Oprindeligt indsendt af El Profesor
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Han kan jo passende bruge "kredsløbet".Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det er jo bare sådan Troels Bech altid er. Intet overraskende i den udtalelse.
Det er lige netop den slags der gør jeg nok aldrig kommer til at blive den store fan af ham.
Han skal dælme hente en god erstatning ind for ikke at blive slagtet når vinduet lukker.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
+1.....Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
Troels siger mere eller mindre, at meningen med vores akademi er at gøre dem så interessante at Brøndby kan købe dem.
Lad os da endelig bare ligge os ned, rulle rundt og bjæffe.

MvH ChrisOBDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Fcm og FCK er til at forstå. Det er vitterligt et step op. De kæmper om mesterskabet hvert år, med ganske få undtagelser, med CL-gruppespil til følge. Brøndby, AGF og måske FCN er gruppen eftet, der når sol og måne står rigtigt kan snuppe en DM-titel. Sådanne klubber gør det ondt at blive prioriteret under fra unge talentfulde fynboer. Vi skal asap op og integrere os i den top 6, så destinationen for de kommende Ejdummer er sydeuropæiske superligaklubber. Det er et realitytjek, der er til at føle på. Selvom vi tog et solidt skridt med en suveræn oprykning og en første sæson derefter et gort stykke over stregen, så er skridtet til subtoppen i Danmark stort.Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægTror der er en smertefuld (for nogle mere end andre) lektie i, at en fodboldopvækst i striber og i akademiet - selv hvis man kommer fra øen - ikke er lig med særlige følelser for klubben. Mange af de her unge gutter er ikke fans, der lige så godt kunne have været på tribunerne ved siden af os, hvis de var lige så dårlige som os til at sparke til en bold. En spiller som Owusu har om noget vist større kærlighed og værdsættelse af OB som klub og Odense som by end Ejdum har gjort.
Jeg kan også se nogle overfladiske ligheder med Falks skifte til FCK i sin tid, men Falks skifte føltes om ikke andet mere forståeligt taget i betragtning af at han blev tilbudt en dårligere kontrakt af en klub og en ledelse (eller snarere et ejerskab), der virkede til at have opgivet enhver form for ambition. Jeg vil sætte pris på respons fra jer andre, for jeg ved ikke helt hvorvidt denne sammenligning holder vand.
- Likes 4
Comment
-
Det var en lidt slatten farveltale Ejdum gav der... det er trods alt små 10 år der er gået sammen med OB.
Ellers alt i alt et godt salg, selvfølgelig super ærgerligt det er til BIF. Desværre er vi ikke i en situation hvor vi kan sige nej til den slags penge, hvor stærke følelser vi end måtte have for det.
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Den der plade med, at alle, der har optrådt i striwer, er helte…Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægAd ad ad en klam artikel der er blevet lagt op på OB.dk
Hold op en kedelig kommentar OB får med på vejen, efter han har spillet hele sin karriere i OB.
Normalt er alle gamle OB’ere jo helte - men altså.
Nøj jeg brækker mig.
Når ja - så går man videre ind på Brøndbys artikel..
Ja det bliver jo ikke ligefrem bedre…
Tror sku jeg buher med når handlinger til Odense første gang…
Nå. Men over 25 milllioner i kassen. Nu skal du fanmde i gang Troels - lad os starte i morgen.
Kan vi ikke snart parkere den på møddingen, hvor den altid har hørt til? Det er selvfølgelig noget frygteligt ævl, som Davidsen og Brix og nogle andre fra SFÅ fik sat i søen. Ligesom den der Galler-sammenligning og “det er så din måde at vurdere tingene på”. Det nægter jeg at acceptere som rammesætning for OB-debatten, omend det naturligvis er kærkomment med kvalificerede indspark. Men de skal selvfølgelig have lov til at finde fodfæste igen. De virker en kende forvirrede i øjeblikket, hvor Brix er gået fra rasende over manglende
ambitioner til total kapitulation og resignation ved Troels’ ansættelse, hvor de virkelig åd skovsneglen og accepterede 8. pladsen som vores naturlige leje, til igen at savne ambitioner fra ledelsen. På samme måde har Davidsen fuldstændig lukket ned for debatten om faciliteter, som han ikke gad høre mere om, til at han så igen er begyndt at tale om det som et afgørende parameter i diskussionen. Lad os håbe, at de tør være kritiske og stille de kritiske spørgsmål - også når dem, de kritiserer, faktisk er til stede i lokalet. Det sidste har desværre været en mangelvare i hele SFÅ’s levetid.
Nå, hvad angår Ejdum, så hej hej. Skuffende, bestemt. God spiller? Bestemt. Uerstattelig? Slet ikke. Hvis jeg skal komme Troels lidt i møde, så skal han selvfølgelig ikke være her, hvis han hellere vil være et andet sted. Det er selvfølgelig noget forbandet pis, når det er en, vi troede, var en af vores egne, men i det mindste har vi fået en fornuftig pose penge, så der forhåbentlig er lidt knaster til vigtige forstærkninger på positioner, hvor vi er væsentligt ringere besat.
- Likes 6
Comment
-
Ifølge ob.dk er der pt 17 markspillere i truppen pr dags dato https://ob.dk/hold/herrerOprindeligt indsendt af Online Se indlægVi har vel kun 16 markspillere nu, som er kampklare
De har ikke fået Jenner og Sandberg ind. Så det er 19
Grot og WM er skadet mens Falk og Anssi har skavanker der gør at de ikke kunne træne idag
Så vi er vel på ca 15 spillereLast edited by fmprOB; i går, 18:58.
- Likes 2
Comment
-
Hørt min ven :)Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
Den der plade med, at alle, der har optrådt i striwer, er helte…
Kan vi ikke snart parkere den på møddingen, hvor den altid har hørt til? Det er selvfølgelig noget frygteligt ævl, som Davidsen og Brix og nogle andre fra SFÅ fik sat i søen. Ligesom den der Galler-sammenligning og “det er så din måde at vurdere tingene på”. Det nægter jeg at acceptere som rammesætning for OB-debatten, omend det naturligvis er kærkomment med kvalificerede indspark. Men de skal selvfølgelig have lov til at finde fodfæste igen. De virker en kende forvirrede i øjeblikket, hvor Brix er gået fra rasende over manglende
ambitioner til total kapitulation og resignation ved Troels’ ansættelse, hvor de virkelig åd skovsneglen og accepterede 8. pladsen som vores naturlige leje, til igen at savne ambitioner fra ledelsen. På samme måde har Davidsen fuldstændig lukket ned for debatten om faciliteter, som han ikke gad høre mere om, til at han så igen er begyndt at tale om det som et afgørende parameter i diskussionen. Lad os håbe, at de tør være kritiske og stille de kritiske spørgsmål - også når dem, de kritiserer, faktisk er til stede i lokalet. Det sidste har desværre været en mangelvare i hele SFÅ’s levetid.
Nå, hvad angår Ejdum, så hej hej. Skuffende, bestemt. God spiller? Bestemt. Uerstattelig? Slet ikke. Hvis jeg skal komme Troels lidt i møde, så skal han selvfølgelig ikke være her, hvis han hellere vil være et andet sted. Det er selvfølgelig noget forbandet pis, når det er en, vi troede, var en af vores egne, men i det mindste har vi fået en fornuftig pose penge, så der forhåbentlig er lidt knaster til vigtige forstærkninger på positioner, hvor vi er væsentligt ringere besat.
- Likes 1
Comment
Comment