Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Han er ikke den eneste siges det..
    Vil du uddybe?

Jeg kan godt lide AZ, og jeg håber stadig, det bliver godt (men jeg tror ikke på det for alvor), men jeg er sgu uimponeret indtil videre, selvom jeg også anerkender, at han ikke har godt nok materiale at arbejde med.

Jeg troede egentlig, at der var god stemning omkring ham i Ådalen?

Comment

Han er ikke den eneste siges det..
      Det var jo lige så sikkert som amen i kirken, at nogle spillere ikke ville finde sig i hans metoder. Det købte klubben og os alle sammen ind på, da han blev ansat

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Vil du uddybe?

Jeg kan godt lide AZ, og jeg håber stadig, det bliver godt (men jeg tror ikke på det for alvor), men jeg er sgu uimponeret indtil videre, selvom jeg også anerkender, at han ikke har godt nok materiale at arbejde med.

Jeg troede egentlig, at der var god stemning omkring ham i Ådalen?
        Ikke blandt nogle af de unge. Har jeg fra en rigtig god kilde.
        Så den er jeg ret sikker på. Ejdum var den ene. Vil helst ikke nævne flere navne

Men jeg er sgu i tvivl om det bare er lidt forkælede unge, der ikke kan tåle mosten når en strikt tysker tager over for den direkte modsætning i Krogh.
        Tough but no love… Tænker han gør dem en tjeneste men at de nok ikke kan se det før senere.
        Så derfor er det ikke noget, jeg gider at gøre noget ud af

Comment

Fair.

Det ville også være nemmere at købe ind på hans stil, hvis det gik bedre sportsligt.

Comment

Så den er jeg ret sikker på. Ejdum var den ene. Vil helst ikke nævne flere navne

Men jeg er sgu i tvivl om det bare er lidt forkælede unge, der ikke kan tåle mosten når en strikt tysker tager over for den direkte modsætning i Krogh.
            Tough but no love… Tænker han gør dem en tjeneste men at de nok ikke kan se det før senere.
            Skulle ikke undre mig. Zornigers stil er meget udansk og måske er det første gang i deres liv, at de møder en leder der ikke er “RUC og rundkreds” for at sige det mildt.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Fcm og FCK er til at forstå. Det er vitterligt et step op. De kæmper om mesterskabet hvert år, med ganske få undtagelser, med CL-gruppespil til følge. Brøndby, AGF og måske FCN er gruppen eftet, der når sol og måne står rigtigt kan snuppe en DM-titel. Sådanne klubber gør det ondt at blive prioriteret under fra unge talentfulde fynboer. Vi skal asap op og integrere os i den top 6, så destinationen for de kommende Ejdummer er sydeuropæiske superligaklubber. Det er et realitytjek, der er til at føle på. Selvom vi tog et solidt skridt med en suveræn oprykning og en første sæson derefter et gort stykke over stregen, så er skridtet til subtoppen i Danmark stort.
              Meget præcist at kalde det et realitytjek. Faktum er, til trods for TBs retoriske finurligheder om at være Danmarksmestre i transition og at “angribe superligaen” , så er vi blandt den gængse fodboldspiller en mellemvare i dansk kontekst. Vi er vel omtrent lige så attraktive som Randers, Sønderjyske og Silkeborg. Jeg vil ikke engang vurdere os mere attraktive end Viborg efterhånden, snarere tværtimod.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                Det er et fuldstændig vanvittigt salg, at få 26 millioner kroner og klausuler for en midtbanespiller på 21, der velsagtens ikke er blandt de 10 bedste midtbanespillere i Superligaen. Han er ikke engang vores bedste centrale midt.

Jeg hader alt ved at sælge til Brøndby, men er du gal en overpris de har måtte betale for Max Ejdum, som jeg ingen intentioner har om at beholde i klubben. Alene det faktum, at han hellere vil spille i Brøndby end i OB er mere end årsag nok, til han da bare skal afsted og hygge sig.

Skal vi sætte salget i perspektiv, så var Max Ejdum vel stort set afskrevet en OB-karriere under Andreas Alm, og nu er han vores 4. Største salg i historien, trods en mellem sæson i Superligaen med enkelte toppræstationer og mange middel.

Tak for tiden i striber, må resten af din karriere blive middelmådig.

Det var nogenlunde dét, jeg havde at sige om Ejdum. Nu glæder jeg mig til at se Noah Lassen, Vitus Friis og Juul-Sandberg tage steppet op og bide sig fast i trup og startopstilling.
                Er enig i det omkring salget, men det øvrige er for bittert

Håber at de penge som OB får - forhåbentlig er der også en eller flere klausuler, så at det kan dryppe noget mere senere - at det kommer til at gøre en masse gavn i OB på den lange bane

Forstår godt stemningen i forum, der er en vis bitterhed, det er nok fordi at spilleren hellere ville til en konkurrent og at vi konfronteres med hvor OB er i sin udvikling pt., derudover så gør det ondt at læse pressemeddelelser fra klubben og artikler med andre udtalelser, hvor afsenderen nok ikke helt har forstået hvordan det modtages af fans - man sidder med en følelse at OB udvikler talenter for klubber som BIF ....

