comment

Man skal tænke på de budskaber man sender som klub, og jeg synes Ejdum-salget er et forvirrende budskab. Man udtaler en ambition om top 6, og samtidig siger man farvel til tre stamspillere herunder en 21-årig central midt som sælges til en konkurrent om pladsen i top 6. Så medmindre man sigter virkelig højt i transfermarkedet, kan jeg ikke se, hvordan det hænger sammen. Især med tanke på Troels' budskaber i SFÅ Special, hvor han mener, at en skadet William Martin og en tilbagevendt Jakob Bonde som erstatning for Ejdum måske skulle kunne løfte OB yderligere - det hænger ikke sammen.

Jeg er samtidig rørende enig med Ohm i, at OB's akademi er da ikke sat i verden for at forstærke Brøndby? Det er et virkelig underligt budskab, at det er den forklaring Troels Bech bruger i pressemeddelelsen. I så fald er der noget identitetsarbejde, der er gået skævt imo.​

Comment

Meget enig.
                  Troels er jo altid bla bla bla bla bla.

Ham får man ikke noget fornuftigt ud af.

Og Martin stiller aldrig et pågående spørgsmål, han virker som en stor undskyldning.
                  Det havde nu i dette tilfælde ikke ændret noget, for han havde ikke fået noget brugbart svar.

Vi skal selvfølgelig nok få noget ind meget snart. Og selvfølgelig er vi alle utålmodige, for der er godt nok mange lektier for.

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Nej.

AGF har brugt 10 år med en fokuseret og stærk kerne med Fournais, Jakob Nielsen og en semi-fast sportsdirektør. OB har brugt 15 år på at trække i alle håndtag og brugt en 'so ein ding muss ich auch haben'-tilgang. Nu har OB faktisk en organisation, der kan noget, og for at lykkedes må man lave ubehagelige og nødvendige træk. Det gør man med salget af Ejdum.

​​
                    Salget har jeg ikke det store imod , og jeg anser pt ikke BIF som en direkte konkurrent, de spiller om medaljer, vi spiller for at undgå nedrykning, hvis det lykkes før runde 32, så kigger vi mod 7. pladsen.

Hvis vi skal udvikle os nævneværdigt opad i tabellen, og i anseelse så er salg en nødvendighed. Men den udvikling bestemmes ikke kun af salg, den bestemmes i høj grad af hvad der bliver købt ind.

Bliver indkøberne de rigtige, så tager vi også små step fremad.
                    ​​​​​​​Men henter vi kasserede spillere i Horsens, SønderjyskE og Viborg som vi har haft for vane, så bliver i fastholdt i går og triste ingenmandsland mellem 7. og 10. pladsen .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

SFÅ overvejer nok deres spørgsmål meget nøje, for er de for kritiske, kan det jo være OB ikke gider stille op til interviews mere, er det så ærlig journalistik? Nok ikke helt, men en kanal som deres kan jo hurtig lukke helt ned, så det er en balancegang på æggeskaller for dem hele tiden.

Jeg hører dog stadigt en del af deres indhold, tager det for hvad det er, så læser jeg med herinde for at få de mere kritiske nuancer med. F5 F5

Comment

TB bekræfter at WMC skal opereres i knæet

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...uperliga-komet

Comment

Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                          Man skal tænke på de budskaber man sender som klub, og jeg synes Ejdum-salget er et forvirrende budskab. Man udtaler en ambition om top 6, og samtidig siger man farvel til tre stamspillere herunder en 21-årig central midt som sælges til en konkurrent om pladsen i top 6. Så medmindre man sigter virkelig højt i transfermarkedet, kan jeg ikke se, hvordan det hænger sammen. Især med tanke på Troels' budskaber i SFÅ Special, hvor han mener, at en skadet William Martin og en tilbagevendt Jakob Bonde som erstatning for Ejdum måske skulle kunne løfte OB yderligere - det hænger ikke sammen.

Jeg er samtidig rørende enig med Ohm i, at OB's akademi er da ikke sat i verden for at forstærke Brøndby? Det er et virkelig underligt budskab, at det er den forklaring Troels Bech bruger i pressemeddelelsen. I så fald er der noget identitetsarbejde, der er gået skævt imo.​
                          Det er sgu da også noget forkvaklet vrøvl at udlægge TBs ord sådan.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

TB bekræfter at WMC skal opereres i knæet

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...uperliga-komet
                            Krydser virkelig fingre for det ikke bliver en længere omgang for knægten.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
                            X