Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ad ad ad en klam artikel der er blevet lagt op på OB.dk

Hold op en kedelig kommentar OB får med på vejen, efter han har spillet hele sin karriere i OB.

Normalt er alle gamle OB’ere jo helte - men altså.

Nøj jeg brækker mig.

Når ja - så går man videre ind på Brøndbys artikel..

Ja det bliver jo ikke ligefrem bedre…

Tror sku jeg buher med når handlinger til Odense første gang…

Nå. Men over 25 milllioner i kassen. Nu skal du fanmde i gang Troels - lad os starte i morgen.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hvem?

Comment

Fra ob.dk

https://ob.dk/nyheder/2026/juli/max-...til-brondby-if

Comment

Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
          Så er det officielt, Max til Bif
          Forræder, føj.

Videre.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Hvem?
            Ejdum i den lorte gule trøje

Comment

Lyder til han havde flere muligheder, men valgte bif til.
              Siger det hele om ham.

Comment

Ja fandme. Og jeg fik også lige lidt mere brækfornemmelse over at læse Troels' oratoriske bortforklaring for hvorfor at de har sagt ja til at sælge til en direkte konkurrent. Kredsløb, min bare r...

F... Max, f... Troels.

MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Husk nu lige den gode tone.
                  Tak for den fine transfersum og tiden i striber til Ejdum, selvom han har truffet det forkerte valg!

Comment

https://ob.dk/nyheder/2026/juli/max-...dG4DYWVtAjExAH NydGMGYXBwX2lkDDM1MDY4NTUzMTcyOAABHpwXzsuuPtbwLbcO kupfdrfmNW1CctO9_NPdbsAeo886ZxoN9nCQt-8SbGND_aem_WCINepYKBo0V_kuCnPvjDQ

"Jeg ser tilbage på tiden som en god start på min karriere og som en del af min opvækst både på og udenfor banen.
                    ,...
                    Jeg vil gerne sige tak til alle ungdomstrænere og mennesker der har hjulpet mig i min tid i OB, og også en stor tak til fansene der altid har haft min ryg, slutter han."

Tynde ord. Og en tak til akademitrænere men intet om de andre?
                    Der er ikke en ægte striber som vi mister der.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      https://ob.dk/nyheder/2026/juli/max-...dG4DYWVtAjExAH NydGMGYXBwX2lkDDM1MDY4NTUzMTcyOAABHpwXzsuuPtbwLbcO kupfdrfmNW1CctO9_NPdbsAeo886ZxoN9nCQt-8SbGND_aem_WCINepYKBo0V_kuCnPvjDQ

"Jeg ser tilbage på tiden som en god start på min karriere og som en del af min opvækst både på og udenfor banen.
                      ,...
                      Jeg vil gerne sige tak til alle ungdomstrænere og mennesker der har hjulpet mig i min tid i OB, og også en stor tak til fansene der altid har haft min ryg, slutter han."

Tynde ord. Og en tak til akademitrænere men intet om de andre?
                      Der er ikke en ægte striber som vi mister der.
                      Troels siger mere eller mindre, at meningen med vores akademi er at gøre dem så interessante at Brøndby kan købe dem.

Lad os da endelig bare ligge os ned, rulle rundt og bjæffe.

MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

"- For os er det et blueprint på, hvad vores satsning på Akademiet går ud på. Vi vil gerne udvikle spillere med fynske rødder, der viser et tilhørsforhold til OB og Odense, og bringe dem så langt op i præstationskurven, at de bliver interessante og føder vores kredsløb på den måde, som vi ser her, og derfor har vi sagt ja, siger Troels Bech."

Så i år øger vi budgettet for akademiet (ikke SL-truppen) for at udvikle talenter til vores konkurrenter i suppen

Comment

Tror der er en smertefuld (for nogle mere end andre) lektie i, at en fodboldopvækst i striber og i akademiet - selv hvis man kommer fra øen - ikke er lig med særlige følelser for klubben. Mange af de her unge gutter er ikke fans, der lige så godt kunne have været på tribunerne ved siden af os, hvis de var lige så dårlige som os til at sparke til en bold. En spiller som Owusu har om noget vist større kærlighed og værdsættelse af OB som klub og Odense som by end Ejdum har gjort.

Jeg kan også se nogle overfladiske ligheder med Falks skifte til FCK i sin tid, men Falks skifte føltes om ikke andet mere forståeligt taget i betragtning af at han blev tilbudt en dårligere kontrakt af en klub og en ledelse (eller snarere et ejerskab), der virkede til at have opgivet enhver form for ambition. Jeg vil sætte pris på respons fra jer andre, for jeg ved ikke helt hvorvidt denne sammenligning holder vand.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Ja fandme. Og jeg fik også lige lidt mere brækfornemmelse over at læse Troels' oratoriske bortforklaring for hvorfor at de har sagt ja til at sælge til en direkte konkurrent. Kredsløb, min bare r...

F... Max, f... Troels.

MvH ChrisOB
                            Det er jo bare sådan Troels Bech altid er. Intet overraskende i den udtalelse.

Det er lige netop den slags der gør jeg nok aldrig kommer til at blive den store fan af ham.

Han skal dælme hente en god erstatning ind for ikke at blive slagtet når vinduet lukker.

Comment

Klam transfer. Ønsker ham ulykke og nedrykning. Gerne en karriere der går helt i stå.

Comment

"- Der er mange ting, jeg glæder mig rigtig meget til. Men først og fremmest bliver det så fedt at komme ind og spille på Brøndby Stadion foran de her fantastiske fans. [...] Jeg glæder mig utrolig meget til at gøre det her til mit nye hjem, arbejde hårdt og spille foran klubbens fantastiske fans."

Han skruer op for charmen, mens blækket knapt er tørt

Comment

Working...
                                X