Men jeg tager ja-hatten på og ser det her som endnu et skridt i den rigtige retning, som noget der gør OB stærkere fremadrettet og jeg ønsker spilleren alt det bedste

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Jeg bebrejder ikke Ejdum. Jeg forstår godt, at spillerne ikke er fans, og hvis jeg ikke var fan, så ville jeg også hellere spille i BIF end OB.

Jeg bebrejder OB. Vi bliver aldrig en større og bedre klub sådan her. Vi skal sgu holde på vores bedste spillere, når det er muligt, eller sælge dem til udlandet og æde de millioner mindre. Jeg tror ikke, de gør nogen forskel alligevel.

Vi kan jo ikke bygge et nyt hold op hver sæson. AGF havde succes i sidste sæson, fordi de over tid har holdt på en stamme af profiler. Det er den eneste måde, hvis ikke man vil eller kan købe sig til succes.

Og det var egentlig det, jeg troede, at vi arbejde hen mod, og derfor er jeg pisse frustreret og skuffet og bare…….. ja.
                  Ja det gør ondt

Vil lige minde om at AGF har brugt 20 år på at nå til hvor de er i dag

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-traeningslejr

"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Hvorfor er det sjovt?

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Meget præcist at kalde det et realitytjek. Faktum er, til trods for TBs retoriske finurligheder om at være Danmarksmestre i transition og at “angribe superligaen” , så er vi blandt den gængse fodboldspiller en mellemvare i dansk kontekst. Vi er vel omtrent lige så attraktive som Randers, Sønderjyske og Silkeborg. Jeg vil ikke engang vurdere os mere attraktive end Viborg efterhånden, snarere tværtimod.
                        Vi har måske et lille gear mere økonomisk end de hold du nævner, hvis vi virkelig ønsker spilleren, men i mange tilfælde vi nok være tæt på hinanden, og her tror jeg sgu ganske få spillere vil finde finde det mere attraktivt at bo i Odense end et sted i Jylland.
                        Det skal derfor være første skridt at vi får løsrevet os fra den gruppe hold, så vi er det suveræne 6. bedste hold, som derfra skal æde sig langsomt men sikkert ind på subtopklubberne.

Comment

Ejdums tynde afskedsord bringer mig mere og mere til at glæde mig om transferen. Hvis en som var ti år i klubben ikke finder bedre og varmere ord end de par formalistiske floskler mens han samtidigt udtrykker en stor glade at spille foran de "fantastiske" Brøndby fans nu så var han aldrig med hjertet her. Max Ejdums: sikker en talentfuld fodboldspiller, men en af de "moderne" hvor loyaliteten ikke tæller. Hvis du ikke vil OB, så vil vi dig ikke.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Når Zorniger forlader klubben bliver det helt sikkert med historier om et tabt omklædningsum og en spillertrup der har sagt fra. Det tænker jeg alle interessenter har været klar over fra dag ét. Håbet er bare, at vi også når at opleve noget succes inden da. Og at når støver lægger sig så har han også skubbet til nogle ting i klubben så vi samlet set er et bedre sted i årene efter.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Ejdums tynde afskedsord bringer mig mere og mere til at glæde mig om transferen. Hvis en som var ti år i klubben ikke finder bedre og varmere ord end de par formalistiske floskler mens han samtidigt udtrykker en stor glade at spille foran de "fantastiske" Brøndby fans nu så var han aldrig med hjertet her. Max Ejdums: sikker en talentfuld fodboldspiller, men en af de "moderne" hvor loyaliteten ikke tæller. Hvis du ikke vil OB, så vil vi dig ikke.
                              Max gør det utrolig let at “komme” sig over denne her transfer. Det er en kende usympatisk.

Og jeg bebrejder udelukkende spilleren selv. Enhver ægte OB’er skal naturligvis have fingerspitzgegühl nok til at vælge udlandet over Brøndby og så kategorisk afvise noget, der knap og nap er lidt mere end et skridt til siden i dansk fodbold.

OB er en fodboldklub og de er afhængige af at sælge spillere, og hvis spilleren presser på for et skifte til en anden dansk klub, der desuden smider de helt lange, så handler en fodboldklub på markedsvilkår og efter egne interesser.

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Ja det gør ondt

Vil lige minde om at AGF har brugt 20 år på at nå til hvor de er i dag
                                Tjaa , vi har brugt 15 år på at opnå en ottende plads.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
                                X