Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg kan mærke jeg har det lidt som de andre år. Spirende optisme ved sæson afslutning, afløst af lettere opgivenhed og pessimisme når vi bliver svækket.
    Håber vi står klar til sæsonstart. Det er alt der tæller.
    Last edited by Galamush; i går, 15:54.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Som jeg læser det deler han det op i 2:
      De spillere der skal ind og erstatte dem der har forladt os og så er der de som skulle komme ind og forstærke os ift sidste sæson.

Pt er vi virkelig svækket og ser ind i en hård start på superligaen 2026/2027. Det vil et par nye spillere næppe ændre det store på da de næsten ikke når at træne med holdet og forstå spillestilen.
      De bliver vel kun hentet hvis de kan spillestilen ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

De bliver vel kun hentet hvis de kan spillestilen ..
        Alle spillere har jo en tilvending. Der er vel ingen krav om at de skal kunne spillestilen.
        Men vel nærmere have evnerne til at passe ind i den. Men det kræver jo lidt træning med holdet

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

nu skal vi meget, meget hurtigt have de spillere ind, som skal erstatte dem, vi har mistet, og det er spillere, som vi har identificeret sammen med scoutingafdelingen,

de spillere vi skal have er identificeret - nu skal TB have muldvarpen frem og betale hvad det koster for AZ vil have dem nu .. meget meget hurtigt ..
          Jeg læser det også som om Zorniger siger, at ledelsen ikke følger den lagte plan. Nagel kan vel støve noget op, fra de nedre divisioner i Polen og Sverige.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Vi ved ikke om Ejdum i virkeligheden er Brøndby fan eller ej; og det er vel egentligt også ligegyldigt. Vi skal forholde os til, at han har 2 år tilbage af sin kontrakt, og at OB sagtens kan stile efter at sælge ham længere henne i vinduet til nogle andre. Det handler om signalværdi. Jeg er ret ligeglad med, hvad Ejdum har af tanker; OB kan stille sig i vejen. Vi skal tænke på os selv her: Ejdum kommer til at efterlade et kæmpe hul i en trup, der i forvejen er fyldt op med huller og spørgsmålstegn, med lige knap 3 uger til sæsonstart. Og med den nuværende ledelses trackrecord, så sætter de sig under maksimalt pres for at "trylle" noget frem, der ikke betyder vi skal indlede sæsonen med et totalt decimeret hold, og en endnu mere tvivlsom bredde. De har selv sat røven i klassehøjde ved nu at sige offentligt at målet ikke bare er at overleve. Det er top 6. 3 spillere fra startopstillingen er væk. En enkelt angriber er end ikke i landet for nuværende. Flere spillere er allerede på skånekost i en opstart, og en enkelt forsvarsspiller mere er muligvis allerede på affyrringsrampen. Så undskyld hvis det kommer til at lyde lidt harskt, men who f.... cares om Ejdum er Brøndby fan eller ej? Vi sælger en profil til en direkte konkurrent, og for hver dag der går, hvor ingen af de 3 fra startformationen er blevet erstattet, jo større bliver utålmodigheden og utilfredsheden med det salg af Ejdum.

Jeg gider ikke endnu en opstart, hvor vi skal vente og vente og vente, og så ender det med, at vi halter bagefter og først får sat et ordentligt hold sammen, når det er for sent. I den forbindelse er Ejdum salget bare ekstra foder til en i forvejen tyndslidt tålmodighed. Og hvis han er Brøndby-fan; fint - så afsted til Pestegnen med ham. Men så har OB bare at have en plan B klar, for de er ansat til at lykkes, ikke bare at prøve med at lykkes.

MvH ChrisOB
            Er enig i meget du skriver men vi skulle også betænke
            - om vi vil have spiller som ikke vil være her
            - at en skuffet eller sur Ejdum som ikke præsterer på højt niveau næppe kan sælges næste år for god penge
            - og hvilken signalværdi det kan sende til andre talenter hvis vi tvinger Ejdum at blive og hans karriere går i stå. Om vi så måske har det sværere at lokke de til klubben.

Generelt er enig at der er skuffende i hensigt af identiteten som ja sættes højt i klubben. Men i hvert fald er det en svær beslutning.

Mest skuffet er i øvrigt om Ejdum selv. Lige nu hvor vi bygger noget op og kæmper om genrejsning vælger han en konkurrent. Når selv spiller bold i aften med mit old-boys-hold så tager helt sikker ikke den Ejdum-trøje på som Max signerede og som ellers elskede at bære.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
              Jeg kan mærke jeg har det lidt som de andre år. Spirende optisme ved sæson afslutning, afløst af lettere opgivenhed og pessimisme når vi bliver svækket.
              Håber vi står klar til sæsonstart. Det er alt der tæller.
              Sådan prøver vi jo alle at bevare håbet, men det er svært efterhånden.

Der skal jo et halvt nyt hold ind, og det giver snart ikke mening længere. Vi kan jo intet spille ind og så er løbet kørt.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Er enig i meget du skriver men vi skulle også betænke
                - om vi vil have spiller som ikke vil være her
                - at en skuffet eller sur Ejdum som ikke præsterer på højt niveau næppe kan sælges næste år for god penge
                - og hvilken signalværdi det kan sende til andre talenter hvis vi tvinger Ejdum at blive og hans karriere går i stå. Om vi så måske har det sværere at lokke de til klubben.

Generelt er enig at der er skuffende i hensigt af identiteten som ja sættes højt i klubben. Men i hvert fald er det en svær beslutning.

Mest skuffet er i øvrigt om Ejdum selv. Lige nu hvor vi bygger noget op og kæmper om genrejsning vælger han en konkurrent. Når selv spiller bold i aften med mit old-boys-hold så tager helt sikker ikke den Ejdum-trøje på som Max signerede og som ellers elskede at bære.
                Tvinger? De tjener kassen på enormt lukrative kontrakter for at spille… fucking fodbold.

Beklager, men det får mig helt op i det røde felt. Få mennesker er så forkælede som fodboldspillere.

Den transfer er alt hvad der er galt med OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Tvinger? De tjener kassen på enormt lukrative kontrakter for at spille… fucking fodbold.

Beklager, men det får mig helt op i det røde felt. Få mennesker er så forkælede som fodboldspillere.

Den transfer er alt hvad der er galt med OB.
                  Så lad os sætte tvinge i " ". Men det ja en del af den moderne fodbold: mere penge end sportsgejst. Forretning i sted af loyalitet.

Den tid hvor fodbolden var en sport for begejstrede mennesker og blev spillet med hjerteblod er for længst forbi. Hvis vi kun kan holde et lille stykke af det for os så er det meget.
                  Kig kun til WM. Der er en psykopat og wannabekong som kalder sig President som bestemmer reglerne og beslutter at et rødt kort bagtrækkes. Og de andre bliver der og spiller med selvom de for længst skulle have sagt fra og rejst hjem.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Man kan hænge sig i fortiden og blive tabt bag en vogn eller man kan omfavne fremtiden og forsøge at tilpasse sig den.

OB har valgt den fornuftige retning og cadeue til Troels og Co.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Sådan prøver vi jo alle at bevare håbet, men det er svært efterhånden.

Der skal jo et halvt nyt hold ind, og det giver snart ikke mening længere. Vi kan jo intet spille ind og så er løbet kørt.
                      Vi skulle vel også spille et halvt hold ind sidste år?

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Vi skulle vel også spille et halvt hold ind sidste år?
                        Nemlig - og vi sluttede som nummer 8. I sæson 2 skulle der bygges videre.

Det er jeg noget bekymret for lige nu. Og jeg er helt sikker på, at den kommende sæson er make it or break it for projekt AZ.

Comment

"- Der er mange ting, jeg glæder mig rigtig meget til. Men først og fremmest bliver det så fedt at komme ind og spille på Brøndby Stadion foran de her fantastiske fans. Det bliver også fedt at kunne vise sig frem på en større scene, og det er også noget af det, der gør, at jeg kan mærke, at det her skifte er det helt rigtige for mig."

https://brondby.com/nyheder/klub/202...nter-max-ejdum

Comment

Så er det officielt, Max til Bif

Comment

Hvor er han bare klam

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ober-max-ejdum

Comment

Tipsbladet melder nu også om 3,5 mill euro

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...g-til-broendby

Comment

Working...
                                X